רשומות

יום שני, 16 בנובמבר 2015

רשת קינג סטור פתחה את הסניף ה-11 במתחם עופר דודג' סנטר בנצרת עלית




לפני מספר ימים הוזמנתי להשקת הסניף החדש של רשת קינג סטור בנצרת עלית. רשת קינג סטור היא בבעלות משפחת אלמשהדאווי וזה הסניף ה-11 הנפתח, הפעם ,באזור הצפון. סניפים נוספים נמצאים בבאר שבע, פרדיס, סכנין, תמרה, דלית אל כרמל, שפרעם ועוד. פתיחת הסניף התאפשרה בזכות השותפות עם קבוצת מליסרון והאמון שנתנה יו"ר מליסרון ליאורה עופר בחזון של משפחת אלמשהדאווי.

לאירוע הפתיחה המשמח והמרשים הגיעו מוזמנים רבים מכל העדות. הגיעו עיתונאים, אנשי עיריית נצרת ובני משפחה. הגיעה יו"ר מליסרון ליאורה עופר, המנכ"ל- אבי לוי, מנכ"ל קניוני עופר- משה רוזנבלום. הכיבוד העשיר כלל מכל טוב- החל בכנאפה מעולה, ממתקים, חלווה, גבינות, נקניקיות בלחמניות, שתיה קרה וכמובן קפה שחור. ניסיתי להסתפק בטוסט עם גבינת "עמק" אבל הייתי מוכרחה לטעום גם מהכנאפה והחלווה.
 
 
 


 
 
 

אחרי הנשנושים, הציג עבדאללה משהדאווי את חזון המשפחה והקדיש את לוגו הרשת " תפדאלו- להרגיש בבית"- לליאורה עופר יו"ר מליסרון, כיוון שהמו"מ איתה על פתיחת הסניף היה מלווה בתחושת אמון וקבלה מצידה. עוד אמר שהתורים הארוכים כבר משעות הבוקר המוקדמות מצביעים על אהבת הקהל והרשת תחזיר באהבה ותדאג לכך שהמחירים יהיו משתלמים לכל כיס. ליאורה עופר אמרה שהיא גאה ומאושרת להשתתף בפתיחה ושמחה על השותפות. בימים אלו חשוב עוד יותר לפעול בשיתוף פעולה ותהליך פתיחת הסניף הוא דוגמה לאנשים החיים יחדיו ורוצים להתפרנס בכבוד, איש ליד רעהו. היא איחלה הצלחה והתחייבה להמשך שיתוף הפעולה גם בהמשך.
                                 בצילום- ליאורה עופר ואנשי אלמשהדאווי  צילם: אנצו גוש

מנכ"ל קבוצת משהדאווי, מג'די כטאני, אמר שהרשת משלבת בתוכה ניחוח אותנטי לצד קידמה וטכנולוגיה. המטרה היא לייצר חווית שוק מודרני במחירים משתלמים. בכל סניף יש משחקיה וג'ימבורי לקטנטנים. עוד אמר שהרשת מתחייבת לקבל אליה ספקים מכל העדות והמגזרים. הנכס האמיתי שלנו, אמר, הם 1200 עובדים נאמנים. הוא הודה לליאורה עופר על ההזדמנות שנתנה לקבוצה.

בסיום האירוע הוזמנו כולנו לגזירת הסרט בכניסה לסניף.
                                                       צילום:אנצו גוש

במה שונה סניף "קינג סטור" מסניפים אחרים?  מלבד ההבטחה למחירים זולים ניתן למצוא בסניף מוצרים של ספקים קטנים ופחות מוכרים. סוגי ממתקים שלא תמצאו באף מקום אחר וכך גם מוצרי חלב כמו יוגורט וגבינות. תמצאו תבלינים מצוינים, סוגי קטניות בתפזורת וקפה שחור מיוחד. ביום הפתיחה הסניף היה מלא בקונים שנהנו מהמבצעים הרבים.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה