רשומות

יום שבת, 9 בינואר 2016

מגבת פרח לתינוקות- איכותית ונוחה

 
 


כולכם, בוודאי, תסכימו איתי שכאשר מדובר בתינוקות אנחנו רוצים את הכי טוב עבורם ובכל תחום שנוגע אליהם. כמו: ביגוד, חיתולים, אוכל, צעצועים, ריהוט, מה לא, בעצם. השבוע הבנתי שגם בנושא מגבות לתינוקות יש טוב ויש טוב יותר. יש מגבות רגילות ונעימות ויש מגבות פרח. מהי מגבת פרח? מדובר במגבת עם צווארון מובנה המחובר אליה ושניתן לתלות על הצוואר לפני הוצאת התינוק מהאמבטיה.

מותג WALLABE פיתח את המגבת המיוחדת הזו כדי להקל על ההורים ולאפשר להם נוחות מירבית כאשר מוציאים את התינוק מהאמבטיה. תחשבו על האופן שבו אנו מוציאים את התינוק מהאמבט עם מגבת רגילה. נכון שמתאמצים להחזיק את המגבת עם הסנטר ושהידיים יישארו פנויות כדי שנוכל לעטוף את התינוק והמגבת לא תיפול? מגבת הפרח עוזרת בכך. היא מאפשרת להורים עמדה נוחה בעת הרמת התינוק. המגבת תלויה בבטחה מהצוואר, אין חשש שתיפול ואין חשש שנירטב.
 

באמצעות צווארון אלסטי שנתפר במיוחד כחלק מהמגבת ההורה יכול לתלות את המגבת על הצוואר לפני הוצאת התינוק מהאמבטיה. אין צורך לקשור או להשתמש בכפתורים.

מההתנסות שלי במגבת, אני יכולה לומר שחשתי הרבה יותר נוח וקל משימוש במגבת רגילה. המגבת עטפה את כל גוף התינוק. הידיים היו חופשיות לאחוז בו מבלי לחשוש שהמגבת תיפול ומבלי שנרטבתי. יופי של מוצר מועיל ושימושי.
 

 
המגבת עשויה מ-100% כותנה איכותית טהורה ועבה במיוחד וניתן להשיגה ב-5 צבעים: ורוד, לבן, סגול, תכלת וירוק. למגבת שני גדלים: 110 ס"מ על 110 ס"מ ו-130ס"מ על 130 ס"מ.

 

מחיר מומלץ לצרכן: 119 ש"ח

ניתן להשיגה ברשת בייבי קלאב ובחנויות תינוקות נבחרות.

 

המותג wallabe הינו מותג בינלאומי המתמחה בפיתוח וייצור של מוצרים איכותיים תוך שימת דגש על שימוש לאורך זמן במגוון המוצרים לקהל הלקוחות. צוות החברה עמל מידי יום באיתור, פיתוח וייצור של מוצרים אשר יענו לכל צרכן ויותאמו לכלל האוכלוסייה, תוך הקפדה ותכנון המוצר שיוכל לשמש למגוון שימושים ולאורך זמן. החברה נוסדה בשנת 2006 ומאז מתמידה בפיתוח איכותי של מגוון מוצרים כגון: מוצרי תינוקות, תיקי החתלה, כובעי אופנה לנשים, גברים ומוצרי לייפסטייל.

לאתר החברה: http://www.wallabe.net/

גילוי נאות- המוצר הגיע אלי לסקירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה