רשומות

יום חמישי, 10 בספטמבר 2015

רשת המעדניות קרל ברג - בקרוב גם לידכם



מי שאוהב מעדני בשר – נקניקים טובים, פסטרמות ועוד מוצרי בשר מעושן מכיר, בוודאי, את מעדניות קרל ברג. הרשת הקרויה ע"ש מייסדה המנוח נקנתה לפני כ-20 שנה על ידי חנן אברמוביץ' שפיתח את המפעל והרחיב אותו. ההתחלה הייתה בבית מגורים ברחוב אבולעפיה בתל אביב ועישון הבשר נעשה באמצעים ישנים. בשנת אלפיים עבר המפעל לחולון וכיום הוא משתרע על פני שטח של 1,400 מ"ר. מעל מאתיים מוצרים מייצר המפעל ומשווק לרשת המעדניות שלו- נקניקים, נקניקיות, פסטרמות , מעדני כבד ועוד מעדני בשר מסוגים שונים.
 
בצילום- בעלי הרשת חנן אברמוביץ' יחד עם יוסף אלון

אני ביקרתי במעדנייה הנמצאת בקרית אליעזר שבחיפה. המעדנייה שופצה לפני מספר שנים והכל הוחלף בה. טעמתי ממבחר המוצרים שיש לרשת להציע. האיכות גבוהה וניתן למצוא מעדנים שלא מוצאים בשום מקום אחר- נקניק פולני מצוין, פסטרמות מעולות, נקניק דמוי ה"הרץ" הידוע שהיה מעולה. המבחר עשיר ומגוון מאד. טעמתי גם בירות המיוצרות במקום- מצוינות.
 

 
הרשת מונה כיום 23 סניפים וחנן אברמוביץ' סיפר שהכוונה היא להתרחב ל-40 סניפים ולהפוך לרשת מזכה. יוסף אלון מחברת SUNBELT ISRAEL מלווה את הרשת בתהליך זה. המטרה היא להפעיל את סניפי הרשת על ידי זכיינים מפעילים איכותיים ובמודל זכיינות שיאפשר תנאים מעולים למתאימים ולהפוך להיות רשת המעדניות המובילה בישראל. "יש לנו הרבה מה להציע לקהל הישראלי" אומר חנן. " העלייה מברית המועצות לשעבר היא שתרמה להצלחת הרשת. אך, גם הקהל הישראלי האוהב איכות מגיע למעדניות הרשת ונהנה מהמוצרים". לא מזמן נחנך סניף חדש במתחם שרונה בתל אביב בקונספט של מעדניית נקניקים ובירות- הכל מתוצרת המפעל.

רשת המעדניות קרל ברג מתאימה את עצמה, למעשה, למגמה הקיימת היום בעולם. מעדניות בסגנון רוסי- מזרחי בינלאומי המעניקות חווית קניות אחרת. מעדנייה הנותנת מענה לרצוננו במוצרים איכותיים ומגוונים מרחבי הגלובוס. נוכל למצוא במעדניות מבחר בשרים טריים, מחלקת נקניקים ופסטרמות המיוצרות במפעל הבית, מחלקת גבינות, דגים וסלטים, החל מדגים כבושים, גבינות רכות וקשות והיצע גדול של בירות ויין. נמצא גם מוצרים מיובאים מאירופה, גרוזיה ומדינות ברית המועצות לשעבר כמו חמוצים, שימורים, שוקולדים ועוגיות.

כיום, תוכלו למצוא את סניפי הרשת בחיפה, קרית מוצקין, בת ים, ירושלים, תל אביב, לוד, כפר סבא, אשדוד, אשקלון, באר שבע ועוד. כאן תוכלו למצוא את מיקום הסניפים.

לאתר קרל ברג- http://karlberg.co.il/

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה