רשומות

יום שישי, 21 באוגוסט 2015

השקת סניף SACARA בקניון עזריאלי חיפה עם גורו האיפור אשלי וקסמן- בקשי

 

בצילומים-מנכ"רשת סקארה אביב בן משה עם אשלי וקסמן- בקשי ועם בנות רשת SACARA


רשת SACARA השיקה השבוע סניף חדש בקניון עזריאלי חיפה. רשת האיפור והקוסמטיקה הנמצאת בבעלות משפחת גולברי ואביב בן משה שהוא גם מנכ"ל הרשת אירחו את גורו האיפור של בנות ישראל אשלי וקסמן- בקשי. אני לא בטוחה שאנשי הרשת צפו את ההתנפלות ההמונית של הבנות על הסניף. אלפי מעריצות, באומדן זהיר כ-3500 בנות, הגיעו כדי לפגוש את אשלי, נרגשות ומאושרות. יצא לכם לפגוש כבר אלפי בנות נרגשות וצוהלות? זו חוויה בפני עצמה.

 

אשלי וקסמן- בקשי הציגה בפניהן את הטרנדים החדשים בתחום האיפור. חשפה את המראות הנכונים לאיפור הקיץ. הצטלמה עם מעריצותיה ונתנה הדרכה אישית, טיפים ועצות לאיפור נכון ליומיום וגם לאירועים. אשלי, החלה את דרכה כבלוגרית איפור וטיפוח, ידועה כיום כמי שמעבירה הדרכות איפור מלאות בערוץ היוטיוב שלה וזוכה לאלפי צפיות. במהלך מפגש המעריצים, נתנה בקשי טיפים על איפור, המליצה על מוצרי איפור מבית SACARA וענתה על שאלות הקשורות לעולם הטיפוח, כשבסיום עמדה למכירה במחיר מוזל, ערכת איפור בהמלצתה של בקשי.

 

מנכ"ל הרשת, אביב בן משה, שאירח את אשלי וקסמן- בקשי, אמר שהרשת שמחה לארח את אשלי אשר המליצה על מוצרי החברה מתוך התנסות אישית אובייקטיבית. רשת SACARA – הינה מותג איפור וטיפוח המציע לצרכנית הישראלית מוצרים איכותיים, במחירים נוחים ולא יקרים, לצד חווית קניה שונה וחדשנית.

אישית, אני משתמשת במספר מוצרים שלהם כמו, צלליות, מגבונים להסרת איפור, ספוגי איפור וגם במברשות ובמוצרים לניקוי פנים ומרוצה מאד. מוצרים יעילים וטובים.




 

הסניף בקניון עזריאלי הוא הסניף השלישי הנפתח באזור חיפה. הראשון נפתח בחוצות המפרץ וכעת נפתחו עוד 2 סניפים בBIG- בצ'ק פוסט ובעזריאלי. הסניפים מציעים מגוון עצום של מוצרי איפור, טיפוח ויופי. ניתן למצוא צלליות, מייק אפ, לקים, אודמים, עפרונות איפור, קרמי טיפוח שונים- לפנים ולעיניים, תחליבי ניקוי, קרמי גוף וידיים, מוצרים לשיער, אביזרי שיער מדליקים ועוד ועוד. כדאי להסתובב בין המחלקות השונות ולגלות את כל מה שיש לרשת להציע. המחירים אינם יקרים וניתן למצוא מוצרים מ-5.90- לצללית ועד קרם יום ולילה במחיר של 19.90 ₪.

לינק לאתר החברה כאן

 
 


 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה