רשומות

יום חמישי, 22 בספטמבר 2016

מה תעשו בסוכות? הנה מספר המלצות לבילוי עם כל המשפחה



פסטיבל 'מפעלים מבפנים'
פארק התעשייה קריית גת יפתח למבקרים מכל רחבי הארץ ויציע סיורים נדירים במפעלים, לצד מופעים ואירועי תרבות, כגון: הפנינג והופעות לילדים, שוק איכרים, מגוון פעילויות יצירה סביב הנושאים והחומרים מהמפעלים בפארק והופעה של האחת והיחידה יהודית רביץ ; הפסטיבל יתקיים ב-20 לאוקטובר; עלות הסיורים: 10 שקלים למבוגר, הכניסה לילדים עד גיל 18 חינם.


לאור הצלחה לה זכה פסטיבל 'מפעלים מבפנים' בשנה שעברה, החליטה י.ש.גת, חברת ניהול פארק התעשייה קרית גת  לקיים גם השנה את פסטיבל 'מפעלים מבפנים'.
הפסטיבל מעניק לציבור הרחב הזדמנות נדירה, לסייר ולהציץ לפסי היצור בחברות ובמפעלים הבינלאומיים של אחד מפארקי התעשייה המתקדמים בארץ. במסגרת הסיורים, יזכו המשתתפים להיחשף לתהליך המרתק, של ייצור המוצרים ואופי העבודה במפעלי תעשייה והיי-טק שונים.
כמו כן, באמצעות הסיורים, משתתפי הפסטיבל יחשפו לתעשייה על גווניה ופניה השונים ולשיטות טכנולוגיות מתקדמות.
לצד הפעילויות והסיורים המרתקים ייהנו המשתתפים מהופעה LIVE של יהודית רביץ אותה יחממו הרכבי רוק מהמרכז למוסיקה במועצה האזורית יואב.
'מפעלים מבפנים' הינו פרויקט לקידום ועידוד תיירות תעשייתית, אשר בא לחשוף מפעלים וחברות בפארק לקהל הרחב.


דגן יהל, מנכ"ל י.ש.גת, חברת ניהול פארק התעשייה קרית גת: "אנו גאים ונרגשים לקיים את פסטיבל 'מפעלים מבפנים' זו הפעם השנייה. אני רואה חשיבות עליונה בחשיפת התנופה של העיר באופן כללי ושל פארק התעשייה באופן ספציפי לכלל תושבי הארץ.
השנה, הכפלנו את כמות המפעלים בהם ייערכו סיורים ואנו מזמינים את הקהל הרחב, בכל הגילאים לבוא ולהיחשף לחברות השוכנות בפארק התעשייה והן לחוויה של הפעילויות המתוכננות בפארק. אני מאמין כי החיבור בין מגוון הקהלים לתעשייה הפועלת בפארק התעשייה בקרית גת הינו אחד המנופים  לפיתוח חברתי כלכלי אמיתי".


מערך הסיורים במפעלים:
אינטל: אנו מזמינים אתכם להכיר מקרוב את עולם המיחשוב והטכנולוגיה. במסגרת הביקור תחשפו לתהליך המורכב והמופלא של ייצור השבבים והשפעתם על חיינו, תבקרו ותצפו במתרחש בחדר הנקי. משך הסיור: כ-60 דקות.


שריונית חוסם: שריונית חוסם פותחת בפניכם דלת לעולם של חדשנות עיצוב ומגוון. החברה הינה יצרנית מובילה של דלתות כניסה ופנים, במגוון העיצובים והצבעים הגדול בישראל. בסיור נלמד את התהליך אותו עובר הדלת ממצב של חומר גלם ועד שהיא מגיעה לפתח ביתכם. משך הסיור: 45-60 דקות.
מפטגון: חברה המתמחה בהתקנת מע' מיכשור ובקרה לתעשייה התהליכית ומעניקה שירותים בתחום החשמל המכניקה והצנרת למפעלים העוסקים בתחומי המוליכים למחצה ותעשיות המזון. משך הסיור: 25-40 דקות.


פריץ: עוסקת בעולם השילוח הבין לאומי, בסיור נגלה איך מנהלים מרכז לוגיסטי של אלפי פריטים, איך משלחים מכולות בים ובאוויר ואיך מנהלים שרשרת אספקה בכל רחבי הגלובוס. משך הסיור: כ-40 דקות.


מטבחי דקור: חברה מובילה בייצור ועיצוב לבית. בואו לגלות איך מפעל קטן לייצור רהיטים הופך למפעל הטכנולוגי המתקדם ביותר בישראל לייצור מטבחים, לחברה עם למעלה מ-100 עובדים וחמישה סניפים יוקרתיים.


אינדיגו hp: במהלך הסיור ב HP חטיבת אינדיגו תוכלו להתוודע לעולם הדפוס הדיגיטלי, לראות את טכנולוגיות הייצור המתקדמות במפעל הדיו ElectroInk ולמצוא עולם שלם של אפשרויות. משך הסיור: כ-60 דקות.


Stratasys סטרטסיס: מפעל למדפסות תלת מימד, מספק פתרונות לבניית אב טיפוס וייצור. הסיור יקח את הקהל לצפות בפס היצור של מדפסות תל מימד הנמצאות בחוד החנית של התחום בארץ ובעולם. משך הסיור: כ-30 דקות.


אייר פרודקטס:  חברת אייר פרודקטס ישראל משמשת כזרוע הישראלית של הקונצרן הבינלאומי Air Products. בארץ ישנם שני מפעלים להפרדת אוויר (לחנקן, ארגון וחמצן במצב צבירה נוזלי). המפעלים בארץ מספקים בין השאר גזים למפעלי אלקטרוניקה באמצעות צנרות.
את הסיור נתחיל במבט על מתקני המפעל  וחדר הבקרה המשוכלל השולט על תפעולו. נצפה במצגת המסבירה על השימושים של הגזים בתעשיית האלקטרוניקה ובתעשיות אחרות.
לאחר מכן נבצע מספר ניסויים באמצעות חנקן נוזלי (טמפ' של 196- צלזיוס) ולסיום נכין בשיתוף עם מתנדבים מהקהל מוצר הפתעה לכולם. משך הסיור: כ-90 דקות.


חווה החקלאית "אתכלית"- היא פרויקט קהילתי-חברתי מרתק, ומרכז יחיד במינו לשימור ולימוד המורשת התרבותית של יהודי אתיופיה. החווה מזמינה את הקהל ללמוד ולגלות את החקלאות האתיופית הכתיבה האמהרית  ואמנות הבניה בבוץ. משך הסיור: כ-45 דקות.


הפסטיבל יתקיים ביום  ה' (20/10/16) בין השעות 10:00-20:00
בפארק התעשיה קרית גת, אשלגן 19
עלות הסיורים: 10 שקלים למבוגר, הכניסה לילדים עד גיל 18 חינם.
עלות כרטיס להופעה של יהודית רביץ: 50 ₪.
                 
מצ"ב קישור לפסטיבל 'מפעלים מבפנים':



 צילום- יח"צ

בחול המועד סוכות מבלים עם כל המשפחה ברובע היהודי בירושלים בלי לקרוע את הכיס


להיפגש עם עולי הרגל בין כותלי הרובע היהודי; להתפעל מיופייה של העיר עם תצפית עוצרת נשימה; לקחת חלק בפסיפס החברתי הראשון; לבנות את הכותל מאבני ספוג ענקיות
חול המועד סוכות 18-24.10.2016 ברובע היהודי בירושלים


החברה לשיקום ופיתוח הרובע היהודי בעיר העתיקה בירושלים מזמינה אתכם לעלות לרגל בחול המועד סוכות וליהנות מחוויה משפחתית בין סמטאות העיר העתיקה ובין אבני הדרך מלאות הרגש והיסטוריה, עליהן פסעו מלכי ונכבדי העיר.


בגן הארכיאולוגי – מרכז דוידסון, יוקרן סרט מרגש המתאר את חגיגות חג הסוכות בימי בית המקדש השני ובימינו,
בנוסף יהנו הילדים מפעילות חווייתית של כתב חידה בגן הארכיאולוגי- מרכז דוידסון ומבניית הכותל מאבני ענק.


בית הכנסת החורבה ייפתח לקהל המבקרים, ויחשוף את ארון הקודש הגבוה בעולם, את ציורי הקיר הצבעוניים ואת התצפית המרהיבה והגבוהה בכיפתו של בית הכנסת, המשקיפה על כל העיר העתיקה וירושלים. לצידו של בית הכנסת תבנה סוכת ענק מרהיבה להנאת המבקרים.


הבית השרוף יציג לקהל המבקרים את חדריו במיצג מרגש המספר את תלאות משפחת הכוהנים.
בנוסף, יוזמנו המבקרים להתפעל מבתי הכוהנים מימי בית שני, בתי פאר רחבי מידות, כלי הגשה מפוארים, שעוני שמש ומקוואות אשר יאפשרו לקהל הצצה לחייהם של עשירי העיר באותם ימים.


לסיום, המבקרים מוזמנים להתרשם ממיצג הפסיפסים החדש שהוצב לאחרונה ברחבת הקרדו, לקחת חלק בהיסטוריה ולהניח אבן בפסיפס החברתי הראשון בישראל, בדגם העיר ירושלים. בנוסף, יוקרן ברחבת הקרדו סרט קצר המספר על אמנות יצירת הפסיפס במקום.


אירועי חול במועד ברובע היהודי בירושלים יתקיימו מדי יום בין השעות: 9:00-19:00, במחיר מוזל של 40 ₪ למבוגר, 30 ₪ לילד, וכרטיס משפחתי (זוג ללא הגבלת ילדים, על פי תעודת זהות) במחיר מיוחד של 160 ₪
בנוסף, ניתן לתאם סיורים מודרכים בעברית ובאנגלית למסע מרתק במבנים העתיקים, או לשכור מכשיר הדרכה קולי לסיור עצמי ברחבי הרובע היהודי ובאתריו בתשלום סמלי.


ניתן להזמין כרטיסים מראש דרך אתר האינטרנט של החברה לפיתוח הרובע בכתובת www.rova-yehudi.org.il ,או במוקד התיירות בטלפון4987*


מרכזי המידע של החברה לשיקום ופיתוח הרובע היהודי בירושלים ייפתחו למתן מידע, חלוקת מפות ומענה לציבור המטיילים עולי הרגל.
                        ציור תלת מימד- מתיו מיי


לראשונה בעפולה:
פסטיבל עפולה הבינלאומי לציורי מדרכות ב- 3 D
עפולה! מציירת עתיד חדש בעמק


עיריית עפולה תקיים פסטיבל חוצות מרהיב שיכלול: עשרות ציורי רחוב בתלת ממד לצד מיצגי רחוב אינטראקטיביים,
מופעי רחוב ושילובים מיוחדים של מוסיקה , מחול, תיאטרון ואומנות - לכל המשפחה;
הפסטיבל יחול בין ה-19-20 לאוקטובר; הכניסה חופשית


עפולה נמצאת במרכז העמק והגליל התחתון ומהווה את צומת הדרכים המרכזי לצפון ולמרכז הארץ ולמשך יומיים תהפוך לגלריית אומנות חוצות מרגשת, מרתקת ומיוחדת במינה.
עשרות ציורי רחוב בתלת ממד שיצוירו שבוע קודם לכן בידיי ציירים מכל רחבי העולם וציירים ישראלים, לצד מייצגי רחוב אינטראקטיביים, מופעי רחוב מיוחדים ושילובים של מוסיקה, מחול, תיאטרון ואומנות.
עוד בתכנית: פסלים חיים, אומני ותיאטרוני רחוב, לצד הציירים, התערוכות והמיצגים האומנותיים.
פסטיבל עפולה הוא חוויה יוצאת דופן של אומנות עממית, המונית, נגישה, מרהיבה ביופייה ועוצרת נשימה.
התוצרים המרשימים והייחודיים של הפסטיבל מייצרים מיזוג מושלם בין עולם האון ליין (רשתות חברתיות, אתרים ובלוגים) לבין האוף ליין, שכן באי הפסטיבל מצלמים עצמם בציורים המרהיבים ומשתפים ברשתות החברתיות.
זהו פסטיבל שמתקיים כל הזמן גם בחלל הפיזי והמרחב הציבורי של העיר עפולה ובו זמנית גם בחללים הווירטואליים.


יצחק מירון, ראש עיריית עפולה: "בעפולה ממשיכים לקדם את פיתוח האמנות והתרבות והפעם, מינהל התרבות מציגים לנו עולם ציורים יצירתי, ייחודי ונדיר על מדרכות העיר בו נוכל ולחוש ולראות בתלת ממד ולצלול למרחבים דמיוניים המציעים לצופים חוויה אמנותית יוצאת דופן ומדהימה. אירוע המתאים לכל המשפחה. כולם מוזמנים"


ג'קי בכר, מנהל אומנותי ומפיק הפסטיבל: "התרגשות גדולה מאד למסד בעיר עפולה פסטיבל ישראלי ובינלאומי חדש. האומנות הזו של ציורי הרחוב, ובכלל אומנות הרחוב בכלל, מייצרת פסטיבלים רעננים, נגישים מאד לקהל, ומייצרים אווירת התחדשות ושמחה גדולה בעיר.
אני תקווה שאכן הפסטיבל הזה, ימנף את העיר עפולה אל מפת הפסטיבלים הארצית ויביא אל שעריה ישראלים רבים שיצטלמו עם היצירות וישלחו את בשורת הפסטיבל בעפולה לכל עבר..."
ציור תלת מימד- אלכס מקסיוב

הפסטיבל יתקיים בימים ד'-ה' (19-20/10/16) בין השעות 18:00-22:00
שדרות ארלוזורוב, עפולה
הכניסה חופשית


ציור תלת מימד- אודרי דל רוסיו

האמנים שישתתפו בפסטיבל:
ציירים מחו"ל:
Alex Maksiov מאוקראינה: למד ציור ב"קולג' לאמנות באודסה" שבאוקראינה. בשנת 2010 הוא החל לצייר ציורי מדרכות בתלת מימד, וכיום הוא נחשב מחלוצי אומני הרחוב מתחום זה באוקראינה. אלכס מעורב בפרויקטים בינלאומיים מפורסמים ועושה אמנות רחוב בכל העולם.


Remko Van Schai מהולנד: אמן העוסק בציורי קירות בתלת מימד, דמויות מפוליאסטר ובטון, בפארקים, בריכות ומסעדות.  תחילה התעסק בציורי דו מימד ועם הזמן החל להתעניין בטכניקת התלת מימד והתמחה בתחום, מאז הוא מצייר ציורי תלת מימד לחברות גדולות לפרסום ובפסטיבלים בעולם. את ציוריו הוא מתאר כאתגר ליצירתיות ולמיומנות, ומאמין כי הציור ברחוב הוא הפנינג חברתי.



Ruben Poncia מהולנד: עבד כצייר שלטי חוצות, לפרסום סרטים והצגות עבור תעשיית הסרטים והתיאטרון.
בהמשך יצר גם ציורי קירות ענק, ציורי שלטים לחנויות ואיורי קריקטורות עבור מגזינים.
רובן מצייר בסגנון ריאליסטי וסוריאליסטי, ולעתים אוהב לעשות שימוש בטריקים של פרספקטיבה.


Matthew May‎‏ מאנגליה: התחיל כצייר רחוב מקצועי בשנת 2001.
הציג במספר מוזאונים ותערוכות ברחבי העולם, ובהמשך העביר סדנאות של ציורי רחוב לחברות, בתי ספר ופרויקטים חברתיים.
חלק מעבודותיו שימשו לקוחות כגון: דיסני, סמסונג, HP וזאת יחד עם עבודות לטלוויזיה ולתעשיית הקולנוע.


Adry del Rocio ממקסיקו: תוארה כילדת פלא! בגיל 4 זכתה להכרה בינלאומית כשהופיעה בתערוכה ביפן.
את לימודי האומנות הפורמליים שלה החלה בגיל 10, ובמהלכם הציגה את ציוריה בגלריות בארץ מולדתה ובארה"ב. התשוקה שלה לציור רק גדלה ועם השנים קיבלה עשרות פרסים בתחום.


Tony Cuboliquidoמאיטליה: טוני החל לבטא את תשוקתו לציורי רחוב, תחילה דרך גרפיטי ורק לאחר מכן עם ציורי רצפה מסורתיים ודיוקנאות. משנת 2009 הוא הקדיש את זמנו בעיקר לציורי רחוב בתלת מימד.
הוא מציג בפסטיבלים מרכזיים ברחבי העולם וזכה עד היום במספר פרסים בתחום.


ציירים ישראליים :
יונתן גל: אומן ציור ואומנות, נחשב לאחד החלוצים בארץ בתחום ציורי הרצפה בתלת מימד, ציורים היוצרים אשליות אופטיות ומייצרים חוויה המשתפת את הקהל.
עידו פרנק: צייר ואמן דיוקנאות. הוא גדל בקיבוץ דפנה וההתבוננות במים הזורמים נתנה לו חומר למחשבה ויצירה לכל החיים.


נועם שמש: צייר מולטי-טאלנט, מעל 20 שנה בתחום. מתמחה בציורי קיר, בדי קנבס, קומיקס וקריקטורות.
ליעד בן יהודה: אומן ציורי קיר ותלת מימד מעפולה. בוגר המגמה לעיצוב תעשייתי בבצלאל, אקדמיה לאומנות ולעיצוב בירושלים.


דרור פריד: אומן ציורי קיר שעוסק בתחום זה 17 שנה.
עבורו, הציור הוא בראש ובראשונה כלי להתעלות רוחנית. הוא חווה סיפוק רב מתהליך היצירה עצמו, מכל קו וכל משיכת מכחול.


מוטי שמש: אמן רב תחומי בעל ניסיון של מעל ל -20 שנה. במקצועו עוסק בציור ורישום, פיסול, הדמיות תלת מימד ממוחשבות, צילום ועיצוב גרפי. בשנים האחרונות, מתמקד בעיקר בתכנון וביצוע פרויקטים רחבי היקף בעלי אופי עסקי, ציבורי וקהילתי. לפני מספר שנים הקים מוטי את המרכז הישראלי לאיירברש‬‎- סטודיו פעיל ומרכז להכשרה מקצועית באמנות פלסטית בכלל, ובציורי קירות ואיירברש בפרט.
סיוון ג'ינו: תושבת עפולה, אומנית ציורי רחוב כבר 15 שנה. כיום בנוסף לעבודתה, היא מלמדת בסטודיו לנוער ללימודי גרפיטי- "אבן ספוט" שבעיר.


Urban Sketchers Tel Aviv: ארגון ללא מטרות רווח שמטרתו היא קידום ותגבור של הערך האמנותי, הסיפורי והחינוכי, ויצירת חיבור בין אנשים מכל העולם, שאוהבים לצייר באתרים בהם הם חיים או מטיילים. אומנים אלו מציירים ברחבי העיר, בחוץ או בפנים, עוצרים, מביטים ומנסים ללכוד את הרגע החולף ולהעביר אל הדף את מה שרואות העיניים.


מופעים וסדנאות:
מופע רחוב: "אופרת סבון": מדובר בסימפוניית בועות מוטרפת!
"אופרת סבון" הינו מיצג פנטסטי המשלב מוזיקה, תיאטרון פיזי ובועות סבון בשלל צורות, מבית היוצר של תיאטרון "באבלינג".
המיצג מתאים לכל המשפחה.


הרכב מוזיקלי: "קליינע מענטשעלעך": (ביידיש: אנשים קטנים) הינו הרכב כליזמר ישראלי צעיר, המושפע מתרבות היידישקייט של מזרח אירופה מהמאות השמונה עשרה והתשע עשרה. מטרת ההרכב להפיץ את מורשת היידיש והכליזמר ברחבי הארץ והעולם.                                                רוב הניגונים שלהם (אשר נכתבו במהלך 400 השנים האחרונות) מלאי שמחת חיים!


סדנאות מנדלות מחול צבעוני: מסביב לציור סימטרי יפיפה העשוי קווי מתאר, המשתתפים עומדים במעגל. בעזרת קונוסים מקרטון שופכים חול צבעוני אל תוך קווי המתאר השחורים, ויוצרים ציור חול יפיפה. אט אט נוצר ציור חול מקסים ומרגש.
סדנאות פאזל ענק: הפאזלים הענקיים הינם יצירות אומנות מבית הסטודיו של "שפע סדנאות ואומנות". גודל כל פאזל הוא 4 מטרים על 5 מטרים, מכיל 144 חלקים עשויים עץ ומצויר וחתוך בעבודת יד של אומן.פעילות מרגשת להורים וילדים.

ציור תלת מימיד- טוני קיובליקידו

גן האגדות-בשביל התגליות
פעילות לכל המשפחה בגן הבוטני
18-22 באוקטובר חוה"מ סוכות
שעות פעילות 10:00-17:00 , יום ו 10:00-15:00
להיפגש עם שלגיה, היפיפיה הנרדמת, כיפה אדומה ופינוקיו, לטייל בשביל התגליות ולפתור חידות וכתב סתרים
שני מסלולים שונים לילדים קטנים וגדולים יהפכו את חוה"מ סוכות בגן הבוטני לחוויה ייחודית וקסומה.
במהלך חוה"מ סוכות  מזמין אתכם הגן הבוטני בירושלים לחוויה מרתקת בשביל התגליות הקסום.
בחוה"מ סוכות הגן יתמלא בסיפורים, משחקים והפעלות למבקרים.
בגן האגדות, בין העצים, הפרחים וצמחי הסתיו, ימתינו למבקרים ספרי- אגדה ענקיים.  כל ספר פתוח בדיוק בפרק המפורסם ביותר בו, לאורך המסלול יקבלו את המבקרים, פינוקיו ילד העץ הנצחי ליד שולחן הנגרים ויספר את הרפתקאותיו, ילמד את הילדים את הריקוד ״ ללא חוטים״ כמו ילד אמיתי...בבית של סבתא נפגוש בכיפה אדומה בדיוק ברגע הכי מפורסם בו היא שואלת את סבתא ״ מדוע יש לך אוזניים גדולות כל כך?״ ...האם זו סבתא במיטה או שמא הזאב?
משם ימשיכו הילדים למיטתה של היפהפייה הנרדמת הטווה בפלך ומדי פעם נרדמת...האם יצליחו המבקרים להעיר אותה?
וליד באר המשאלות יפגשו בדמות האהובה של שלגיה, אשר תשיר את שירה המפורסם ותזמין את המבקרים להביע משאלה...
לאורך המסע  בגן האגדות ילווה את הילדים כתב חידה המותאם לילדים בגילאי 3-7. קטע זה של הגן מונגש לנכים ולעגלות.
ילדים יותר גדולים יוכלו ליהנות מפעילות בשביל התגליות וכתב סתרים המותאם לגילם, 7-12. שביל התגליות נחנך השנה בגן הבוטני בהשקעת עתק של מיליוני שקלים. לאורך כחצי קילומטר מחכות לילדים שלל תגליות מושקעות במיוחד, חוויה רב חושית בחומרים ובמרקמים מגוונים... הילדים יבקרו במפל קסום, ימשיכו לבריכת ההתבוננות בה שלל אמצעי תצפית למקורות המים: טלסקופים ,זכוכיות מגדלת ענקיות, אשנבי הצצה למעמקי הביצה ועוד...משם יעלו למרפסת אשר צופה על סביבותיה תחת עץ המילה הסורית וימשיכו לאורך פלג מים שופע וישחקו בשלל המצאות הקשורות במים ובהובלתם: בורג ארכימדס, סכרים, משאבות, כפות שאיבה ועוד... משם יעלו למכרה בסגנון המערב הפרוע בו ע"י שאיפה במים זורמים וסינון עפר במסננת ימצאו גושי זהב אשר יילקחו למזכרת... משם ימשיכו הילדים הגדולים יותר  לגן הסלעים המופלא בו צורות רבות טבעיות, ישחקו במחפרן ובכפות העמסה בארגזי החול, יגיעו ליער ליליפוט, בו יוכלו לשחק במשחקי דמיון במבנים מיניאטוריים אשר יד נעלמה בנתה והותירה שם...בהמשך, השביל יוביל את המבקרים לגשר התלוי בין שמיים וארץ בין צמרות העצים, בו ירגישו כאילו עפים כמו ציפורים... התחנה האחרונה, מעבה האדמה- מערה שהיא סבך שורשים של עץ ענק – מיצג ייחודי ומיוחד במינו. קטע זה אינו מונגש לנכים ולעגלות.
הפעילות בשני המסלולים יחד כשלוש וחצי שעות.
מחירי כרטיסים:
40 ₪ מכירה מוקדמת 35 ₪ למחזיקי כרטיס תושב בתוקף 45 ₪ בקופות הארוע
כרטיס משפחתי: זוג+ 3 ילדים
170 ₪ מחיר מלא 150 ₪ למחזיקי כרטיס תושב בתוקף
ילד נוסף במשפחה בתוספת של  30 ₪. מנויי הגן הבוטני – כניסה חינם.


פעילות לכל המשפחה מתאים לילדים בגילאי 3-12 (המסלול מתאים בחלקו לעגלות ילדים).
למינוף ושדרוג החוויה מומלץ להגיע בתחפושות הקשורות לאגדות
הזמנת כרטיסים ומידע נוסף: בימות 6226* bimot.co.il
 
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה