רשומות

יום שישי, 9 בספטמבר 2016

השקה חגיגית לבית האופנה GLADIS במושבה הגרמנית בחיפה

                                               בצילום- גלאדיס נג'אר ושמלה של חוויאר סימורה

חובבות האופנה שבינינו יודעות שכדי למצוא בגד שיהיה ייחודי, שונה ומקורי ושלא נראה את אותו דגם שוב ושוב, אי אפשר להסתפק ברשתות האופנה הגדולות שבקניונים.

בית האופנה GLADIS של גלאדיס נג'אר הוקם בדיוק כדי לענות על הצורך שלנו בבגדים איכותיים ומקוריים. בבית אבן עתיק ויפהפה הקימה גלאדיס מקום קסום לשוחרות אופנה שבו נוכל למצוא מבחר אופנתי של בגדים שלא תראו בשום מקום אחר. בהשקה החגיגית של המקום אותה ארגנה אשת היח"צ כרמל שבתאי יחד עם אימאן בסטוני נכחו כל המי ומי של חיפה. אנשי תקשורת רבים ביניהם- חגית הורנשטיין, רונית קיטאי, לימור כרסנטי, רחלי בן גלים, דינה רפאל, יורם מארק- רייך, טלי ליבמן ועוד. הגיעו  גם נשות חברה כמו אביטל מגן, סמדר גוטמן, עו"ד לימור מגן, ליאורה בירנהק ועוד רבות נוספות.

                 מימין לשמאל כרמל שבתאי , אימאן בסטוני, גלאדיס נג'אר   צילום- דנה קדוש

גלאדיס סיפרה לי שבית האבן הוא בבעלותם. בעלה האני פואד שהוא רו"ח ומשפטן רצה להקים בו משרד אך גלאדיס חשבה אחרת והחליטה לממש את חלומה מימים ימימה ולהפוך את הבית הישן לבית אופנה. בעלה תמך ועודד וגלאדיס שהייתה גננת עשתה הסבה מקצועית והפכה לאופנאית מצליחה. כמי שאוהבת בגדים ומבינה באופנה החליטה גלאדיס להתמקד בבגדי יבוא ייחודיים לבית האופנה שלה. היא עובדת עם מעצבים מרחבי העולם מספרד, קנדה, צרפת ואיטליה. אני התלהבתי במיוחד מבגדי המעצב הספרדי HAVIER SIMORRA ומהיופי שנמצא בשמלות שעיצב. אך לא ניתן להתעלם מהביגוד של ג'וזף ריבקופ מקנדה או של RINA SCHMINTO מאיטליה. חברה נוספת שגלאדיס עובדת איתה היא חברה צרפתית- פאוסט. המראה אותו הייתה רוצה גלאדיס שנאמץ הוא המראה האלגנטי והמטופח. "אני אוהבת מראה מושקע, אלגנטי ומטופח"- היא אומרת. "נשים צריכות להראות נשיות". ובהתאם למסר הזה היא משקיעה ביצירת קשרים עם מעצבים העונים לצו האופנה אותו היא מובילה.





 
 

בבוטיק נוכל למצוא גם אקססוריז להשלמת המראה האלגנטי. תיקים איכותיים ותכשיטים מיוחדים במינם, כפי שתראו בצילומים שצילמתי.


 
חווית השופינג במקום כה מיוחד כמו GLADIS שונה לגמרי מחווית הקניה ברשתות הגדולות. האמירה האופנתית מודגשת, ההתייחסות אל הלקוחה היא הרבה יותר אישית וחמה והתאמת הבגד למבנה הגוף היא מדויקת ובעלת חשיבות. התחושה שלי הייתה של הגעה לבוטיק שהיה יכול להיות ממוקם בקלות במדינה אירופאית. גם גלאדיס עצמה לבושה ונראית נפלא ומשרה את אותה תחושה של אלגנטיות ואיכות.

ממליצה לכל אוהבות האופנה להגיע ולהתרשם. אני בטוחה שתתלהבו בדיוק כמוני.
 
בפייסבוק-


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה