רשומות

יום חמישי, 24 בדצמבר 2015

חגיגה בניו פארם בקניון עזריאלי בעכו. השקת אלבום הבכורה של עדן בן זקן, הפנינג מבצעים ושופינג רב תרבותי

 
 

 

 


ביום רביעי השבוע הגיעה הזמרת עדן בן זקן לניו פארם בקניון עזריאלי בעכו להשקת אלבום הבכורה של " מלכת השושנים". הוזמנתי להשקה והיססתי מעט. הסגנונות המוזיקליים אותם אני אוהבת שונים מהסגנון הים תיכוני של עדן בן זקן וחשבתי שאני פחות מתאימה להגיע ולסקר את האירוע. אך הסקרנות הייתה רבה וכך גם הרצון להתנסות ולהיות פתוחה לסגנונות מוזיקליים נוספים. בדיעבד, אני מאד שמחה שהגעתי ולא רק כדי להכיר את הזמרת הצעירה והמבטיחה אלא גם כי הכרתי קניון שונה מזה שאליו אני רגילה. קניון המשרת את הקהילה בה הוא נטוע ומהווה מעין בית שני המגשר על הבדלי תרבות ועדתיות.
 

הגעתי לקניון עזריאלי לפני ההשקה מתוך מטרה להכיר את המקום. הסתבר לי שהקניון ממוקם באזור המתפתח של עכו החדשה. סמוך לפארק ספורט אתגרי וסמוך לפארק הבוטני של עכו. קרוב אליו נמצא את שכונת אנשי הקבע שהגיעו להתגורר במקום לאחר שאפשרו להם לבנות בתים צמודי קרקע ודו משפחתיים. עוד שכונה מבוקשת שנמצאת בקרבת מקום היא שכונת הכרם. ומדוע אני מציינת זאת? כיוון שרוב התיירים המגיעים לעכו יגיעו לבקר בעיר העתיקה ואילו הקניון ממוקם במודע רחוק מהאטרקציות התיירותיות מתוך כוונה לשמש בעיקר את תושבי המקום ואת צרכיהם. קניון מודרני ואופנתי הקרוב לבתיהם, נגיש ועונה על הרצון לשופינג עדכני, המציע מוצרים איכותיים ומתאימים ובמחירים נוחים.

"תושבי עכו יודעים מה הם רוצים" אומרת מיטל, מנהלת השיווק. היא אמא לשלושה ילדים, תושבת עכו ומודל לאישה שאין דבר העומד בפניה. היא חיה את הקניון ומכירה היטב את הקונים המגיעים אליו. התושבים רוצים מבצעים ומנכ"ל הקניון רפאל בולניק ער לכך ודואג שהקניון יספק זאת. זו גם השנה הראשונה שחוגגים במקום את חגיגות הכריסמס בחגיגת אירועים ומבצעים שלא נראו כמותם. מיטל מספרת שבשנה האחרונה נכנסו רשתות אופנה חדשות כמו: משמש לילדים, ג'אמפ, עונות, גולברי ועוד. נשות עכו הן נשים מטופחות ומודעות למראן החיצוני ורוצות את האופנה העדכנית ביותר.

בנוסף לשופינג דאגו בקניון לפעלתון 'ג'ימבו' המאפשר להורים להביא את ילדיהם למקום נוח, ממוזג ובטוח ובעוד שהם משחקים, ההורים עורכים קניות. המעורבות החברתית ניכרת גם בנכונות להביא לקניון הופעות חינמיות כמו: הכבשה שושנה או כמו השקת האלבום של בן זקן. הזמרת אהובה על אנשי עכו וצעיריה ורבים רצו שתגיע כדי לפגוש בה ולהצטלם איתה. לפני כן, נערכה במקום תחרות הסיף הארצית. אני לא ידעתי וסביר שגם אתם לא, שמשפחת חטואל הם בני עכו. 300 סייפים הגיעו לתחרות שנערכה בפודיום שנבנה במיוחד. לשמחת כולם זכתה דלילה חתואל בתחרות והוכתרה לאלופת הארץ בסיף. פעילויות אלה הצליחו להפוך את הקניון לחלק אינטגרלי מהקהילה. סקר גיאוקרטוגרפיה שנערך במקום בראשות פרופסור רינה דגני העלה ש-88% מהנחקרים אמרו שהם מגיעים לקניון 4 פעמים בחודש. בהחלט מרשים. אבל, מה שמצא חן בעיניי יותר מכל, הייתה העובדה שבקניון הסתובבו יהודים וערבים יחד כיאה לעיר מעורבת. ראיתי שם נשים דתיות בשביסים, נשים מוסלמיות בלבושן המסורתי, חילונים, דתיים, נוצרים, יהודים ומוסלמים. בתקופה זו של מתיחות ופיגועים זה לא דבר של מה בכך. סיפרו לי שגם העובדים בחנויות הם מעדות ומגזרים שונים ושנוצרו יחסי חברות וידידויות בין העובדים שגישרו על פני התפיסות התרבותיות השונות. ותרומה זו של קניון עזריאלי לחיים המשותפים, חשובה מאד בעיניי ותורמת רבות למרקם היחסים שבין יהודים לערבים.
 
בצילומים- מחכים לבואה של עדן בן זקן

שימח אותי לדעת שצעירים מכל העדות חיכו לבואה של עדן ורצו מאד לפגוש בה. נוכחתי באהבה שהורעפה עליה מצד הקהל, בחיבוקים ובנשיקות שבהם התקבלה. עדן, חיילת בשרות סדיר, נחשפה לקהל בתוכנית אקס פקטור. היא העפילה לגמר התכנית והגיעה למקום השני. בינואר 2015 יצא הסינגל הראשון שלה ' מנגינה' שזכה לביקורת מפרגנת. במאי יצא השיר 'מלכת השושנים' שהפך ללהיט מיידי. אלבום הבכורה שלה קיבל ביקורות טובות ועדן משיקה אותו ברחבי הארץ. הסגנון שלה הוא מוזיקה ים תיכונית עם השפעה של מוזיקת פופ. האמנים שהשפיעו עליה הם: ביונסה וכריסטינה אגילרה לצד אייל גולן, שרית חדד ועמיר בניון. שוחחתי מעט עם עדן בן זקן שהעייפות ניכרה עליה. ימים ארוכים של שרות צבאי בבוקר והשקת האלבום בסניפים השונים בארץ, נותנים את אותותיהם. היא סיפרה על העבודה הקשה בהפקת הדיסק ועל תחושתה שהקהל אוהב אותה ומראה זאת וזה משמח אותה ומדהים בעיניה. לירון פרנקו, מנהלה האישי שגם הוא במקור מעכו והוא בנה של שרית פרנקו משרית הפקות הוסיף שמה שמייחד את עדן כזמרת הוא הקול המהמם, צניעותה ופשטות הליכותיה. עדן מיוצגת על ידי שרית הפקות וארומה מיוזיק והחלה את סיבוב ההופעות שלה ברידינג שלוש. העבודה על אלבום הבכורה נמשכה ממרץ עד ספטמבר ולאחר העבודה הקשה מגיעה ההצלחה. יש האומרים שעדן היא מחליפתה של שרית חדד. לפי מה שאני יכולה לשפוט הקהל מאוהב בה.
    בצילום- עדן ומנהלת השיווק מיטל
 בצילום- לירון, מנהל הניו פארם, עדן ומיטל

בצילום- אני , רותם קבסה ועדן
 

את אירוע ההשקה סיימתי בנשנוש סושי בבוטיק פרנג'ליקו שבקניון. היה טעים מאד.
 

ולסיום, הפנינג סוף השנה בניו פארם ממיג מבצעים שלא היו כמותם כמו 15% אחוז הנחה על מוצרי דיור ושאנל. מעולם לא ניתנו הנחות על מוצרים אלו ושווה לנצל זאת. עוד תמצאו שכל מוצרי האיפור והטיפוח היוקרתיים הם במבצע של 35% +20% נוספים לחברי קלאב 365. בישום, איפור וטיפוח מותגים מובילים הם ב-55%+20% על היתרה לחברי קלאב 365.

בתאריכים 28-31-12 יתקיים סילבסטר סייל בלעדי וייחודי לקניון עזריאלי עכו. בנוסף, בקפה גרג תוגש ארוחת בוקר ב60 ₪ במקום 109 ₪.
 

 

לאתר הניו פארם- http://www.new-pharm.co.il/

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה