רשומות

יום שני, 30 בינואר 2017

סדרת תכשירים טבעיים לטיפוח של מותג הקוסמטיקה הטבעית החדש Ama Lurra""


אני אוהבת לגלות מוצרי קוסמטיקה חדשים. אוהבת לנסות אותם, להריח, למרוח ולבחון את יעילותם. הפעם, אני רוצה להמליץ לכם על מותג של קוסמטיקה טבעית "Ama Lurra"  המציג סדרת תכשירים טבעיים חדשים לטיפוח עור הפנים והגוף.

את הסדרה פיתחה הנטורופתית ד"ר דורית יוסף, המתמחה בקוסמטיקה טבעית ובטיפול בבעיות עור והם מיוצרים מחומרי גלם טבעיים בלבד.

המוצרים מבוססים על שמנים צמחיים, תמציות צמחים, בוץ מים המלח ועוד, ללא כל שימוש בדטרגנטים. מבין המרכיבים במוצרים: שמן זית, שמן קוקוס, חמאת שיאה, זרעי רימונים, חומצה היאלורונית, אדמת חוואר צהובה ועוד.  

קו המוצרים כולל: סבונים, תכשירים וקרמים לפנים ולגוף, מוצרים משלימים - סבוניות, מברשות, ספוגים ועוד, וקו מוצרים לבית – נרות, מבערים ועוד.

 

מזג האוויר בחורף, יחד עם השהות הרבה בבית, מייבשת את עורי ולכן אני נזקקת לתכשירים שיעזרו להתמודד עם היובש. ניסיתי את סבון אבני המדבר וקרם הידיים של "אמה לורה" ומאד נהניתי מהאסתטיות הרבה של המוצרים, מאיכותם ומהאפקט החיובי שהיה להם על העור. המוצרים בעלי ריח נעים ועדין.

סבון אבני מדבר  – סבון טבעי יפיפה המיוצר משילוב של מגוון סבונים המבוססים על שמנים צמחיים וצמחי מרפא, כגון: שמן זית, שמן קוקוס, שמן דקל, חמאת שיאה, חלב עיזים, צמח לבנדר, צמח הדס, זרעי רימונים, קינמון, שמן אתרי קינמון, שמן אתרי תפוז, שמן אתרי ילנג, שמן אתרי גרניום ושמן אתרי לבנדר. הסבון נהדר לניקוי הפנים, הגוף, הקרקפת ולאזורים האינטימיים. השמנים הצמחיים מזינים את העור בוויטמינים, במינרליים ובנוגדי חמצון ותורמים להגנה ולשמירה של בריאות העור. בנוסף, השילוב העשיר של חומרי הגלם מקנה לסבון מראה פראי ויפיפה של אבני מדבר ססגוניות.

קרם ידיים מחמאת שיאה ופרחי הורד – קרם ידיים העשוי מחמאת אגוז שיאה, אשר לה סגולות מיוחדות להזנה ולטיפול בעור יבש, סדוק ורגיש. חמאת שיאה עשירה בחלבונים, ויטמינים ומינרליים המזינים את העור, מעודדים חידוש וצמיחה של תאים חדשים, ומסייעים לריפוי העור במקרים של כוויות, פצעי קור, עור יבש וסדוק, אקזמות, ודלקות וגירויים בעור. חמאת שיאה עשירה בוויטמינים A, E ו-F ובנוגדי חמצון התורמים לבריאות העור ופועלים נגד הזדקנות. בנוסף, הקרם מועשר בתמצית פרח הורד בעל ניחוח עדין של ורדים.

המוצרים משווקים באריזות מהודרות שכיף להשתמש בהם וגם לתת במתנה.
 

המוצרים נמכרים בשיטת סחר הוגן (צמצום פערי תיווך) על מנת להציע מחירים נוחים לצרכן, על אף מחירם הגבוה של חומרי הגלם.

מחירים: סבון אבני מדבר – 30 ₪. קרם ידיים: 55 ₪.  

את המוצרים אפשר  להשיג בחנות "אמה לורה" ברח' כצנלסון 145 בגבעתיים, או לרכוש דרך אתר החברה: http://www.ama-lurra.com

לפרטים על מוצרי החברה באתר:


צילום – אבי וולדמן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה