רשומות

יום רביעי, 30 בספטמבר 2015

חווית שיט משפחתית במי החצבאני



מה עושים בשבת? המשפחה החליטה שזה הזמן המתאים להיענות להזמנה של קייקי כפר בלום ולהגיע לשייט במי החצבאני. השנה החורף היה גשום ומפלס הירדן הגיב בהתאם, כך שידענו שמחכה לנו חוויה נהדרת. אכן, כך היה , לא התאכזבנו. היה כיף, כיף, כיף.
אני נשמעת לכם מתלהבת? נכון, באמת התלהבתי ונהניתי מאד וכך גם בני המשפחה.במקרים כאלה טוב מראה עיניים. תביטו בצילומים ותבינו מה ההתלהבות הזו שלי.
מכיוון שאצלנו הבנים הם הרוב הם מצליחים להשפיע עלי בקלות וכך נבחר המסלול האתגרי הארוך. טוב, חייבת להודות, לא ממש אתגרי אבל יש מפלונים בדרך, יש קטעים שהזרימה הייתה מהירה, הצמחייה עבותה ופראית ויש הרבה שיחים שצריך לא להיתקע בהם. האווירה הייתה של חופש והיו לא מעט השפרצות מים וחיוכים והנאה. אורך המסלול כשמונה קילומטר ואנחנו עשינו אותו בזמן של שעתיים וחצי. אפשר לחתור מהר יותר ואז מתקצר או שניתן לעצור בדרך, כפי שראיתי שעשו רבים.
המסלול המשפחתי הוא בן ארבעה קילומטר, רגוע יותר ונמשך כשעה וחצי. לקראת סיום המסלול נמצא מפל שצריך לעבור וההתרגשות רבה.
קייקי כפר בלום הינו אתר השייט הגדול והוותיק ביותר. הוא פועל החל משנת 1986. הוא מפעיל צוות גדול ומקצועי ויש לו מספר גדול של כלי שייט. אני ממליצה לכל מי שמגיע לנפוש בצפון לשלב בתכנית הנופש גם שייט קייקים. אפשר קייק זוגי ואפשר משפחתי. ניתן לבחור בין המסלול האתגרי לבין המסלול המשפחתי. במידה וילדיכם עדיין לא הגיעו לגיל עשר לא ניתן לבחור את המסלול האתגרי. גם במסלול המשפחתי יש הגבלת גיל- מותר רק לילדים בני חמש ומעלה. כל הסירות והקייקים עומדים בתקנים מחמירים והצוות במקום פועל כדי להבטיח חוויה שהיא גם בטיחותית.
בנוסף לשייט מציע האתר אפשרויות בילוי נוספות- אומגה לתוך המים. קיר טיפוס המתנשא לגובה של 12 מ' וגשרי חבלים בין צמרות העצים. יש גם מתחם חץ וקשת ויש "משחקייה" לטובת הקטנטנים שאינם יכולים לצאת לשייט. יש גם מתחם קמפינג מסודר שכולל שירותים, מקלחות מים חמים לאורך שעות היום והלילה ומרחבי דשא מטופחים שבהם תוכלו לערוך פיקניקים.
מחירים: תוכלו למצוא באתר את המחירים וההנחות, אני מצרפת לינק להנחות-
בנוסף, ראיתי שניתן גם להוריד קופון שנותן הנחה של 15%. רצוי שתכנסו לאתר ותבדקו גם את זמני הפעילות. כאן- http://www.kayaks.co.il/
אז למה אתם מחכים? צאו ליהנות משייט בצפון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה