רשומות

יום ראשון, 28 בפברואר 2016

יינות ביתן השיקו סניף מהדרין בקרית אתא

 

 

 

 
 
יש לי עניין מיוחד בקניון עזריאלי שבקרית אתא. כתושבת המקום אני שמחה לראות את הקניון משגשג ושעוד ועוד חנויות נפתחות בו. נוח וקל כשהשופינג מרוכז לי במרכז מסחרי גדול, מרווח ונעים. מרכז עזריאלי נמצא ברחוב הראשי של העיר ויש בו שטחי חנייה תת קרקעיים נרחבים, כך שאני מחנה בנוחות (מה שלא קורה במקומות אחרים) ונהנית מקניות ללא טרדות.

זו הסיבה ששמחתי להיות מוזמנת לפתיחת סניף המהדרין של רשת יינות ביתן הממוקם בקניון עזריאלי, מול הכניסה הראשית של הקניון. כעת, יש לי אפשרות לערוך קניות כשכל מה שאני זקוקה לו נמצא במרכז אחד. אפילו שירותי דואר יש בקניון. כנראה שאני לא היחידה ששמחה. קהל רב הגיע להשקת הסניף ומילא את המעברים ואת העגלות. מזמן לא ראיתי כזו חדוות קניות ועגלות מפוצצות במצרכים כפי שהיה כאן.
 
                    ראש העיר יעקב פרץ עם הרב חיים דיסקין
                 בצילום-  ראש עיריית קרית אתא יעקב פרץ, מנכ"ל יינות ביתן נחום ביתן, מנכ"ל עזריאלי קרית אתא ירון ספיר, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי ארנון תורן, מנכ"ל קבוצת המשביר לצרכן רמי שביט
בצילום- קובעים את המזוזה בסניף

הסניף החדש הוא הסניף ה-70 של הרשת. סניף כשר למהדרין שייתן מענה לקהל לקוחות דתי, חרדי וחילוני. בסניף המשתרע על שטח של 1,300 מ"ר תוכלו למצוא מגוון רחב של מוצרים. בסיור שלי במקום מצאתי מחלקה גדולה של ירקות ופירות טריים. מחלקת דגים, מעדנייה, קצבייה, מחלקה למוצרי נקיון ועוד. עלות הקמת הסניף נאמדת בכמליון וחצי ₪. הקצבייה בסניף היא עם כשרות מהגבוהים במגזר החרדי, כמו, בד"צ בית יוסף, הרב שלמה מחפוד ועוד.

 
 

 
 
רשת יינות ביתן מוכרת לי מביקור בסניפים אחרים שלה באיזור. ואני מניחה שרובכם מכירים את הרשת שלה מחירים נוחים ומשתלמים, שירות אדיב ומוצרים טריים ואיכותיים. בסניף החדש יקפידו במיוחד על כשרות על מנת לענות לצרכי הלקוחות הדתיים.

מנכ"ל קניון עזריאלי קרית אתא ירון ספיר הסביר ש"כניסת רשת יינות ביתן למרכז העסקים החדשני של עזריאלי מתאימה לתמהיל הקניון ומרחיבה את האפשרויות לתחומים נוספים"  סמנכ"ל שיווק רשת יינות ביתן ארז אייזנברג אמר בין היתר ש"אנחנו שמחים להרחיב את הפעילות שלנו בסניפי מהדרין שמספקים מענה לקהל לקוחות רחב יותר".  ואני כלקוחה פוטנציאלית אומרת- מצוין שהגעתם וכעת מתאפשר לנו לערוך קניות קרוב לבית, בקלות ובמחירים נוחים. בהצלחה לכם ולנו.

 
 

 

 

 

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה