רשומות

יום חמישי, 26 בנובמבר 2015

חברת "מן" משיקה עוגיות מובחרות בטעם קרמל


חברת "מן" משיקה עוגיות חדשות בסדרת העוגיות המשובחות מתוצרתה:

עוגיות מובחרות בטעם קרמל

 

עוגיות בטעם קרמל תוצרת כחול-לבן, פריכות, טעימות ומתוקות, מצוינות כחטיף לצד הקפה וכבסיס או תוספת מופלאה לעוגות • ישווקו באריזת 300 גרם על פי הקו העיצובי החדש של מותג "מן" לציון חגיגות ה- 60 ועם תקן הטבעונות

חברת "מן" היא החברה שעליה גדלתי. העוגיות והוופלים שלה ליוו אותי הרבה מאד שנים. כך, שיש לה אצלי מקום מיוחד. כמובן, שבמשך השנים החברה גדלה, השתנתה, התפתחה ושינתה מוצרים ואריזות.

הפעם, משיקה החברה הותיקה עוגיות מובחרות בטעם קרמל תוצרת כחול-לבן. עוגיות הקרמל פריכות, טעימות ומתוקות, מצוינות כחטיף לצד הקפה, נוחות לאחיזה ומהוות בסיס או תוספת מופלאה לעוגות. העוגיות ישווקו באריזה משפחתית של 300 גרם במטרה לאפשר לצרכנים ליהנות ממוצר איכותי במחיר הגון ונוח לכל המשפחה.

 

לאחרונה יצאה חברת "מן" במיתוג חדש לסדרת העוגיות מתוצרתה. בכך השלימה החברה, החוגגת 60 שנה להיווסדה, מהלך של ריענון המותג הנוסטלגי והשפה העיצובית של מוצרי החברה. בין מוצרי העוגיות של "מן" ניתן למצוא את הטעמים הנוסטלגיים בהם עוגיות בטעם שוקולד, בטעם לימון, בטעם חמאה, שמנת ועוד, לצד עוגיות הסדרה הירוקה: עוגיות גרנולה, עוגיות שיבולת שועל וקמח מלא בטעם שוקולד ועוגיות גרנולה בטעם שוקולד. כל מוצרי הופלים והעוגיות מתוצרת "מן" מיוצרים מחומרי גלם איכותיים, פרווה, ללא צבעי מאכל, ללא שומן טרנס, ללא חומרים משמרים וטבעוניים – ללא רכיבים מן החי.

לדברי אבי פקר, מנהל השיווק והמכירות של חברת "מן": "לפי נתוני נילסן לשנת 2014, ופלים ועוגיות "מן" הינו מותג הופלים והעוגיות השני בגודלו בישראל ובקרב הקהל החרדי, ופלים ועוגיות "מן" הינו המותג הראשון והמוביל. בחרנו להרחיב את סדרת העוגיות עם טעם חדש, המוכר יותר במותגי יבוא, מתוך ידיעה כי העוגיות המיוצרות בארץ לא נופלות בטעמן ואיכותן ממוצרים מחו"ל".  

כשרות הרב לנדא אב"ד דבני ברק ושל הרב אבוחצירה – רב העיר רמלה (פרווה).

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 6.50 ₪ לאריזת 300 גרם.

להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה