רשומות

יום שישי, 21 באוגוסט 2015

בכנס ג'יג'י - מעבדות קוסמטיקה השיקו סדרת מוצרים חדשה ESTER C

זו הפעם הראשונה שאני מתארחת בכנס ג'יג'י מעבדות קוסמטיקה שנערך השנה במלון 'דן פנורמה' בחיפה. ולמה אני מציינת זאת? כי כשהתלהבתי מהאירוע המושקע  והמעניין, אמרו לי שהכנסים של ג'יג'י הם תמיד כאלה. בכל שנה מארחת חברת ג'יג'י את הקוסמטיקאיות לכנס מקצועי שבו עוסקים בכל החידושים החשובים והמשמעותיים, במחקרים האחרונים בנושא והשקות המוצרים החדשים. את הכנס פתח סמנכ"ל ג'יג'- חיים זר שסיפר על מוצרי החברה ועל סדרת ESTER C החדשה. הוא דיבר על השינויים שחלו בעולם התקשורת ועל החשיבות שהקוסמטיקאיות צריכות לתת לרשתות החברתיות באינטרנט, בשיווק וקידום במדיה זו. אחריו הרצתה מרינה אומנסקי, מדריכה בכירה בג'יג'י, מומחית לביוכימיה של העור. הרצאתה עסקה בסוגי החומצות בהם משתמשים בקרמים והתועלת שהם מביאים. לא אחזור כאן על הרצאתה המאד מעניינת שהרחיבה את ידיעותיי. אך לדוגמא- הידעתם שחומצה גליקולית במינון מתאים מונעת קמטוטים, מרעננת, עוזרת לריפוי פצעונים, לסבוריה ובאופן כללי עוזרת למניעת הזדקנות? הידעתם שחומצה מנדלית מופקת מגלעין פרי המשמש? מסייעת בהחלקת העור ומאד טובה לפילינג ולסרום פנים? עוד דיברה מרינה על הצד החוקי בעבודת הקוסמטיקאית, מה מותר ומה אסור.
 

 

 

 

 
בצילומים- סמנכ"ל חברת ג'יג'י-  חיים זר ומרינה אומנסקי
 

ההרצאה הבאה של מיכל חלילי וסבטה סמלונסקי עסקה בסדרת הפילינג החדשנית ESTER C והמדריכות ערכו הדגמה מקצועית עם התכשירים החדשים. סדרה זו מיועדת לשימוש ביתי ומכילה- פילינג אבקת אורז, קרם לילה משקם, סרום לחות בעל אפקט הבהרה וקרם לטיפול בעור הסובל מסבוריאה. המוצרים מבוססים על נגזרת של וויטמין C ובשילוב חומצה מנדלית והם מסייעים בהבהרת העור, הגברה של ייצור הקולגן ועיכוב של חימצון שומנים למראה עור בהיר, צעיר ובריא לאורך זמן. סדרת המוצרים החדשה מבוססת על רכיב ה-Ester C, שהוא נגזרת של ויטמין C בשילוב חומצה מנדלית  15%, וכאן החידוש המהפכני והבלעדי לג'יג'י. בנוסף, הסדרה משלבת רכיבים נוספים להשגת מראה עור חיוני ובריא- חומצה סלצילית, תמצית דלעת, חומצה גליקולית, אבקת אורז, שיבולת שועל ומרכיבים הפועלים ישירות על האנזים האחראי ליצירת מלנין כהה וכך מצליחים לגרום להבהרת העור.
בצילום- סבטה סמלונסקי
 
סדרת מוצרי Ester C לשימוש ביתי מציעה את המוצרים הבאים:
 
1.      Ester C Daily Rice Exfoliatorפילינג המשלב אבקת אורז, שיבולת שועל, Ester C וחומצה סליצילית, לניקוי עדין של עור הפנים. Ester C Daily Rice Exfoliator הוא שילוב נעים לשימוש על העור של אבקה ההופכת לסבון-פילינג. הוא תורם באופן מידי להבהרת גוון העור, פועל כסבון ניקוי לכלוך ושומן וכפילינג עדין להסרת תאים מתים ולהבהרה, ומנקה ביעילות ללא גרימת גירויים, שריטות או אדמומיות. השילוב בין וויטמיןC , חומצה סליצילית ואבקת אורז מעניק מראה בהיר, רענן וחיוני לעור - מיד לאחר השימוש. המוצר מתאים לכל סוגי העור לשימוש יומיומי. 200 מ"ל. מחיר מומלץ לצרכן: 278 ₪.
 
2.      Ester C Night Renewal Cream – קרם לילה משקם בעל מרקם עשיר ומפנק. מעניק לחות ל-24 שעות ומסייע לעור לתקן נזקים בשעות הלילה. 50 מ"ל. מחיר מומלץ לצרכן: 138₪.
 
3.      Ester C Sebotherapy – קרם לטיפול בעור הסובל מהתפרצות של סבוריאה, בעל מרקם עדין, מרגיע ונעים למריחה. נספג במהירות ומונע ברק ושמנוניות על העור לשעות ארוכות. נוסחה נטולת שומן מועשרת בוויטמין C, חומצה מנדלית ובלחות המרגיעה עור אדמומי, מגורה ונוטה להתקלפויות. החומצה המנדלית גורמת לקילוף עדין ללא רעישות ונגזרת וויטמין C מחזרת את פעילות העור ומרגיעה דלקתיות. הקרם מועשר בנוסף במרכיבים טבעיים לספיחת עודפי שומן, שמירה על רכות, מראה מאט ובריא יותר של העור. 50 מ"ל. מחיר מומלץ לצרכן: 138 ₪.
 
4.      Ester C Total C Serum – סרום לחות בעל אפקט הבהרה עם ריכוז גבוה במיוחד של ויטמין C לשיפור המרקם, הבהרת והאחדת הגוון והענקת זוהר לעור. הסרום המרוכז נספג מהר יותר בעור ואינו יוצר תגובות רגישות. הוא מפרק כתמי מלנין, משמש כנוגד חמצון יעיל המונע נזקים, ומנגד מעודד יצור של סיבי קולגן בעור ובכך מפחית קמטים שנוצרים מיובש או מהשפעה של קרינה. שימוש רצוף בסרום מעכב בצורה משמעותית הופעת סימני הזדקנות כמו אובדן הגמישות, קמטים ופיגמנטציה. מתאים לכל סוגי העור. 30 מ"ל. מחיר מומלץ לצרכן: 298 ₪.
 
מוצרי סדרת Ester C הם מוצרי המשך לסדרת הטיפולים Ester C
מוצר חדש נוסף שהושק לאחרונה הוא –ULTRA LIGHT- מקדם הגנה שקוף המיועד לעור הפנים עם SPF 40  מסדרת SUN CARE. הקרם מותאם לעור רגיש ולעור שמן ומגיע במרקם קלילי שאינו מכביד על העור. זוהי נוסחה חדשנית השומרת על אפקטיביות מסנני הקרינה הגבוהים אבל בניגוד למוצרים היוצרים שכבה לבנה אוטמת ותחושה כבדה ושומנית, במוצר זה המרקם קליל, לא שומני ומעניק הגנה יעילה. מחיר מומלץ לצרכן- 149 ₪.
 
 
את כל המוצרים ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות ומכוני יופי  מובילים ברחבי הארץ.
 
.
רוצים לדעת עוד? הנה הלינק לאתר החברה- ג'יג' מעבדות קוסמטיקה
 
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה