רשומות

יום שלישי, 6 בספטמבר 2016

גרג קיטשן – מסעדת שף חדשה – הושקה במרכז הכרמל

 




יש מי שלא מכירים את רשת גרג? אין. הרשת שכבשה את המדינה מביאה לנו קונספט חדש 'גרג קיטשן'- מסעדת שף המבוססת על מטבח עשיר ומגוון הכולל מנות בשריות, מנות חלביות וטבעוניות, קינוחים מדהימים וגם בר משקאות עשיר שניתן למצוא בו מגוון קוקטיילים תוצרת הבית, מבחר יינות עשיר ומשקאות איכותיים מרחבי העולם.

איש העסקים יאיר מלכה מבעלי רשתות  הקפה גרג וביגה, הוא האיש שהביא לחיפה את גרג קיטשן  יחד עם שותפיו גלעד אלמוג וניר אדרי. המסעדה משתרעת על שטח של כ- 350 מ"ר והושקעו בה מיליונים. העיצוב חמים ומזמין, יש פינות ישיבה נחמדות, מרפסת ענקית ובשעות הערב יש DJ שמלווה את הארוחה במוזיקה מתאימה.

 
                 בצילום- אבי שומר, יאיר מלכה  וניר שמול. צילום- גלעד הר שלג
   בצילום- גלעד אלמוג, אבי שומר, יאיר מלכה וניר שמול צילום- גלעד הר שלג
                    בצילום- יאיר מלכה והשותפים. צילום- גלעד הר שלג

            בצילום- מימין  יאיר מלכה, דודו שגיא, ניר אדרי וגלעד אלמוג. צילום- גלעד הר שלג
 
אירוע השקת המסעדה אליו הוזמנתי יחד עם עוד אנשי תקשורת, אנשי עסקים, בכירי המשק, בכירי ענף הקניונים, חברים ובני משפחה, היה אירוע שמח וטעים במיוחד. נהניתי מאד ממגוון המנות שהוגשו לנו על ידי שף הרשת. טעמתי מנת ארטישוק מצוינת, פטה כבד עוף- המנה החביבה עלי. סלט קיסר, סלט מוצרלה, פילה בקר על מצע פירה כמהין, פיצת סלמון ועוד ועוד. כמי שחובבת קינוחים התלהבתי במיוחד מהטראפלס המדהימים שהוגשו לנו ואני ממליצה לכם לא לוותר על תפריט הקינוחים שיש למסעדה להציע.





 

יאיר מלכה פתח את הערב ואמר:  "המסעדה הפכה בין לילה לאחד מהמקומות בילוי המבוקשים בעיר חיפה וזה בזכות שילוב של השקעה מרובה בעיצוב, איכות חומרי הגלם ובחירת השף". עוד סיפר מלכה שהמנות במסעדה  מגיעות בכלי ההגשה שנאספו על-ידו באופן אישי מגלריות בעולם. לדבריו: "מידי שבוע שף המסעדה  יציע תפריט משתנה, שיכלול מנות חדשות ומפתיעות בהשראת שווקים מכל העולם.

 

עוד עדכן מלכה שבימים אלה חתמה הרשת על פתיחת סניף שני  של גרג קיטשן  בתל-אביב, בקניון פאשן החדש של גינדי שיפתח בקרוב.

 



מה תוכלו למצוא בתפריט המסעדה? ארוחות בוקר, מנות ראשונות, מנות ביניים, מנות עיקריות ומנות אחרונות.  בין היתר- פילה בקר על מצע פירה כמהין וירקות ירוקים (132 ₪), נתח אנטריקוט 350 גרם, גרטן תפו"א וירקות ירוקים, (135 ₪), סקלופיני עגל א-לה לימון על מצע פירה תפו"א וירקות גינה בצד (89 ₪), כבדי עוף ומגוון פטריות, ציר בקר ויין מרסלה, בצלצלי שאלוט ופירה (56 ₪), המבורגר אנגוס 220 גרם (53 ₪), פפרדלה בולונז ראגו עגל (62 ₪), שניצל על מצע פירה, חרדל דיז'ון וסלט עלים (59 ₪), לחמא בעג'ין עם בשר בקר גס (58 ₪), קבב ים על הגריל (54 ₪), פטה כבדי עוף (42 ₪),  סלט קיסר (48 ₪),  סלט כרובית (45 ₪), סלט קרעי מוצרלה (42 ₪)

 

גרג קיטשן בפייסבוק-


אתר המסעדה


תפריט


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה