רשומות

יום שני, 22 בפברואר 2016

ריו מרה- מותג הטונה האיטלקי משיק סדרת סלטי טונה וירקות



אני מכירה את מותג הטונה "ריו מרה" זמן רב. אצלנו בבית נוהגים לאכול טונה והמותג האיטלקי מציע נתחי טונה בשמן זית שלדעתי הוא איכותי וטעים. מדי פעם אני אף נוהגת להכין קציצות טונה מטוגנות ונתחי הטונה של "ריו מרה" מתאימים לכך באופן מושלם כיוון שהטונה עוברת תהליך ניקוי כפול להסרת כל עודפי השומן והחלקים הלא ראויים וכך אנו מקבלים נתחים נאים ושלמים.

השבוע, קיבלתי להתנסות מוצרים חדשים של החברה. החברה השיקה סדרת סלטים חדשה בשם: סלטי אינסלטיסימה. INSALATISIMA. מה החידוש בסלטים אלו? ובכן, מדובר בקופסה ייחודית עם מכסה לפתיחה קלה שמכילה טונה עם ירקות בשני טעמים.

האחת- ירקות בנוסח מקסיקני עם טונה- שעועית אדומה, תירס, פלפל אדום, גזר ונתחי טונה בתיבול פיקנטי.
 

השנייה- ירקות גינה עם טונה- תירס, אפונה, גזר וזיתים עם נתחי טונה.
 

אותי זה שימח כי הרעיון של ארוחה קלה אך איכותית שיש בה חלבון וירקות והיא מזינה ולא משמינה , מאד מוצא חן בעיניי. כשאין לנו זמן ואנחנו ממהרים ובכל זאת רוצים לאכול משהו קל, אנו נוטים ללכת לכוון הכריכים עם הגבינה או הפסטראמה, או איזשהו חטיף דגנים כלשהו וכעת יש אלטרנטיבה נוספת וטובה יותר שמשלבת בין הרצון לחטוף משהו לבין ארוחה קלה, מזינה וטעימה שלא דורשת שום מאמץ. אלא, אם תקראו לפתיחת המכסה וערבוב הירקות הנמצאים בחלק העליון עם נתחי הטונה הנמצאים בחלק התחתון- מאמץ.

סדרה זו של סלטים היא אידיאלית לטיולים, נסיעות לחו"ל, פיקניקים ונשנושים אחר הצהריים כשנתקפים צורך גדול לנשנש משהו ולא יודעים מה- כמו שבטח קורה רק לי. אתמול לקחתי לעבודה את הסלט בנוסח מקסיקני והיה מצוין. טעים ומשביע. בדרך כלל אני מסתפקת בחטיף כלשהו והאלטרנטיבה הייתה מוצלחת הרבה יותר. בערב נתתי לבן הזוג את קופסת הטונה עם ירקות הגינה ולשם הסיקור טעמתי אף ממנה. לטעמי, הירקות בנוסח מקסיקני עם התיבול הפיקנטי מנצחות. אבל, זה כמובן עניין של טעם.

יהיו כאלה שיאמרו שהחלבון בשימורי הטונה אינו איכותי כמו בדג טרי כיוון שהחלבון עובר תהליכים של חימום ושימור כאשר הוא נארז בקופסאות. זו אמירה לא נכונה ותהליכים אלו אינם פוגעים באיכות החלבון וביכולת הגוף לנצל אותו לשם בניית שרירים. כי כל סוג חלבון עובר תהליכי פירוק בקיבה לפני שנספג בדם ואין הבדל ביכולת ניצול החלבון בין טרי או משומר.

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות המובחרות.

מכיל: 160 גרם. כשר פרווה .

מחיר: בין 14.90- 19.90 לקופסה.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה