רשומות

יום רביעי, 12 באוגוסט 2015

אירוע האופנה "יפה בכל צורה"


אירוע האופנה "יפה בכל צורה" http://saloona.co.il/iaffa/?p=1307
את גאלה רחמילביץ’ הסטייליסטית הכרתי דרך הפייסבוק. הערכתי מאד את דעותיה בנושאי אופנה לנשים ואת האופן בו היא נאבקת על מנת שטווח המידות ברשתות הגדולות יגדל. כך הפכתי לעוקבת מתמידה וראיתי כיצד יזמה את יריד ה- PLUS SIZE  שהצליח מאד וכיצד היא ממשיכה לעבוד על מנת ליצור שינוי בעולם האופנה המקומי.

הצעד הבא המתבקש מבחינתה היה יריד אופנה בטווח מידות רחב שבו כל אישה בכל המידות תוכל למצוא את מבוקשה. כך נוצר אירוע האופנה הנוכחי “יפה בכל צורה”. האירוע שהושק אתמול במתחם התחנה בת”א, הציג קולקציות חדשות של שש מעצבות מתוך 23 המשתתפים באירוע. טווח המידות היה בין 38-56 והקולקציות היו צבעוניות, מגוונות מאד ומתאימות לטווח רחב של רצונות ומאווים. אני חמדתי מספר פריטים מהתצוגה ומתכוונת לרכוש לעצמי לפחות חלק מאותם פריטים.

גאלה פתחה את הערב באמירה שהיא נאלצה ליצור את האירוע הנוכחי כיוון שבקניונים לא ניתן למצוא בגדים בטווח מידות רחב. בוודאי לא בגדים אופנתיים ושיקיים. לנשים מלאות אין הרבה אפשרויות ולכן יצרה אירוע אופנתי שבו כל אחת תוכל למצוא את מבוקשה, כי לכל אישה מגיע לחוות שופינג מהנה ומרגש. בשלושת ימי האירוע ניתן יהיה לרכוש מגוון רחב של פריטי לבוש – חצאיות, שמלות, טוניקות, חולצות, שמלות ערב, מכנסיים, הלבשה תחתונה, בגדי ים, תכשיטים ומשקפי שמש.

מתי?

יום ד’  24 ליוני: 16:00-21:00. יום ה’ 25 ליוני: 12:00-22:00. יום ו’ 26 ליוני: 09:30-16:00. עלות כניסה 10 ₪. גלריה 14, מתחם התחנה תל-אביב. חניה בשפע. לפרטים נוספים:  www.galastyle.co.il

וכעת, טעימה מהתצוגה וקצת על המעצבות שהציגו אתמול ועל הקולקציות החדשות שניתן יהיה לרכוש באירוע “יפה בכל צורה”.

TONSHIONIO של המעצבת נורית וינשטיין רפופורט

unnamed[2] (4)



עד לפני שנה וחצי נורית וינשטיין רפופורט עסקה בתחום ביטוחי החיים, כמפקחת באחת מחברות הביטוח.לכבוד גיל 50 , נורית החליטה להגשים חלום , להתפטר ולהקים את המותג שלה – טונשיניו.
קולקציית הביכורים של נורית וינשטיין נחשפת לראשונה באירוע של גאלה ” יפה בכל צורה”.
ההשראה לקולקציה הססגונית הזו היא ” חופשה בטוסקנה “.הקולקציה מאופיינת בגזרות נשיות, בדים רכים, נוחים המתאימים לנשים בטווח רחב של מידות, 38-46.
בדגמים של נורית אפשר להבחין בנגיעות רומנטיות ובשלל הדפסים פרחוניים וססגוניים. טווח המחירים : 170 ש”ח – 550 ש”ח.

מותג-טונשיניו,שם דגם - שימלת גובלן, דוגמנית - נורית בדזסקי, צלם - craft 7, ניב שמעון



מותג-טונשיניו,שם דגם-שימלת ברבור,דוגמנית-נורית בדזסקי,צלם-craft 7, ניב שמעון .jpg1

טליה של המעצבת טלי שרף חזן

unnamed[1]



המעצבת טלי שרף-חזן למותג ”טליה” משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2015 נטולת הצבע השחור. הצבע שבו כל אישה מרגישה בודדה ללא פריט בארון. הקולקציה מתאפיינת בצבעוניות פסטלית ורכה החל מורוד בייבי, צהוב, תכלת, ירוק מנטה ועוד.

‘אני אוהבת להתרשם על מגמות אופנה בינלאומיות ולקחת מוטיבים מרכזיים מתוכם, ולהנגיש אותם ללקוחות שלי בפרשנות אישית ובכתב היד שלי. אני מנסה להעביר ללקוחה שלי שהבגדים יכולים להפוך את היום שלך לאחרת גם אם התעוררת עקום בבוקר.’ הקולקציה מתכתבת עם הטרנדים העולמיים של עונת אביב-קיץ 2015. הדפסי הפרחים, משבצות, נקודות,הדפסים גיאומטרים, הדפסי איתנים לאישה הבוהיימנית, בדי סינגל בצריבה המזכירים תחרות קרושה של פעם. כל אלה באים לידי ביטוי בקולקציה עשירה ומגוונת.

טווח מחירים – 99 – 600 ₪

טליה קיץ 2015 צילום יעל ונעמי צלמות (2)

טליה קיץ 2015 צילום יעל ונעמי צלמות (15)

NUMA של המעצבת דנה מליק

unnamed[3] (2)



אחרי 4 שנות פעילות בהן ייצרה המעצבת דנה מליק למותג NUMA  קולקציות ממידה 38 ועד 48, הגיעה למסקנה כי (אחרי לחץ מהלקוחות) כי היא צריכה לחשב מסלול מחדש, והשיקה קולקציית קיץ במידות 42-52.

“הלקוחות התלוננו שאין מידות גדולות יותר, ובסוף כל עונה גיליתי שאני נתקעת עם המידות הקטנות. לכן החלטתי לשנות את המידות, להקשיב ללקוחות ולהעניק מענה אופנתי שלוקה כיום בחסר בשוק האופנה המקומי”, מספרת מליק.

קולקציית הקיץ מציגה מגוון רחב של בגדי קז’ואל ובגדי ערב, שהופכים את המלתחה של כל אישה למודולרית ונוחה. הדגמים מיוצרים בסדרות קטנות תוך הקפדה על בדים נעימים שמותאמים לאקלים הישראלי, גזרות המחמיאות לגוף הנשי ותפירה איכותית שמאפשרת ליהנות מהבגד לאורך זמן.

טווח מחירים – 130-450 ₪

MOTIF  - של המעצבת הדס אביקזר

unnamed[2]

אחרי 6 שנים כמעצבת בחברת האופנה ‘תמנון’, יוצאת הדס אביקזר לדרך חדשה ומשיקה את המותג MOTIF, ומביאה לעולם האופנה הישראלי בדיוק את מה שחסר בו; נשיות מתוחכמת ופשטות מלאת גלאם.

עם הידע והניסיון המקצועי, המון אהבה לתחום האופנה ומתוך מחסור אישי במציאת אופנה מתוחכמת ומדוייקת לנשים במידתה, משיקה אביקזר את המותג שלה, MOTIF הלא הוא ‘רעיון מרכזי החוזר בתוך יצירה ובכך מעצים אותה ומחבר בין חלקיה’ באנגלית. וכשמו כן הוא, מותג המציע אופנה שמעצימה את גוף האישה הישראלית.

ב “MOTIF” תוכלו למצוא כמות מוגבלת וייחודית של פריטים, טווח מידות רחב, הקפדה על גזרות מחמיאות, בדים באיכות גבוהה (כגון פשתן, ויסקוזה,) וייצור 100% ישראלי. הקולקציה הנוכחית, קולקציית הביכורים, עוצבה בהשראת עולם הדנים; השטיפות, התיפורים והדיטיילים שמגיעים מעולם זה המתחברים לבגדים נשיים ורכים.

טווח מחירים: 80-650 ₪

שמלה,490שח, Motif,צילום אלונה אייזנברג (3)



חצאית,300שח, עליונית 265שח ,בגד-גוף 190שח Motif,צילום אלונה אייזנברג





SO SIMPLE  - של המעצבת דפנה לוינסון

unnamed[4]



רשת האופנה SO SIMPLE במידות 40-48 הוקמה לפני שנה בדיוק ע”י דפנה וצביקה לוינסון. צביקה הינו איש עסקים ומבעלי רשת ‘דפנה לוינסון HDL’. המטרה להציע אופנת בוטיק איכותית  לנשים המחפשות אמירה אופנתית ועכשווית גם בתחום מידות הפלאס סייז. שנה אחרי הקמתה עמדה הרשת ביעדיה לפתיחת 12 בוטיקים בפריסה ארצית ועתידה לפתוח עוד 6 סניפי בוטיק בשנה הקרובה.

החידוש בקולקציית הקיץ החדשה הוא בקולקציה הראשונה  בעיצובה של המעצבת דפנה לוינסון (!!!), קולקציה המציגה מבחר של עיצובים השומרים על האיכויות והשפה שיצרה לוינסון במשך עשרים שנות פעילות בעולם האופנה הישראלי ובראש ובראשונה במותג “דפנה לוינסון HDL” – גם בעבור נשים במידות 40 עד 48. הקולקצייה נותנת מענה אופנתי ואיכותי לנשים להיות במהלך כל היום. (מידות: 40 עד 48. חלק מהמכנסיים גם עד מידה 50).

שמלת אינדיאנה 369 שח



עליונית 369 שח מכנסים 229 שח



“צילה- תפור עליך” – של המעצבת צילה מיכאלי

unnamed[1] (4)

צילה מיכאלי מעצבת אופנה וסטייליסטית, מתמחה בהלבשת נשים מקומרות במידות 42 עד 54. המותג “צילה תפור עליך” הוקם לפני שנה בתובנה כי הייעוד של מיכאלי הוא להלביש נשים גדולות ולהעצים אותן דרך האופנה, בעיקר מכיוון שהיא עצמה אשה גדולה (לובשת מידה 52/54).ללא רקע בתחום העיצוב, אך עם הרבה אהבה, הבנה ונשמה, מיכאלי שגדלה והתבגרה כנערה שמנה ותמיד “סבלה” ממחסור של אפשרויות ברשתות האופנה מובילה את עיצוביה בקו מנחה שאומר: “אשה צריכה להתלבש בשביל להיראות ולא בכדי להסתיר”.

בקולקציה שלה ניתן להבחין בראש ובראשונה במידות גדולות שלא ניתן להשיג בכלל הרשתות, תוך שימת דגש על גזרות מחמיאות, נשיות, קלאסיות ואפילו צנועות.

צילה תפור עלייך, שמלת אודרי בורדו ורוד צילום חן בוקר

צילה תפור עלייך שמלת ויויאן סגולה 420 ועליה חצאית מרלין צהוב

עוד משתתפים באירוע האופנה “יפה בכל צורה”

בוטיק Noemi plus ובוטיק Noemi המציגים קולקציות מפריז במידות 38-52.  מעצבת האופנה ענבל מימרן למותג HONEY B  שמציגה קולקציה כחול לבן במידות 38-50, לילא מותג הבגדים ההודיים במידות 38-56, אתר האופנה POSH.CO.IL  המציג בגדי מעצבים יוקרתיים מניו יורק במידות 38-52. מעצבת האופנה גלי שולמן למותג ‘יעל אגם’ המציגה קולקציה כחול לבן במידות 42-60. מותג האופנה קרנית המציג קולקציה כחול לבן במידות 42-60.  אתר האופנה MEEDOT.COM המציג קולקציית מותגים מארה”ב במידות 42-50.  אתר האופנה LOLFASHION.CO.IL המציג קולקציה מרחבי העולם במידות 38-48. , עדי שדה המייבאת קולקציות מטריפות מאיטליה ובירות אופנה במידות 38-48, בוטיק ההלבשה התחתונה ובגדי הים דרגונפליי עד מידה 52. מעצבות התכשיטים רוני עוזיאל, מוריה אטדגי, מיטל טולדו, THE STORY OF ANKA  , מותג משקפי השמש מברלין PAPA UV ועוד ועוד..

קרדיט לצילומים- צילומים בתצוגה סטודיו לם וליץ.

צילומים לMOTIF אלונה אייזנברג

צילומים לטליה- יעל ונעמי צלמות.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה