רשומות

יום חמישי, 22 בספטמבר 2016

חדש בכללית אסתטיקה- סדרת מוצרים דרמו- קוסמטיים לטיפול וטיפוח העור


בתחילת חודש ספטמבר השיקה כללית אסתטיקה קו מוצרים דרמו- קוסמטיים לטיפול וטיפוח העור. המוצרים פותחו במשך שנים בשיתוף עם רופאי כללית אסתטיקה והם יוצעו למכירה בכל סניפי רשת ניו פארם. זו הפעם הראשונה שכללית אסתטיקה משיקה מוצרים מחוץ למרפאותיה.

מוצרים דרמו- קוסמטיים הם מוצרים המשלבים תכונות של מוצרים קוסמטיים עם אלו של תכשירים רפואיים. הם מציעים מגוון רחב של פתרונות גם לבעיות עור וגם לבעלי עור רגיש, לצד מוצרים לטיפוח יומיומי: לחות, הזנה ואנטי אייג'ינג. למעשה, מדובר במוצרים שהם יותר טיפוליים מאשר מוצרי הקוסמטיקה הרגילים. אך, בשנים האחרונות הקטגוריה של המוצרים גדלה וכך גם מגוון המוצרים המוצעים בה.

סדרת המוצרים אותה השיקה כללית אסתטיקה כוללת 19 מוצרי סופר פרימיום אשר פותחו במיוחד  על ידי חברת נאוטק קבוצת קורדן. המוצרים מכילים רכיבים פעילים בתחום האנטי אייג'ינג ובקטגוריות נוספות ומיועדים לקשת רחבה של לקוחות ולמענה על צורכיהם. פיתוח המוצרים נועד לאפשר ללקוחות רכישת תכשירים משלימים למגוון הטיפולים האסתטיים, וכמובן, גם לשימוש יום יומי לקהל הרחב.

מתוך מגוון המוצרים קיבלתי לסקירה שלושה מוצרים- קרם עיניים משקם סקין פרפקטור, תחליב לחות מאזן וקרם משקם סקין פרפקטור. ניסיתי את הקרמים  ובהמשך אפרט את מרכיביהם, למי הם מיועדים ומה חשבתי עליהם.
 

הרכב מוצרי הליין כולל:

 קרמי יום ולילה, סרומים יעודיים ללחות מרוכזת נפח והזנה, פילינג ומסיכה לניקוי עמוק ולליטוש פני העור, מוצרים לאזור העיניים ,מענה לעור שמן ולעור עם נטייה  לשומניות יתר ופצעונים, קרם הגנה בטכנולוגיית הפנינים הייחודית, קרם מולטי טסקינג לטיפול בעור בוגר עם סימני גיל נראים לעין, מוצרים לטיפול בעור הגוף ועוד..

השימוש במוצרי הטיפוח של רשת המרפאות כללית אסתטיקה מבטיח למשתמשים בו איכות רכיבים בלתי מתפשרת בשילוב טכנולוגיות מתקדמות, מגובות מחקרית. המוצרים מבוססים על רכיבי מפתח פעילים רבי עוצמה המעניקים לתכשירים יעילות גבוהה. השילוב בין הטכנולוגיה לרכיבי המפתח המכילים תשלובות מדמות בוטוקס, חומצה הילארונית, אנטי אוקסידנטים, צמחי מרפא ועוד, מקנים למשתמש חוויה אופטימאלית עם תוצאות מוצלחות.

ד"ר עמוס לויאב, הרופא הראשי של כללית אסתטיקה מספר: "ביחד עם חברת נאוטק יצרנו תכשירי טיפוח סופר פרימיום המשלבים את עולם הרפואה עם עולם הטיפוח. בעזרת הניסיון הרב של רופאי הרשת ידענו לשים את האצבע על הצרכים של הלקוחות בפן הרפואי מבלי לשכוח את צד הטיפוח. המוצרים מיועדים לשימוש יומ-יומי לשימור ושיפור תוצאות הטיפולים, הגנה מתנאי מזג אוויר האופייניים לישראל ונמצאו יעילים באופן משמעותי בקרב הלקוחות שהתנסו בהם גם ללא טיפולים משלימים."

טווח המחירים לצרכן: 50-203 ₪

.

לפני שאסקור כל מוצר בנפרד, אני רוצה לציין לחיוב את האריזות. הקרמים שקיבלתי ארוזים באריזת משאבה. מאד נוח וחסכוני ויותר מכך- האוויר אינו חודר פנימה, הקרם אינו מתחמצן ולכן גם לא מתקלקל. לא מכניסים את אצבעות הידיים לתוך הקרם וכך זה מונע זיהום.

תחליב לחות מאזן
 

מדובר בקרם בעל מרקם קליל ונעים, ריחו עדין והוא נספג מהר ומצליח לשמור על מראה עור ללא ברק. לבעלות עור שמן הוא מעולה כיוון שמעניק לעור לחות נטולת שומן ובמקביל מסייע בהפחתת חלב עודף והצטברויות שומן. באופן זה מונע היווצרות פצעונים ופגמי עור, מהדק נקבוביות מורחבות ושומר על מראה מט צלול. מרגיע ומונע גירוי ואדמומיות.

אני השתמשתי בו תחת איפור והוא אכן הצליח למנוע את המראה המבריק והמזיע שאליו אני נוטה לאחר שעתיים. מומלץ להניח כמות קטנה על כל הפנים והצוואר (לא באזור העיניים) ולעסות בתנועות עיסוי עדינות, גם בבוקר וגם בערב. אני השתמשתי בו רק בבוקר. בערב, משתמשת בקרם אחר.

 

רכיבי מפתח בקרם-

תשלובת בקרת שומן – 100% טבעית ופעילה, מבוססת על צמחי האסאי, אנדירובה וקופאיבה בלזם, לכל אחד מאלה, תועלות אנטי-בקטריאליות ואנטיספטיות מוכחות. התרכובת מסייעת בהפחת הסבום ובמניעת היווצרות פצעונים ופגמי עור.

הממליס – תמצית טבעית, משמשת חומר אנטי בקטריאלי טבעי המעכב תהליכים דלקתיים בעור ויוצר שכבת מגן כנגד גורמים מזהמים ורעלנים.

אלנטואין – מרגיע ומרכך את העור, מעניק לו לחות ומסייע בהתחדשות תאי העור.

תמצית פאפאיה – מרככת את העור, מסייעת בהסרת עודפי תאים מתים, מרעננת ומרגיעה.

תמצית מלפפונים – מסייעת בהסרת עודפי תאים מתים מהעור, מעניקה רעננות יוצאת דופן, משמשת כחומר אנטי דלקתי המקל על גירויים ופגמי עור.

קרם עיניים משקם סקין פרפקטור
 

קרם המיועד לכל סוגי העור. קרם אנטי-אייג'ינג מקיף ומרוכז המיועד  לאזור העיניים הנוטה להתקמט במהירות ולהסגיר את הגיל. נעים מאד למריחה, לא שמנוני. משאיר את העור נעים למגע. ריחו עדין ולאחר מספר דקות מתפוגג לגמרי. השתמשתי בקרם בוקר וערב לפי הוראות השימוש. הנחתי כמות קטנה בצורת האות C בחלק החיצוני של העין והספגתי בעור בתנועות טפיחה עדינות. לאחר שימוש של מספר ימים קשה להבחין עדיין בהפחתת קמטוטים. אך זה אחד מקרמי העיניים הנעימים בהם השתמשתי, עקב הספיגה הטובה בעור והמראה היפה של העור סביב העיניים לאחר השימוש בו.

הקרם מבוסס על טכנולוגיות אנטי אייג'ינג חדשניות המכילות פפטידים (מדמי בוטוקס) רבי עוצמה ומתמקד בהפחתת מראה קמטים וקמטוטים ומקנה  לעור באזור העיניים מראה בהיר ומואר.  כמו כן, מסייע בחיזוק העור ומגביר את יכולת ההתגוננות שלו מפני נזקים סביבתיים ורדיקלים חופשיים.


רכיבי מפתח בקרם-

חמאת שיאה – מסייעת במצבי יובש, אדמומיות וגירויים בעור, מסייעת בהמרצת זרימת הדם בעור ותורמת להעשרת הרקמה בחמצן ולהאצת סילוק חומרים רעילים מהעור.

חומצה היאלורונית – נחשבת למקור לחות חשוב ול"ספוגית המים הטבעית של העור", הסופחת מים פי 100 ושומרת על לחות מיטבית. מסייעת בחיזוק הרשת הבין-תאית להעצמת העור וגמישותו, תורמת להענקת נפח ומראה בריא, קורן וצעיר.

קומפלקס לחות משולב – תשלובת ייחודית, שומרת על לחות העור לאורך זמן ומונעת את אידויה. מקנה לעור אלסטיות ומסייעת במניעת קמטוטים.

ארגרילין – (אקספפטיד-8) תשלובת מדמה בוטוקס, המסייעת בהפחתת עומק הקמטים ומונעת התכווצות בלתי רצונית של השרירים מה שמקנה לעור מראה מתוח וחלק.

תמצית תה לבן – עשירה ב-87 אחוז יותר פוליפנולים – נוגדי חמצון, מכל נוגד חמצון אחר ומסייעת בהגנה על סיבי הקולגן והאלסטין התורמים לגמישות העור ובמניעת רפיון וקמטים.

שמן רוז היפ (ורד הבר) – עשיר בוויטמינים C  ו-A, מכיל למעלה מ-80 אחוז חומצות שומן חיוניות ומסייע בהפחתת קמטים וקמטוטים. יעיל בשיפור מרקם העור ומסייע בהבהרתו.

ויטמין E – אנטי אוקסידנט (נוגד חמצון) רב עוצמה המסייע במניעת הזדקנות מוקדמת של העור.

קרם משקם לעור בוגר סקין פרפקטור
 

קרם המיועד לעור בוגר- רגיל/יבש לפנים, צוואר ומחשוף. גם בקרם הזה הריח נעים מאד ומתפוגג במהירות. מדובר על קרם אנטי אייג'ינג חדשני ויעיל המיועד לטיפול כולל ומקיף בעור בוגר, שסימני הגיל ניכרים בו. הקרם מספק לעור את כל מה שנדרש. השימוש היומיומי בקרם הותיר את עורי רווי לחות, נעים ובעל מראה רענן. מרחתי ממנו על הפנים, הצוואר והמחשוף ואני יכולה לומר שהעור נראה מעט בהיר ואחיד יותר.

הקרם מיועד להפחית מראה קמטים וקמטוטים, להקנות מרקם רך, חלק ואחיד. לחזק ולעבות את האפידרמיס ולהקנות נפח מיטבי, מראה מורם יותר (ליפטינג) מהודק ומוצק. הקרם תורם להאחדת גוון העור, הקניית מראה בהיר ומואר והפחתת מראה כתמי שמש, גיל ופיגמנטציה. הוא מסייע בהפחתת רגישות, הרגעה ותגובות גירוי.

רכיבי מפתח בקרם-

תשלובת זרעי אגוזים מאזור גרנובל (האלפים הצרפתיים) – כוללת ריכוז גבוה של פוליפנולים (סותרי חמצון), אוליגופפטידים פרוטאינים,(חומצה גלוטמית,ארגינין,פרולין ואלאנין) מינרלים, מלחים, ויטמינים וחומצה פיתית

המסייעים בחיזוק ועיבוי האפידרמיס ובהקניית מראה מורם, מהודק ומוצק יותר לעור.

חלבון שומשום– מרכיב ליפטינג רב עוצמה המעניק לעור  אפק מתיחה לאורך זמן ו כמו כן מסייע בשמירה על לחות העור.

שמן פשתן – תחליף צמחי לשמן דגים, עשיר בחומצה אלפא לינולאית (אומגה 3) וחומצה לינולאית (אומגה 6). תורם להזנת העור ולהתחדשות התאים, מסייע בהפחתת מראה קמטים ובמניעת גליקוליזציה (פגיעה בסיבים האלסטיים כתוצאה מההתבגרות ההורמונלית). משמש כנוגד חמצון טבעי.

חומצה היאלורונית– נחשבת למקור לחות חשוב ול"ספוגית המים הטבעית של העור", הסופחת מים פי 100 ושומרת על לחות מיטבית. מסייעת בחיזוק הרשת הבין-תאית להעצמת העור וגמישותו, תורמת להענקת נפח ומראה בריא, קורן וצעיר.

תשלובת הבהרה רבת עוצמה (מורכבת מ חומצה קוג'ית ותמצית צמחי מלברי, ברברי וליקוריץ) מסייעת בהבהרת העור ומפחיתה שינויי גוון וכתמים קיימים. התשלובת פועלת לעיכוב אנזים הטירוזניאז, המשפיע על היווצרות המלטונין וגורם לכתמי העור.

אלנטואין – מרגיע ומרכך את העור, מעניק לעור לחות ומסייע להתחדשות תאי העור.

לאתר כללית אסתטיקה וקטלוג המוצרים


 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה