רשומות

יום שבת, 1 באוקטובר 2016

סקירת קופסת מוצרי היופי והלייף סטייל ה- BOXXIBOX



מוצרי יופי וטיפוח תמיד משמחים אותי. גם כשמצב הרוח עגמומי משהו והמטלות לא נגמרות, אם תפתיעו אותי בצבע איפור חדש, קרם פנים או לק צבעוני, מצב הרוח ישתפר פלאים.

קופסת ההפתעות של BOXXIBOX, אותה קיבלתי לסקירה, עשתה פלאים למצב רוחי. פתחתי בהתרגשות ומצאתי את כל מה שאני אוהבת- קרמים של מוניקה פכטר, שמפו טיפולי של ד"ר דבור, איפור של mineraz, לק ורוד משגע של mavala , בנדנה מתוקה ועוד. התחשק לי לנסות את כולם באותו רגע. אבל, קצת איפוק זה חשוב. במשך כשבועיים התנסיתי במוצרים ואני כאן כדי לדווח לכם.
 

ראשית, הסבר קצר על BOXXIBOX- מדובר על קופסת הפתעות המכילה שלל מוצרי יופי ולייף סטייל המותאמים במיוחד עבורנו (על ידי יעוץ מקצועי ומילוי שאלון מפורט). אלו מוצרים ייחודים שאין להשיג בחנויות וזמינים לאנשי מקצוע במכוני יופי. נרשמים באתר, מכניסים פרטים והקופסה מגיעה ישירות הביתה. אני גלשתי באתר ומצאתי שם גם בלוג עם מאמרים, טיפים, קטעי וידאו וידע אודות כל החידושים והטרנדים בנושאי יופי וטיפוח.

מייסדות ה- BOXXIBOX, הן 3 חברות שחשבו איך ניתן להתמודד עם מגוון האפשרויות העצום בשוק היופי והטיפוח?  איך ניתן לנסות את המוצרים לפני שרוכשים אותם? ואז נולד רעיון ה-BOXXIBOX. כך ניתן להכיר ולהתנסות במוצרים לפני רכישה ובנוסף, החוויה והכיף של לקבל חבילה חודשית של מוצרי יופי, לייף סטייל, טיפוח והפתעות. באתר קיימת גם חנות אינטרנטית ובה ניתן לרכוש מוצרים שאהבנו ומוצרים מיוחדים נוספים.

יש מספר סוגים של מנויים לפי צרכי כל אחת. מינוי שנתי, חצי שנתי, או חודשי. בכל חודש מקבלים מוצרים שונים מתחום הקוסמטיקה המקצועית, הטיפוח, האיפור והלייף סטייל (ועוד מתנה מפנקת ) שנבחרו בקפידה עבורנו ומגיעים עד הבית.

לאתר


וכעת לסקירת המוצרים-

אתחיל במוצריה של מוניקה פכטר- שלא היו מוכרים לי קודם לכן והפתיעו מאד לטובה. אני אוהבת לנסות מוצרים חדשים שלא מוכרים ולא נמכרים בחנויות. לא פעם גיליתי שהם הרבה יותר אפקטיביים ומועילים. מוניקה , בעלת קליניקה לאסתטיקה ברעננה, היא בעלת ותק של יותר מ-20 שנה בתחום הקוסמטיקה בארץ ובחו"ל. היא בעלת קו מוצרים משלימים לטיפול בבית עם אחוז גבוה של חומרים פעילים, ללא פרבנים וללא ניסוי על בעלי חיים. אני התנסיתי ב-2 מוצרים:

PURE SWISS HYALURONIC

מדובר על סרום עשיר בחומצה היאלורונית המעניק כמות עצומה של לחות וגמישות לעור. השתמשתי בסרום מדי בוקר במשך עשרה ימים. מרחתי שכבה דקה על עור נקי והמתנתי עד שייספג. התחושה לאחר מריחת הקרם היא של עור רווי לחות ונעים למגע. התחושה נשמרה לזמן ארוך. אני סובלת מיובש במיוחד במצח והשימוש בסרום עזר לטפל בכך. הסרום מגיע באריזת משאבה- מאד נוח וחסכוני וגם מונע כניסת אוויר והתחמצנות. הריח כמעט ואינו מורגש והמרקם נעים מאד. מוצר איכותי  

מחיר מומלץ- 250 ₪ 15 מ"ל.

Bio Peptid Firming Cream.


 
קרם מעולה שאני משתמשת בו כעת מדי ערב והוא מממש את ההבטחה לעור רענן וזוהר. אני קמה בבוקר והעור נראה נהדר. ללא יובש, נעים למגע ולא רפוי.

קרם ייחודי עשיר במרכיבים פעילים המשפרים את מרקם העור ומקטינים משמעותית את מראה הקמטים בשעות הלילה.
הקרם מכיל מטריקסיל 3000 וביופפטידים אחרים המגבירים את ייצור הקולגן, האלסטין והאנטי אוקסידנטים המונעים את הזדקנות העור. עשיר בחומרי הזנה ולחות, מחזיר לעור את יכולת השיקום ושומר על גמישותו ומיצוקו של העור. הפורמולה מכילה  24
Moist וחומצה היאלורונית השומרים על מאזן הלחות של העור .
פורמולה אפקטיבית למיצוק והחלקת העור, בעלת טווח רחב של מרכיבי לחות טבעיים.

מחיר- 390 ₪

מוניקה פכטר בפייסבוק- https://www.facebook.com/monicapachter/

מארז מיניטאץ' של חברת מינרז-
 

רעיון מקסים של מארז מיני שאפשר לתלות גם על מחזיק מפתחות. הוא מכיל שלושה גווני צלליות רב שימושיות ואפשר לבחור אילו צלליות רוצים שיהיו במארז. אפשר  להשתמש בהן לאיפור העיניים, הלחיים, השפתיים, הציפורניים והשיער ומכיוון שמדובר באריזת מיני מדליקה אפשר  לקחת אותן איתנו לכל מקום. אני ניסיתי אותן לאיפור העיניים והלחיים בלבד. יופי של צבע, קל לשימוש ועדין. הברשתי בעזרת המברשת שבמיכל וזה היה מעולה לטאצ'אפים במהלך היום.
החברה והמוצר- מוצרי סדרת האיפור-המינרלי של מינרז, ידידותיים לסביבה ומיוצרים בקווי ייצור מסורתיים וטבעיים. בפיתוח הסדרה הושם דגש רב על בטיחות המוצרים ולכן היא מיוצרת מ- 100% מרכיבים טבעיים ודמוי-טבעיים (אינה מכילה חומרים אשר אינם קיימים בטבע) ונקייה מחומרי שימור.

כל מוצרי הסדרה מיוצרים ברישיון משרד הבריאות, אינם מכילים מרכיבים מהחי ולא נוסו על בעלי חיים!  המוצרים מתאימים לכל סוגי העור

מחיר- 94 ₪ למארז
 

 
לק של חברת MAVALA

מכיל 5 מ"ל.

לק בצבע ורוד משגע שאהבתי. נמרח בקלות ונראה מאד יפה על הציפורניים.

 

מדובר בפורמולה ייחודית של חברת מוואלה שוויץ, המספקת כיסויי אוויר מקרוסקופיים המאפשרים לציפורניים לנשום מתחת ללק.

הלקים של מוואלה נקיים ממרכיבים מזיקים כמו פרבנים, פורמולהידים, טולואן, קמפור ומתכות כבדות.
עשרות גוונים של לקים במגוון צבעים בבקבוקי "מיני"- גודל הבקבוק מתאים לנסיעות ולתיק היד.
מראה הלק יוצר מראה מקצועי, חלק ומבריק ועם זאת, הלק מוסר בקלות בעזרת מסיר לק.

מחיר- 40 ₪

שמפו טיפולי LUXURIOUS THRRAPY SHAMPOO של ד"ר דבור

 
שמפו טיפולי ללא סולפטים , פרבנים ו-SLS. השתמשתי כמו כבר מספר פעמים. הוא בעל ריח ייחודי של צמחים. הוא מעולה- לא גורם לגרד. נעים מאד ואצלי הוא מנע קשקשים. שומר על שיער יפה, חזק ובריא. פותח משילוב של צמחי הגליל ומומלץ לשימוש יומיומי גם לאנשים הסובלים מרגישויות, פגעים בעור וגרודים ומנשירת שיער.

מחיר- 60 ₪


יסמין-
EAU DE PARFUM

לא הכרתי את הבושם לפני כן. מאד עדין, נעים, נותר לאורך זמן. לא כבד והניחוח הזכיר לי את עשב הלימונית אותו אני מאד אוהבת. חתימת ריח רכה וקטיפתית. תמצית שמנים מבושמת היא צורת הריח החזקה ביותר ונשארת לאורך הזמן הרב ביותר.
נטול אלכוהול. אידיאלי לשימוש על עור הרגיש לריחות על בסיס אלכוהול.
להניח לפי הצורך בנגיעה קלילה על הצוואר ועל נקודות הדופק.

בנדנה לשיער

סרט לשיער בסגנון 'בנדנה' פריט נחמד ומדליק בעיצוב מיוחד ומגוון צבעים המתאימים לשמלה קלילה, ג'ינס, לים, לבריכה ולמעשה ליומיום. הבד נעים ואיכותי.

מחיר- 19.90 ₪

SERENITY CREAM של חברת LEONARDO

 
מדובר על קרם טיפולי המיועד לעור מגורה ורגיש לאחר הסרת שיער בלייזר או שעווה. טוב גם לטיפול בכוויות, להרגעה, חידוש ושיקום העור. מעולה לשבירת רגישות הנובעת משיזוף יתר. אני השתמשתי בו לפתרון בעיית אדמומיות בצידי האף והוא אכן עזר לי בכך והעלים את האדמומיות.

מכיל ויטמין B5 ,שמן אבוקדו, עץ התה, קמומיל, אלוורה.מכיל ויטמין B5, שמן אבוקדו, עץ התה, קמומיל, אלוורה.
 

מחיר- 75 ₪ ל-100 מ"ל.

תחבושות הבריאות של GOOD CARE

25 מגני תחתון מוגדלים+ כרטיס בדיקה אישי לדלקת וגינאלית.

הייחודיות של Good Care: בד נושם ופטנט "משטח האניון" שמביא לתוצאות מדהימות תוך שבועות ספורים: מסייע להיפטר מפטריות, מסייע בהפסקת הכתמים ובהפחתה עד הפסקה של דליפת שתן. יעיל ביותר גם עבור יובש , מחזורים לא סדירים, תופעות גיל המעבר, דלקות ועוד.  מה הופך את התחבושת ההיגיינית שלGood Care לבריאה?התחבושת אינה מכילה תוספות של כימיקלים וחומרים ממוחזרים.
בד נושם, סופר רך, המאפשר כניסה של אוויר לכל שכבות התחבושת ומונע זיהומים.
פטנט "משטח האניון" המכיל שכבה של יונים שליליים נשאי חמצן שמגינים על הגוף מפני רדיקלים חופשיים.
סופגת פי 4 מתחבושת רגילה וכך שומרת אותך יבשה בכל מצב.
.
את כל המוצרים ניתן להשיג בחנות האתר של
BOXXIBOX  וכמובן שניתן להירשם ולהיות מנויה.
אתר


כתובת: לוי אשכול 2, רעננה.

טלפון: 052-8028147

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה