רשומות

יום חמישי, 7 בינואר 2016

איך נעצב את חדר האמבטיה בנוחות ובקלות? ל-eBath יש תשובות

 
 
 


חדר האמבטיה הוא חדר לא פחות חשוב מהסלון שלנו. זה החדר בו סוף סוף ניתן להירגע, להתרווח, ליהנות ממקלחת חמה או מאמבטיה מפנקת, להתעטף במגבת עבה, למרוח על עצמנו קרמים נעימים ולבדוק אם יצאה לה עוד שערה לבנה. כולנו מודעים לאפשרויות העיצוב הרבות שעומדות לפנינו כאשר מגיעים לחדרי האמבטיה. אין ספור דוגמאות קרמיקה, מקלחונים, ארונות אמבטיה ואביזרים. אך האם ידעתם שניתן להחליט על עיצוב האמבטיה ועל בחירת המוצרים בעודכם ישובים בכורסא נוחה מול המחשב? ידעתם? אני לא ידעתי. רק לאחרונה התוודעתי לאפשרות זו כאשר הוזמנתי להכיר את החנות האינטרנטית הראשונה בישראל eBath  המוכרת אביזרי אמבטיה בלחיצת כפתור.
                                 בצילום- מראה גדולה שמצליחה 'להגדיל' את החדר
 
לפני שנגיע ל eBath- ולמוצרים שסקרתי, אני רוצה לשתף אתכם במספר טיפים שעזרו לנו להפוך את חדר האמבטיה לאחד החדרים הכי מעוצבים בבית. ההחלטה הראשונה שקיבלנו הייתה לא להשתולל עם צבעים. לבחור בצבע שקט ונעים לקירות ולהוסיף צבעים דרך האביזרים. בחרנו באריחים לבנים לקירות ובריצוף אפרפר לרצפה. אולי תחשבו שאלו צבעים משעממים, אך הם מצליחים לתת תחושה של חדר גדול יותר מאשר הוא באמת וגם להשרות אווירה אלגנטית ומרגיעה. עוד דבר, אריחים בהירים הם , בדרך כלל, זולים יותר וכך ניתן לחסוך במחירי האריחים ולהשקיע באביזרים נלווים שהם מה שהופכים את החדר למה שהוא. טיפ נוסף להגדלת החדר- למקם מראה גדולה מעל כיור הרחצה. מראה מעוצבת שתגדיל את החדר וגם תאפשר לנו להתבונן בעצמנו מכל הכיוונים. (טוב, לא מוכרחים, רק מי שרוצה). נושא נוסף וחשוב שכדאי לתת עליו את הדעת הוא נושא התאורה. חשוב שתהיה תאורה מתאימה בחדר ובמיוחד מעל המראה. יש היום פסי תאורה יפים ולא יקרים. כדאי גם לדאוג למדפים כדי שיהיה היכן להניח את כל הקרמים שאספנו. אני מעדיפה מדפי זכוכית הקלים לתחזוקה וניקוי. מכיוון שחדר האמבטיה הוא החדר שבו המים זורמים בחופשיות וגורמים ללחות רבה, אני בחרתי וממליצה גם לכם לבחור באביזרים איכותיים, כאלה שלא מתקלפים ושומרים על מראה יפה לאורך זמן. מוטב להשקיע קצת יותר בבחירת אביזרים איכותיים, אחרת תצטרכו להחליף אותם במהרה ואני מתכוונת לברזים, למקלחונים, לקולבי המגבות, מתקני נייר הטואלט, סבוניות, וווי תלייה ועוד. לגבי ארונות- לבחור בחומרים המתאימים לחדרי אמבטיה. כאלה שלא יתנפחו כאשר יש רטיבות ולחות. חשוב גם שלא יהיו מונחים על הרצפה. בחרו בארונות מרחפים ותרשו לעצמכם גם אסלה תלויה. כל כך קל לנקות כך. עוד המלצה- תשתוללו עם אביזרים קישוטיים. פסלים קטנים, צבעי מגבות, עציצים של פרחי סבון, מושבי אסלה מיוחדים ואל תשכחו את השטיח לרצפה. אני בחרתי בשטיח של eBath בצבע תואם לריצוף- אפור בהיר ושעיר שנראה נהדר וגם מאד נעים לעמוד עליו אחרי שיוצאים רטובים מהמקלחת. אחד הדברים שהיו חשובים לי הוא ראש מקלחת מסיבי ורציני. אני אוהבת לעמוד תחת מפל מים שמאפשר מקלחת מהנה. ראשי גשם מאפשרים זאת. ואכן, היה לנו ראש גשם נחמד אך החלטנו להחליף אותו באחד אלגנטי ויפה יותר. בחרנו בצבע האהוב עלי- לבן שנראה נהדר במקלחת ועושה עבודה מצוינת.

בצילומים-  ארון מרחף, אסלה תלויה



בצילומים-אביזרים קישוטיים שמוסיפים צבע, חיוך וגם ריח מפרחי הסבון.





כפי שכתבתי למעלה ניתן לרכוש את כל אביזרי האמבטיה בלחיצת כפתור בחנות האינטרנטית eBath. אני התנסיתי באופן הרכישה באתר והתהליך הוא פשוט, קל ומהיר. הקושי היחיד שהיה לי הוא לבחור בין שפע המוצרים ולא להתבלבל מהמבחר. אין צורך להירשם לאתר, בוחרים את המוצר, מעבירים לסל הקניות, בוחרים בשיטת התשלום, באופן המשלוח ומשלמים בקרדיט או דרך פיי פאל וזהו. תוך דקה קיבלתי אישור קנייה וחשבונית תשלום. לאחר מכן קיבלתי הודעה במייל על כך שהמשלוח יצא לדרכו ותוך יומיים הגיעו המוצרים לפתח הבית. הכי פשוט וקל.
בצילומים- בחירת השטיח מהמבחר בחנות ואיך הוא נראה אצלי בחדר האמבטיה
 
 
 
בצילומים- בחירת ראש גשם למקלחת


 

מה תוכלו למצוא באתר החנות? מה לא? את כל מגוון המוצרים לחדרי אמבטיה ובמבחר גדול של למעלה מ-1,000 מוצרים. תמצאו אביזרי אמבטיה, תמצאו שטיחים, וילונות, ארונות אמבטיה, מושבי אסלה גם מרופדים, סטים שונים, מדפים, סבוניות, ראשי טוש, ראשי גשם, קולבים, מוטות פינוק, מוטות תלייה, מראות, מקלחונים, פחי אשפה ועוד ועוד. מוצרים איכותיים, במחירים נוחים מאד. חשוב לי לציין שכשקיבלתי את חבילת המוצרים קיבלתי גם קוד קופון לקנייה הבאה למשלוח חינם בקנייה מעל 400 ₪.

מצרפת לכם לינק לאתר eBath--  http://www.ebath.co.il/

גילוי נאות- המוצרים התקבלו לסקירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה