רשומות

יום שישי, 27 בנובמבר 2015

" מקסיקלי" טעימה קטנה ממקסיקו במקסיקנית החדשה של רשת מוזס

 
 


 

 
השבוע הוזמנתי למסעדת "מקסיקלי" המגישה אוכל מקסיקני אופייני ומיועדת לכל המשפחה. לפני מספר שנים ביקרתי במקסיקו והתוודעתי לאוכל הפיקנטי והמיוחד שלהם. הייתי סקרנית לבחון איך יצליחו האחים מבית ירזין, בעלי רשת מוזס, להתאים את האוכל המקסיקני לקהל הישראלי.


 כמו שאתם רואים- אפילו השירותים צבעוניים.

נתחיל מהעיצוב- צבעוני, שמח, כובעי סומבררו על הקירות והשולחנות, הכי משוחרר ופתוח. נמשיך עם השתייה- מרגריטות וטקילות שעולות מיד לראש ועושות שמח. אני שתיתי מכסיקני בולדוג- זו מרגריטה קפואה של לימון ואננס בשילוב בירת אלכסנדר. הטעמים מתמזגים תוך כדי שתייה וזו מרגריטה שאתם חייבים, אבל חייבים לטעום. בן הזוג שתה טקילה מצוינת אבל, לדעתי, לא ניתן להשוות למקסיקני בולדוג המפתיע והמצוין.

 

כעת לעיקר העיקרים- האוכל. תוכלו למצוא במסעדה מנות ראשונות של נאצ'וס, סלטים, קלח תירס על הגריל וסוגי טאקו שונים. במנות העיקריות תמצאו סוגי בוריטו, עוף במולה- (זו אחת המנות המיוחדות של המטבח המקסיקני. לא טעמתי ממנה הפעם, אז אני זוממת עליה לפעם הבאה). צ'ילי קון קרנה, סוגי פהיטה, סלמון וגם בורגר מקסיקני. ומה עם הקינוחים? סבלנות, נגיע גם לזה. יש גם מנות לילדים ויש ארוחות לילה מיוחדות. האוכל הוא פיקנטי, החריפות מתונה ומתאימה לחיך שלנו. המחירים סבירים לגמרי והשרות מצוין. המלצרית שלנו הייתה מקסימה- נעימת הליכות, זריזה ואדיבה.

התחלנו את הארוחה עם מקסיקלי נאצ'וס – טורטיות תירס אפויות עם גבינות מותכות, חלפניו, עגבניות, בצל ירוק וכוסברה. מוגש עם שמנת חמוצה וגוואקמולי. מחיר 46 ₪. מנה מושלמת לנשנוש עם המרגריטה הקפואה שלצידי. הטורטיות היו פריכות ויחד עם הגבינה , הרוטב והגוואקמולי היו טעימות מאד.
 

המנה הבאה שנמכרת במקסיקו כאוכל רחוב- קלח תירס על הגריל-עם איולי צ'יפוטלה, גבינה צפתית קשה וכוסברה. מנה חביבה. אני מעדיפה את התירס שלי ללא רטבים. מחיר- 26 ₪.
 

סלטים- טעמתי סלט אקפולקו המורכב מתערובת של עלי חסה, כרוב, פלפלים, צנוניות, כוסברה ושקדים מקורמלים עם ויניגרט מנגו. יופי של סלט פיקנטי וטעים.- מחיר 39 ₪
 

סלט עגבניות פיקנטי- מבחר עגבניות בתיבול שמן זית, חומץ בן יין, צ'ילי וכוסברה. כאחת שלא מתה על כוסברה דווקא כאן אהבתי והשתלבות הטעמים הייתה טובה וטעימה- מחיר 37 ₪.
 

טאקו דג- פילה דג קוד בבלילת בירה. מוגש עם איולי צ'יפוטלה, כרוב, גוואקמולי ובצל כבוש. מקבלים צמד טורטיות שבתוכן הדג והתוספות. קיפלתי את הטורטייה ובשתי נגיסות טרפתי את הכל. טעים מאד. מהמנות הראשונות זו הייתה המנה החביבה עלי. מחיר: 38 ₪.
 

טאקו בקר – צלעות בקר בבישול ארוך, מרינדה של אננס ואצ'יוטה. מוגש עם עגבניות , צנוניות, בצל וכוסברה. מחיר: 38 ₪.
 

מהעיקריות טעמנו-

צ'ילי קון קרנה- תבשיל בקר ושעועית עם צ'ילי ושמנת חמוצה, עגבניות, פטריות, ירקות שורש ועדשים על מצע של אורז מקסיקני עם סלסת עגבניות טריות וכוסברה- אנחנו אוהבים בבית את המנה הזו ובחורף אני מכינה אותה לא פעם. כאן הייתה לה איכות אחרת יותר פיקנטית ומיוחדת. מחיר- 56 ₪.
 

סלמון ורה קרוז- סלמון על הפלאנצ'ה. מוגש עם אורז מקסיקני ברוטב של עגבניות ופלפלים קלויים, זיתים ופיקל חלפניו. זו המנה המומלצת שלי. כאוהבת סלמון מושבעת ויחד עם הרוטב הפיקנטי נהניתי מאד. מחיר- 84 ₪.
 

פהיטה עוף- רצועות חזה עוף על הפלאנצ'ה עם בצלים ופלפלים חרוכים. רצועות העוף היו רכות ועשויות במידה. מנה מוצלחת וטעימה. מחיר- 66 ₪.
 
 
 

פהיטה פילה בקר- רצועות פילה בקר על הפלאנצ'ה עם בצלים ופלפלים חרוכים. אי אפשר לפספס כאן. פילה בקר עם בצלים ופלפלים- מתאים לקרניבורים שבינינו. מחיר: 84 ₪.
 

 
 

מנות הפהיטה מוגשות עם 4 טורטיות לבחירה, גוואקמולי, שמנת חמוצה וסלסת עגבניות טריות.

הגענו לקינוחים. השחיתות חגגה כאן –

פלאן וניל- וניל, קראמבל אגוזים, רוטב הדרים ושערות תפוז מסוכרות. כמו שנשמע כך טעים. ללקק את הכפיות.

 
 

צ'ורו דוג- סופגנייה חצויה ובתוכה צ'ורוס ממולא בקרם פטיסייר, קרם נוגט, אגוזים, רוטב ריבת חלב. זה משהו מיוחד במינו. מפוצץ ממתיקות וכמובן קלוריות וטעים טעים. חייבים לטעום.
 
 
 

ארוחת לילה- "בואנוס נוצ'ס"- נאצ'וס, בוריטו עם מילוי תערובת בקר וקלח תירס.
 

ארוחת ילדים
 

לסיכום- בא לכם אוכל מקסיקני פיקנטי באווירה נעימה ומתאימה גם לילדים? ושלא יהיה יקר מדי? זה המקום!

מקסיקלי- רח' אריה שנקר 14 הרצליה 09-9566628

שעות פתיחה: ש-ד: 1200-0100

                    ה-ו: 1200-0200

לאתר המסעדה

את התפריט המלא תמצאו כאן
https://www.mosesrest.co.il/mexicali/menu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה