רשומות

יום רביעי, 30 במרץ 2016

סנדלי שורש 2016- גאווה ישראלית

 
 
השבוע התארחתי יחד עם עוד אנשי תקשורת במפעל חברת "שורש" בטירת הכרמל, המייצרת את סנדלי שורש הנודעים בארץ ובעולם. זה היה סיור מהנה, מחכים ומשמח. מדוע משמח? כי כשהתעשייה הישראלית עוברת לייצור המוני בארצות המזרח, משמח לראות מפעל שוקק חיים שמצליח לייצר מוצר איכותי בעזרת עובדים מסורים, תוך שמירה על חדשנות, מצוינות וערכים. סנדלי שורש כחול לבן שמשווקים במעל 45 מדינות בכל העולם. בנוסף, החברה הינה ספק מורשה של צה"ל וצבאות נוספים בעולם כמו: חיל הנחתים של ארה"ב, צבא שוודיה וצבא צרפת. נכון, משמח?
במפעל פגשנו את הבעלים יוקי גיל שיחד עם דניאל בנוזיליו הקימו את החברה בשנת 1989. יוקי הסביר לנו שהחברה שייכת לתעשייה מסורתית אך ברמה גבוהה ותוך פיתוח מתמיד, חדשנות וערכים שעומדים בבסיס העשייה. אנשים מרשימים הם בעלי החברה. יוקי חולם לשנות את העולם ויותר ספציפית חולם שחברת שורש תהווה מודל לחברות נוספות. ומדוע? כי חברת שורש הינה בעלת אג'נדה חברתית וסביבתית ו-5% מרווחיה מוקצים לפעילויות חברתיות בקהילה. כדוגמה- אימוץ מעונות יום, עזרה לבני נוער בסיכון, עזרה לעובדי החברה ברכישת השפה ועוד. יוקי מאמין שלו כל החברות היו נוהגות כמוהו, היו נפתרות הבעיות החברתיות במדינה וזה לא היה פוגע כלל או מפריע לפעילות העסקית של החברות. בעיניי, ראוי לשבח ומעורר התפעלות.

           בצילומים- יוקי גיל ודורית מנהלת השיווק והמכירות
רוני ארזי, מנכ"ל החברה, סיפר לנו שבחברה עובדים כ-207 עובדים, רובם עולים וותיקים שרואים בחברה את ביתם השני. אני לא מתפלאת שכך זה לאור ההתמקדות ברווחת העובדים. החברה מתמקדת בייצור ציוד טיולים ברמה גבוהה ושיתאים לצרכים האמיתיים של אנשים העוסקים בפעילויות outdoor. החברה מנסה למצוא פתרונות אמיתיים שיעשו הבדל למשתמש. למשל- סוליות מגומי טהור בסנדלים על מנת למנוע החלקה. או יריעה במימיות שיש לה פני שטח חלקים כמו זכוכית וכך לא גדלים עליה חיידקים.
                                  בצילום- רוני ארזי
יאיר פרי- מנהל התקשורת השיווקית ודורית קוטרוס מנהלת המכירות והשיווק הציגו לנו את קולקציית סנדלי שורש 2016 מדגם "אורבן". 80% ממכירות החברה הם בחו"ל.
 
בצילום- יאיר ודורית
השנה הקולקציה היא צבעונית ושמחה. מסתבר שהדגם המוכר בעולם והנמכר ביותר הוא הדגם הקלאסי שהפך לסמל לישראליות. אך, יש חידושים ושינויים בצבעי הרצועות ויש דגמים חדשים שיצאו השנה. טווח המידות רחב. לגברים- 36-47. נשים- 36-42. ילדים 26-35. בנוסף לסנדלים יש קולקציית מימיות שמתאימה לצרכי המשתמשים.
 


 
הסיור במפעל היה פוקח עיניים. מעניין לראות איך מייצרים סנדל מהשלב הראשון ועד לחיבור כל החלקים לסנדל עמיד ואיכותי. אני מקווה שהצילומים שצילמתי במהלך הסיור יצליחו להעביר את החוויה.
 




 
אז קבלו את סנדלי שורש 2016-
 
סנדלי שורש מדגם "אורבן" מציגים מראה קייצי, צעיר, קליל וצבעוני בלי הצורך להתפשר על האיכות של הסנדל הקלאסי.
ה"אורבן" קלים בהרבה מסנדלי השורש המוכרים, עם סוליות עשויות מחומר חדש וקל ששומר על התכונות החשובות של עמידות בשחיקה ואחיזת קרקע. הסנדל הקייצי מתאים לפעילות יומיומית או לטיול מפנק. הרצועות, הסקווטשים, הטבעות והסוליות של ה"אורבן" מחליפים צבעים.
 
דגם ה"אורבן" מגיע לנשים/ גברים וילדים , בשלל צבעים.
 
גברים -אפור-כתום/ כחול-אפור/ירוק/ חום-ירוק – מידות 36-47. מחיר – 259 ש"ח.
נשים-  כחול-טורקיז/ חום-ורוד / כתום-טורקיז - מידות 36-42. מחיר- 259 ש"ח.
ילדים- ירוק ענבים-כחול / כחול ים-ירוק/ סגול טרופית-ורוד/ כחול ים- ורוד-  
           מידות 26-35. מחיר- 189 ש"ח.


 
לקיץ 2016, מצטרפים לסנדלי שורש המוכרים והטובים בגזרה ה"קלאסית", בגזרת "גובי", בגזרת "סטרים"ובגזרת "קרוסר", שלוש דוגמאות חדשות של רצועות במגוון צבעים ודגמים:
·         האוריינטלי- שואב השראה מעבודת רקמה מסורתית, בצבעי ורוד וטורקיז נועזים לנשים ובצבעי חום עם כחול או אדום לגברים. (דגם קלאסי, דגם גובי, דגם סטרים)
·         המשולשים- מבנה גיאומטרי בצבעים חזקים של כחול, ירוק, צהוב, אדום וסגול.(דגם קלאסי, דגם סטרים, דגם קרוסר)
·         המלאנג'- לאחר שכבש את עולם ה Tשירטים מגיע לראשונה לסנדלי שורש בצבע כחול לנשים.(דגם קלאסי, דגם סטרים)
סנדלי שורש דגם קלאסי- מחיר 279 ש"ח
סנדלי שורש דגם גובי- מחיר 419 ש"ח
סנדלי שורש דגם סטרים- מחיר 369 ש"ח
סנדלי שורש דגם קרוסר- מחיר 369 ש"ח
 
ניתן להשיג את המוצרים מבית "שורש" בחנויות המטיילים, ההנעלה והספורט המובחרות. למציאת החנות הקרובה למרום מגוריך- http://source-israel.co.il/stores /
 
חברת "שורש" משיקה את קולקצית סנדלי UNEEK מבית KEEN האמריקאית לשנת 2016  - נעל כזו עוד לא ראיתם...
סנדל ה UNEEK מעוצב ואווירירי,אופנתי וצעיר, עשוי ממיתר אחד שארוג בין הסוליה ושתי גזרות עור שנותנות תמיכה לעקב ולחלק העליון של הרגל.
הסנדל החדש מאופיין במדרך דק המקנה מראה אופנתי וצעיר וחירוץ רב כיווני בסוליות – עובדות המאפשרות גמישות ותנועה טבעית של הרגל, בנוסף לאחיזת שטח מעולה. גפת הסנדל מתייבשת בקלות וסגירתה מתבצעת בעזרת שרוך אלסטי - להתאמה מושלמת לכף הרגל. הסנדלים קלים במיוחד - כ-300  גרם לזוג סנדלים.
המפרט הטכני של UNEEK מבית KEEN:
·         הגפה של הסנדל עשויה מיתרי ניילון ובד מיקרופייבר. המיתרים נעים באופן חופשי ומאפשרים התאמה אופטימאלית לכף הרגל.
·         מדרך אנטומי המכיל חומר אורגני CLEANSPORT NXT, למניעת ריחות.
·         סוליית ביניים קלה, עשויה PU לתמיכה ונוחות לטווח ארוך.
·         סוליית הסנדל בעלת בליטות באיזורים שונים ו"חתכים" בחלקה הקדמי המאפשרים אחיזת שטח מושלמת
 
ה UNEEK של KEEN  מתאפיין בנוחות מרבית ובעיצוב אופנתי, ומוצע בצבעים שונים לגברים (אפור/שחור במידות 40-47( ולנשים ( תכלת /שחור במידות 36-41 ) . נעל שעוד לא ראיתם כמותה. נועלים ומתמכרים.
מחיר לצרכן 489 ₪

 
ה UNNEK  מצטרף לקו הסנדלים למים מבית KEEN הכולל את "וניס" (Venice), ניופורט (Newport) "וויספר" Whisper)) ואת סנדלי-CNX CLEAR WATER.
להשיג ברשתות : "למטייל" ו"ריקושט" ובחנויות המטיילים המובילות בארץ.
חשוב לי לציין ששווה להגיע לחנות המפעל בטירת כרמל. תמצאו שם עודפים במחירים מוזלים שבין 30% פחות ועד 70% פחות.
אתר "שורש" - http://source-israel.co.il/
סרט על "אות התעשיה" לחברת שורש  – https://youtu.be/keGvahh-EVo  
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה