רשומות

יום שלישי, 2 בפברואר 2016

ספר מנגן חדש ומלהיב "איך שיר נולד"- מאת יוני רכטר


 
בדף הפותח את הספר כותב יוני רכטר : " ...לפניכם התוצאה הסופית עם המלים שכתבו המשוררים ועם האיורים היפים של אסנת פייטלסון, כשתשמעו את המנגינות, יהיו לפעמים רגעים שבהם אולי לא תזהו את השירים כפי שאתם מכירים אותם, אבל אני מקווה שמהר מאד תלמדו לאהוב את מה שעשינו, ולראות שאפשר לפעמים גם לשנות ולהתחדש- וגם לשמור על הקיים" אני, אמנם לא ילדה אבל אהבתי מאד מאד את הספר המנגן המאגד את שירי הילדים הנהדרים של יוני רכטר שאין מי שלא מכיר, שר, מזמזם ויודע את כל המילים. שירים שהם חלק מחיינו כאן בארץ. שירים המזכירים את ילדותינו ומלווים אותנו כל כך הרבה שנים. וימשיכו ללוות גם את ילדינו ונכדינו.

אוסף השירים כולל את- גן סגור שכתב יהונתן גפן,איך שיר נולד גם של יהונתן גפן, קילפתי תפוז של נורית זרחי, יש אי שם של יוני רכטר וענת גוב, כמו ים של יהונתן גפן, מה עושות האיילות של לאה גולדברג, שבת בבוקר של תרצה אתר, הילדה הכי יפה של יהונתן גפן, גברת עם סלים של חיה שנהב, ולילה טוב של יהונתן גפן- קלאסיקה במיטבה!

זה הספר הראשון בסדרת "צלילי ילדות" עשרה שירי ילדים שאת כולם הלחין יוני רכטר בעיבודים חדשים שנעשו במיוחד ומאפשרים להורים ולסבים ולסבתות לשיר אותם יחד עם הילדים.

יוני רכטר הוא מוזיקאי יליד תל-אביב. אחרי שירותו הצבאי היה חבר בלהקת "כוורת". כתב ועיבד לזמרים רבים, ביניהם אריק איינשטיין, אסתר עפרים, יוסי בנאי, גידי גוב ויהודית רביץ. רכטר הוציא ארבעה אלבומי סולו, האחרון שבהם – "עוד סיפור" (2003). כמו כן הלחין מוסיקה לקולנוע, למחול, לאופרה ולהצגות תאטרון רבות.

 

סדרת "צלילי ילדות" היא סדרת ספרים מנגנים שבעזרתה יזכה הדור החדש של ילדינו להכיר את שירי הילדות הקלסיים של גדולי המוזיקאים הישראלים בפורמט עכשווי ומרהיב עין.

 

האיורים בספר הם של אסנת פייטלסון והם נהדרים בעיניי. אסנת הצליחה לתפוס באיוריה את המהות של השירים ולהעביר זאת לדף ובכך ללוות את השיר בחן ויופי.

 
ממליצה בחום רב. זה ספר שיהיה תמיד רלוונטי, משמח ואהוב.

 
"איך שיר נולד" מאת יוני רכטר. איורים: אסנת פייטלסון, הוצאות "שרברק" ו"דני ספרים", 32 עמודים. מחיר לצרכן 78 ₪. מנוקד. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il   

 
והנה כאן תוכלו להתרשם מהספר-

 


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה