רשומות

יום שישי, 5 בפברואר 2016

השקת סדרת המבורגרים "מוגזמים" במסעדת BLACK בקניון הסינמול



מסעדת 'בלאק' בסינמול חיפה היא מסעדה וותיקה ופופולארית. כל אוהבי הבשר וההמבורגרים מבקרים שם. תפריט המסעדה מתחדש תדירות וקשוב לרצון באי המקום. השבוע התחדש התפריט בסדרת "מוגזמים" וכשב BLACK חושבים מוגזמים מתכוונים מוגזמים מאד! מדובר בסדרת המבורגרים מיוחדים וגדולים במיוחד עם תוספות מיוחדות, שילוב רכיבים לא שיגרתי וטעמים ממכרים המתאימים לקרניבורים שבינינו. אלה שמחזיקים את ההמבורגר בידיים גדולות ונותנים נגיסה ענקים, בלי לחשוש מהרוטב והתוספות הנשפכות מהצדדים. תשכחו מסכין ומזלג- אלו המבורגרים שטורפים כפי שהם.


 

בסדרה החדשה תוכלו למצוא מגוון המבורגרים מבשר בקר טרי מוקפד שאינו מעובד. מוגש עם מגוון תוספות. לדוג':   לה בריוש- המבורגר מבשר בקר במשקל 220 גרם, מוגש בלחמניית בריוש צרפתית ופריכה  עם מיונז חרדל , גבינת עיזים וסלט כרוב. (89 ₪) טירקס מטורף – המבורגר המוגש בלחמניית ביג במשקל 450 גרם, מוגש עם גבינת מוצרלה כפולה, חזה אווז, חלת בצל, ביצת עין,  ועוד (99 ₪) ביג צ'יז לחמניית המבורגר קלסית עם רוטב מיושום והמבורגר בקר עסיסי במשקל 220 גרם, עם גבינת גאודה, מוצרלה וערמת בצל מקורמל ברוטב BBQ  רצועות חזה אוז פריך ובטטה פריכה (89 ש"j( ולסיום סיומת, סלופי ג'ק המבורגר קלסי במשקל 220 גרם עם חסה עגבנייה ומלפפון חמוץ ומכסה מעל. (59 ₪)


 צילומי ההמבורגרים-יורם אשהיים

אנשי תקשורת מהצפון הוזמנו והגיעו לטעום את סדרת המוגזמים החדשה. אני ניסיתי להלחם בגבורה בטירקס המטורף. ואכן לא סתם בחרו בשם של דינוזאור לתאר את ההמבורגר המפואר הזה. כשמו כן הוא- מוגזם ומטורף. האם הצלחתי לסיים את מנת הדינוזאורים הזו? אני מניחה שכולכם יודעים את התשובה. השף צחי בוקששתר מבעלי הרשת הגיע במיוחד לבשל ולהסביר לנו אודות המנות החדשות ויחד עם שלומי פורמן בעלי המסעדה ויואב כהן שותפו אירחו אותנו ברוחב לב ובשמחה. צחי בוקששתר נעתר לכל בקשה להצטלם איתו ומעבר להיותו מבכירי השפים בארץ הוא התגלה כאדם נחמד ולבבי.
  בצילום- בעל המסעדה יחד עם אנשי התקשורת צילם- ראובן כהן
                         צילום- ראובן כהן
                                צילום- שי לייפר

בנוסף לסדרת ההמבורגרים המוגזמת טעמנו גם מהמנות הראשונות ואני ממליצה במיוחד על הצ'יפס בטטה הנהדר וסיימנו בקינוחים המצוינים של המקום, עליהם אסור לכם לדלג. אם חוטאים אז שזה יהיה בגדול. מוגזם כבר אמרנו?
 
                                       בצילום- קוקטייל ליצ'י- טעים ומומלץ




 בצילומים- מנות ראשונות. לא לוותר על החציל בטחינה ועל הצ'יפס בטטה.
 
קינוחים מעולים- טעים טעים.
 

על האירוע הופקדה אשת יחסי הציבור אורית שחם-וואלך המלווה את המסעדה בשנים האחרונות. ומבין התקשורתנים הרבים שהגיעו זיהיתי את רחלי בן גלים, מיכל גילת, טלי ליבמן, יורם מארק רייך, רותם כבסה, רונית קיטאי, לימור כרסנטי, שרה איקו ושי וצילה לייפר.

 

הביקור הבא שלי יהיה עם המשפחה ונראה אותם מסיימים את הטירקס המטורף!

 

לאתר המסעדה - http://blackbarburger.co.il/

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה