רשומות

יום ראשון, 6 בספטמבר 2015

איך נשדרג את חווית הקניות בסופר? בואו להכיר את אפליקציית שטראוס+



 

שאלה- כשאתם הולכים לסופר אתם מגיעים עם רשימת קניות או שסומכים על הזיכרון? ומי מכין את הרשימה אתם? בן הזוג? אצלנו זו אני שמכינה, בדרך כלל, את רשימת הקניות ושולחת את הגבר לצוד את המצרכים בסופר ותמיד, אבל תמיד, אני מתקשרת אליו באמצע מסע הקניות ומוסיפה עוד מצרכים ששכחתי לרשום ברשימה. לכם זה בטח לא קורה.
לכן, כשהציעו לי לסקר את האפליקציה החדשה שהשיקה קבוצת שטראוס, שמחתי. אולי סוף סוף לא יצחקו ממני על כך שאני תמיד שוכחת או שבטעות קונה מוצרים שיש לי כבר בבית. העליתי את האפליקציה לנייד ומיד התחלתי לבדוק את האפשרויות הגלומות בה. הסתבר לי שאפליקציית שטראוס+ אכן עוזרת לתכנן את הקניות ולהיות יעילה יותר ויש גם בונוסים שלא חשבתי עליהם כמו כל מיני הטבות במהלך הקניות ואחריהם.

 
 

אז מה יש באפליקציה?

1.כלי לניהול רשימת קניות - שיחליף את הפתקים והרשימות בוואטסאפ ויאפשר למשפחה לנהל רשימה אחת משותפת בה כל בן משפחה יכול להוסיף את המצרכים   שהוא צריך.
2. מגוון מתכונים המותאמים לרשימת המצרכים שנרכשו או נמצאים ברשימת הקניות על בסיס העדפות אישיות של המשתמשים, ובכך תסייע לתכנן את התפריט השבועי בצורה נוחה ופשוטה.
3. חבילות שי - הצרכנים ייהנו מצבירת נקודות על מוצרי שטראוס אשר מופיעים בחשבונית הקנייה. לאחר צבירת סכום מסוים, ניתן להתחיל לממש קבלת חבילות שי  עשירות ומפנקות עד הבית.

אני הורדתי את האפילקציה ב- APPSTORE של אפל. אבל, ניתן להוריד אותה גם ב- GOOGLE PLAY. ההרשמה קלה ומהירה ומיד ניתן להתחיל "לשחק" עם האפשרויות, להוסיף בני משפחה, להכין רשימת קניות ולבדוק מהם המתכונים המומלצים לאור רשימת הקניות שהכנו. נכנסתי לרשימת הקניות, פתחתי רשימת קניות חדשה ועברתי על הקטגוריות השונות. פשוט עוברים ומסמנים. למשל- קטגוריית חלב ,גבינות וביצים, לחצתי עליה וקיבלתי רשימה של כל המוצרים, החל מגבינות, חלב, שמנת וביצים. סימנתי וי ליד המוצר אותו רציתי והוא התווסף לרשימה. כך גם לגבי שאר הקטגוריות המפורטות והרבות כמו: פירות וירקות, סלטים, לחמים ודגנים, חטיפים מלוחים, בשר ודגים, משקאות, נקיון ועוד. אין סיכוי לשכוח דבר מה. הכל כל כך מפורט וברור. אין צורך בכלי כתיבה וניירות. נכנסים לאפליקציה, מסמנים מה חסר וזהו- זה ברשימה וגם לא שוכחים את הרשימה בבית, כי היא כל הזמן איתנו. אלא אם שכחתם את הנייד שלכם ואז זה כבר אסון ברמה אחרת. בני המשפחה מוזמנים גם הם להוסיף מצרכים לרשימה וכך זה הרבה יותר קל. אחרי שהרשימה מוכנה שטראוס דאגו לנו גם למתכונים המבוססים על רשימת הקניות שלנו. נכנסתי למספר הצעות שקיבלתי לאור רשימת הקניות שלי והרעיונות למתכונים אכן נותנים השראה. בכל מתכון מצאתי רשימת מצרכים מדויקת והוראות הכנה מדויקות הכוללות גם את זמן ההכנה הנדרש. האם אכין גלידת וניל בטעם דייסת קוואקר שלוקח 120 דקות להכין אותה? לא בטוחה. אבל, פטריות שמפיניון ממולאות בשברי פיתה קראנץ' וגבינות- זה מוצא חן בעיניי מאד!

 

אחרי שקנינו, בישלנו והאכלנו את כולם יש צ'ופרים. מצלמים את חשבוניות הקנייה וצוברים נקודות. אחרי שצוברים סכום מסוים, בוחרים את חבילת השי המאד משמחת ומקבלים אותה עם שליח עד הבית. לקראת החג כשרשימת הקניות מתארכת והולכת זה בדיוק הזמן המתאים להוריד את האפליקציה, לצלם את החשבוניות ולצבור נקודות.
 

לסרטון ההדרכה של השימוש באפלקציה- כאן

לאתר הבית של שטראוס-כאן

לעמוד הפייסבוק- כאן

שנה טובה וחג שמח.

 


2 תגובות: