רשומות

יום שלישי, 26 בינואר 2016

חוגגים יום הולדת 25 לקניון הסינמול בצ'ק פוסט חיפה



קניון הסינמול שנקרא בעבר קניון לב המפרץ קשור בזיכרוני למלחמת המפרץ הראשונה של שנת 1991. אני יודעת שהעובדה הזו מלמדת על גילי וקוראים רבים עדיין לא נולדו אז. אבל, בתחילת 1991 ציפו כל תושבי חיפה והקריות לפתיחת הקניון שבנייתו עמדה להסתיים. טיל שנפל באמצע הקניון שיבש מעט את התכניות. אך מאז ועד היום הקניון עולה ופורח. אז כשאתם מבקרים בקניון חפשו את פסל הטיל מעשה ידיו של נמרוד אוחנה שבין היתר מייצר מודלים דומים לתעשייה הביטחונית. הפסל יזכיר לנו שגם טיל לא מצליח לשבור את רוחנו ושאנו יודעים להמשיך קדימה. 25 שנים עברו מאז (בעיניי, כאילו קרה רק אתמול) והנה אנו מתכנסים לחגוג יום הולדת לקניון.

שינויים רבים חלו בתקופה זו. הקניון שממוקם במקום אסטרטגי מבחינת תעבורה, שופץ ונבנו בו בתי קולנוע מהמשוכללים בצפון, נוספו לו חנויות רבות, מסעדות ועסקים נוספים. משה שניידר, מנכ"ל הקניון החדש סיפר למוזמנים שיש לו תכניות רבות לשדרוג הקניון ובקרוב יחלו עבודות שיפוץ עליהן לא רצה להרחיב. מסקרן לדעת מה מתכננים לנו. עוד סיפר לנו משה שהוא סוגר מעגל בכך שהגיע לסינמול. הוא יליד עכו שמתגורר כיום בכרמיאל לאחר שהתגורר שנים בירושלים. כך שלמעשה חזר הביתה.

אז איך חוגגים יום הולדת לקניון? במקום שהמוזמנים יביאו מתנות, הקניון מפנק את המוזמנים ונותן להם מתנות. באירוע מושקע ושמח נהנינו ממזנון עשיר, מהקרנת טרום בכורה של הסרט "ספוט לייט" באולם ה-VIP ביס פלאנט ואפילו קיבלנו כירבולית נהדרת של דארלן, כדי שנוכל להתכסות במהלך הסרט.


 

על האירוע הופקדה אשת יחסי הציבור של הקניון: אורית שחם-וואלך. בין המוזמנים היו אנשי תקשורת ומובילות דעת קהל – רחלי בן גלים, חגית בורנשטיין, לימור כרסנטי, בועז כהן, יורם מארק רייך, אורה גפן, אורלי שלומי ועוד רבים.
 
                     בצילום- אנשי התקשורת והמנכ"ל  משה שניידר צילום- מיקי אופק
                 בצילום- נשות חברה + משה שניידר מנכ"ל הסינמול  צילום- מיקי אופק
                         בצילום-לירן מלכה מנהל השיווק של הסינמול, עדי קאופמן, משה שניידר מנכ"ל הסינמול, אברהם ציבין ואורית שחם-וואלך  צילום- מיקי אופק

 

ולסיום- קמפיין מעניין שמוביל הסינמול להעלאת המודעות לשימוש במדרגות ביחד עם רשת אסותא. הנהלת הקניון עיצבה מחדש את המעליות והמדרגות ברחבי הקניון ועובדי רשת אסותא מקיימים תחרות שמטרתה לצבור מדרגות וקלוריות שמשתווה לכיבוש פסגת האוורסט. כל באי הקניון מוזמנים להוריד את האפליקציה החינמית STEPJOCKEY  לעקוב אחר השלטים החכמים בסינמול ולהרכיב להם אתגר משלהם. בכל עליה וירידה בגרם המדרגות יש לסרוק את הברקוד שעל גבי השלט הייעודי באמצעות לחיצה על Scan A Signעולים במדרגות ונהנים מפעילות גופנית חשובה ובריאה. ובעוד אנו מעסיקים את עצמנו בפעילות לשיפור הבריאות, עסוקים מנהלי הקניון ברעיונות של שדרוג והרחבה.
 

 

 

מאחלת לעצמי לחגוג איתם את שנת ה- חמישים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה