רשומות

יום שלישי, 24 בנובמבר 2015

חברת הרבלייף השיקה סדרת טיפוח יוניסקס HERBALIFE SKIN



 
השבוע הוזמנתי להשקת סדרת הטיפוח החדשה של חברת הרבלייף. רובנו מכירים את מוצרי התזונה של החברה הדוגלת באורח חיים בריא ומאוזן. אם כך, תשאלו אותי, מה לחברת תזונה בינלאומית ולמוצרי טיפוח לעור? איך זה משתלב? רון פורת, מנכ"ל החברה, הסביר זאת כהמשך טבעי לפילוסופיה של החברה- חשיבות התזונה הנכונה וחשיבות השמירה על עור מטופח, רענן וצעיר. לכן, השיקה החברה את סדרת "SKIN" המכילה 10 מוצרי טיפוח אשר נבדקו דרמטולוגית וקלינית והוכחו כמצמצמים באופן בולט את סימני ההזדקנות הנראים לעין. במהלך מחקרים שערכה החברה, הוכח כי תוך 7 ימים בלבד, נרשם שיפור משמעותי במצב העור שנראה חלק, רך וזוהר יותר, וגם הגילויים החיצוניים של קמטים הצטמצמו.

ההשקה נערכה במסעדת קוואטרו. כך שהיה לנו גם מעניין מאד וגם טעים מאד. כפי שניתן לראות בצילומים שצילמתי.
 

ד"ר קרוליין קלוסמן הגיעה במיוחד להשקה מניו יורק. היא הייתה בעבר דוגמנית בינלאומית וכיום היא כירורגית מומחית ודרמטולוגית. יחד עם רון פורת המנכ"ל וד"ר להבית אקרמן העוסקת בתחום רפואת העור, הסבירו לנו המומחים מה כוללת סדרת המוצרים, למי היא מיועדת ומהם התוצאות של הטיפול במוצרים. מעניין לדעת שהסדרה היא סדרת טיפוח יוניסקס לנשים ולגברים וזה חשוב. גם גברים זקוקים בדיוק כמונו, לשגרת טיפוח נכונה שתשמור על עורם. היכן ניכרים סימני הגיל לראשונה? בפנים. ניתן לראות עליו את כל מה שעשינו לא נכון- אם עישנו, אם לא שתינו מספיק, אם לא אכלנו נכון. חשוב שנספק לו הזנה טובה ונכונה, רק כך נצליח לשמור על עורנו רענן, זוהר ואפילו צעיר.


 
בצילומים- ד"ר קרוליין קלוסמן, ד"ר להבית אקרמן והמנכ"ל רון פורת. למטה- התנסות במסיכה. צלם: אלעד גוטמן

סדרת מוצרי SKIN מיועדת בדיוק לכך. לשמור על עורנו. המוצרים בסדרה מיועדים לניקוי העור, מיצוקו, טיפול והענקת לחות, באמצעות מרקמים עשירים, שמנים אתריים זוהרים, תמציות צמחים פעילות ובשמים רעננים, המחדשים את העור וגורמים לו להראות צעיר.  

בהרכב של המוצרים קיימים למעלה מ- 15 ויטמינים, נוגדני חמצון ומרכיבים צמחיים ביניהם: תערובת אופטימאלית של ויטמין B3, ויטמין C, ויטמין E ואלוורה. מרכיבים אלו מהווים הזנה מאוזנת לעור. כל המוצרים הינם ללא תוספת פראבנים וללא גופרית.

סדרת ה- SKIN כוללת: חלב פנים הדרים, מי פנים מרעננים על בסיס צמחים, ג'ל עיניים ממצק, קרם עיניים מלחלח, תרחיץ גרגרי יער לחידוש מיידי של העור, מסיכת חימר מטהרת עם נענע, קרם לחות יומי לברק הטבעי של העור, קרם לחות מגן SPF30, סרום ממזער קמטוטים וקרם מחדש ללילה.



מוצרי הרבלייף סקין ומרכיביהם לא נבדקו על בעלי חיים וכל אריזות המוצרים נושאות את סמל הארנב – סימן בינלאומי המציין שהמוצרים לא נוסו על בעלי חיים. המוצרים הוכחו קלינית ומדעית ומבטיחים תוצאות מידיות ושיפור משמעותי.

אני ניסיתי את מסיכת החימר המטהרת עם נענע- מרחתי לפי ההוראות והשארתי על הפנים למשך רבע שעה. לאחר מכן הסרתי. העור היה נעים למגע, רך וצבעו רענן. מרחתי מעל את קרם הלחות היומי וחשתי מוכנה לצאת לעבודת יומי. בהחלט מפנק והריח נעים ביותר.

ד"ר להבית אקרמן, דיברה איתנו גם על האופן שבו אנו בוחרים את מוצרי הטיפוח שלנו ואני מסכימה איתה שקרם יקר הוא לא בהכרח הכי טוב ושהכי חשוב לבחור את מה שמתאים לעור שלנו. יש להתאים את הקרמים לעור שלנו ולגיל שלנו. בשום אופן אין לקחת את הקרם של אמא לבת או להיפך. עם הגיל, העור נוטה להתייבש ויש לו יכולת מופחתת לשמר לחות, לכן יש צורך בתכשירים שמנים יותר. חשוב מאד, אמרה ד"ר אקרמן, לשמור על נקיון יומי של עור הפנים ובפילינג להשתמש פעמיים בשבוע בלבד. ביומיום די בסבון עדין שלא מייבש את העור. חשוב גם לא להמתין לסימני הגיל אלא להתחיל בשיגרת טיפוח בגיל צעיר כי כשמשתמשים באופן קבוע במוצרי לחות והזנה מצליחים להאט את נזקי הזמן.

 

ניתן להשיג את המוצרים ב- טלפון: 03-9431155 

בדוא"ל: israeldr@herbalife.com 

באתר החברה: http://herbalife.co.il

ולסיום- מחירים לצרכן:

חלב פנים הדרים –  111 ₪

 

מי פנים בסיס צמחים –  84 ₪

 

ג'ל עיניים ממצק – 175 ₪

 

קרם עיניים – 175 ₪

 

תרחיץ גרגרי יער – 87 ₪

 

מסיכת חימר מטהרת עם נענע – 94 ₪

 

קרם לחות יומי – 217 ₪

 

קרם לחות מגן  SPF30 – 217

 

סרום ממזער קמטוטים – 288 ₪

 

קרם מחדש ללילה – 217 ₪

 

 

 

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה