רשומות

יום חמישי, 28 בינואר 2016

איך מתפנקים בחורף? תמצאו תשובה ב"מרחצאות חמי געש"







הדרך הטובה ביותר בשבילי כדי להירגע ולהפחית לחץ היא להשתכשך במים. בקיץ, משתכשכים בים. אין כמו קצת גלים ומלח כדי לשפר לי את מצב הרוח ולשמח אותי. אבל, מה עושים בחורף? ולא, אמבטיה זה לא הפתרון. השבוע, מצאתי את התשובה לשאלה מה עושים בחורף והיא בהחלט כוללת השתכשכות במים. לתשובה קוראים "מרחצאות געש". מקום שכבר שמעתי עליו מחברים אך לא הזדמן לי לבחון מקרוב. בדיעבד, אני יכולה לומר שחבל.

הגעתי לבקר במרחצאות ביום גשום וקר. יום שמתעצלים בו לצאת מהבית ומעדיפים להתכרבל עם כוס תה על הספה בסלון. איזו טעות! זה בדיוק היום להגיע לגעש. אין כיף יותר גדול מאשר לטבול במים החמים העשירים במינרלים ומלחים, כשהגב נהנה מזרם הג'ט המכוון בדיוק למקום שכואב ובחוץ הגשם מתופף על גג הבריכה הסגורה. תאמינו לי, עונג גדול. אבל, לא רק מרחצאות יש באתר. הקומפלקס הגדול כולל גם ספא גדול שבו תוכלו לבחור ממגוון הטיפולים שמציע צוות המטפלים, סאונות רטובות וסאונה יבשה, עיסוי מימי מזרמי גופרית, בית קפה חלבי, מסעדה בשרית כשרה "נוסטלגיה וגם חנות שבה תמצאו בגדי ים, כפכפים, כובעי סאונה מיוחדים וגם מוצרי ספא מיוחדים המיוצרים במיוחד למרחצאות געש. בקיץ פועלים גם הבריכות ויש בריכת פעוטות מיוחדת.
                                         בצילום- מתחם הסאונות
                              בצילום- חנות הספא מן הטבע

                            בצילום- הילה גולן מדגימה לנו את כובע הסאונה שנמכר בחנות

הביקור שלי במקום נפתח בחלוק לבן וכפכפים תואמים. אחרי שעברתי ללבן הלכתי לבקר בספא. במקום יש 14 חדרים שקטים ונעימים שמשרים אווירת רוגע ושלווה. ניתן לבחור מתוך היצע רחב של עיסויים וטיפולי גוף כמו- פילינג גוף פולי קפה משולב עיסוי בקרם שוקולד חם- נכון נשמע משהו משהו? או אולי תרצו להתנסות בנרות הופי? או בטיפול בכדים? אני בחרתי בעיסוי שבדי וביקשתי שישחררו אותי מהכאב בשכמות. המעסה שלי התמקדה בדיוק היכן שצריך והייתה מצוינת. הדבר היחיד שהצטערתי היה שהזמן עבר מהר מדי. לא הייתי מתנגדת לשהות תחת ידיה המקצועיות עוד שעה. אבל, לכל דבר טוב יש סוף. נפרדתי מהספא בצער ועברתי לבריכות המים התרמו מינראליים עם 60 הג'טים שבו. הילה גולן, סמנכלית שיווק ומכירות, שליוותה אותנו בביקור סיפרה לנו שהאתר עבר שדרוג מסיבי והושקעו בו כ-20 מליון ₪. לפני השיפוץ ביקרו מנהלי המקום במרחצאות באירופה כמו באדן באדן ולמדו על החידושים בתחום שאותם גם הביאן למרחצאות געש. מתוך ארבע הבריכות שבמקום דגמתי שתיים. הבריכות מוקפות בחלונות גדולים והיה נהדר לראות את הגשם כשלי חם ונעים בתוך הבריכה. הטמפרטורות בבריכות שונות ויש עשרות נקודות של זרמי ג'טים בדפנות וברצפה. גודל המתחם החדש הוא כ-1200 מ"ר אולם, 175מ"ר בריכה תרמו מינרלית, 362 מ"ר בריכת שחיה ובריכת פעוטות בגודל של כ-40 מ"ר.

                                      בצילומים- מתחם הספא המפואר

                                בצילומים- מתחמי הבריכות

אחרי כל ההשתכשכות הזו נעשים רעבים. מאד רעבים. בדיוק לשם כך יש את מסעדת "נוסטלגיה" מסעדה כשרה המגישה אוכל פשוט וטעים. מבחר סלטים טריים, מנות עיקריות של דגים ומנות בשר ותוספות של אורז ותפ"א. קינוחים ושתייה חמה וקרה. התמונות שצילמתי יבהירו טוב יותר ממילים כמה טעים היה. המסעדה פתוחה בימי א'-ה' מהשעה 1200- עד כשעה לפני סגירת האתר ובימי ששי נסגרת שעה וחצי לפני כניסת השבת.

           בצילומים- מטעמי המסעדה ודיוויד שף המקום.

קצת רקע על האתר וסגולות המים שבו- אתר המרחצאות געש, נפתח בשנת 1998 וחולש על פני 18 דונם. בשנות השמונים החלו קידוחי נפט בקיבוץ געש. נפט לא מצאו, אך נמצאו מים טבעיים המועשרים במינרליים. המים של חמי געש עשירים מאוד במינרלים, מלחים וגופרית ומתאימים גם לאלה המבקשים ליהנות, לבלות ולהתפנק בכל ימות השנה.


בחמי געש בריכות מים תרמו מינרלים הנובעים משתי בארות בעומקים שבין 1700-1200 מ' המים עשירים בגופרית , יוד ומינרלים נוספים. כבר מימי קדם נודעו היתרונות הבריאותיים של המרחצאות הטבעיים. מעבר לפינוק ולרוגע, הטבילה במים החמים והעשירים במלחים וגופרית, תורמת בין היתר לחידוש העור, מקלה על בעיות פרקים ושרירים.


ולסיום אני רוצה להזכיר לכם שה-VALENTINE'S DAY  תכף כאן. מה יותר כיף מאשר לבלות אותו במרחצאות געש? האתר גם יוצא במבצעים מיוחדים ליום הזה שחל ב- 14.2.16. יהיו פינוקים מיוחדים, במחירים מיוחדים כמו עיסוי השוקולד/ קפה שהזכרתי כבר קודם. או שתוכלו לבחור בטיפול חמשת הכדים המרגיעים את הגוף, משחררים חסימות ועוד.



מבצעים מיוחדים בוולנטיינס דיי:

•    כניסה זוגית למרחצאות חמי געש החמים והטבעיים ושימוש חופשי במתקני האתר

•    עיסוי זוגי מפנק של 60 דק' לבחירה לכל אחד מבני הזוג.

•    חלוק בהשאלה וכפכפים במתנה

•    2 קפה ומאפה

•    2 כוסות יין

•    ארוחת צהריים/ערב בשרית כשרה במסעדת "נוסטלגיה"

725 ₪ לזוג

תוספת של 45 ₪ לאדם לטיפולים פילינג קפה המשולב עם עיסוי בקרם שוקולד חם, עיסוי שוודי משולב כדי חרס


פינוק לאוהבים (הגעה החל מהשעה 16:00)

•    כניסה זוגית למרחצאות חמי געש החמים והטבעיים ושימוש חופשי במתקני האתר

•    ארוחת ערב זוגית בשרית כשרה במסעדת "נוסטלגיה"

259 ₪ לזוג


תוקף המבצע  ליום ראשון 14.02 "וולנטיין די" בלבד (האתר פתוח בין 10-22)

הטיפולים בתיאום מראש בטלפון: 09-9529404


יש גם מבצעי כרטיסי אשראי-


לאומי קארד -   זכאים להטבה של 1+1   פרטים בקישור המצורף -
https://www.leumi-card.co.il/…/Atrac…/Pages/HhameiGaash.aspx


הכי CAL  להירגע בגעש - לקוחות ויזה Cal   נהנים מהטבה  1+1 כרטיס כניסה למרחצאות ושימוש חופשי במתקני האתר.. יש להוריד את ההטבה בלינק cal-weekend.co.il/TemplatesPage/atraks.aspx?id2=4495


לינק לאתר-www.hameigaash.co.il

גילוי נאות- הייתי אורחת האתר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה