רשומות

יום שלישי, 2 בפברואר 2016

אירוקה משיקה את קולקציית משקפי שמש אביב קיץ של המותג TORY BURCH

סנונית ראשונה משקפי שמש
אביב קיץ 2016


אירוקה משיקה לראשונה ברשת:
קולקציית משקפי שמש של המותג
 TORY BURCH


רשת אירוקה, הרשת המובילה בישראל למשקפי שמש, קיבלה את זכויות ההפצה למשקפי השמש של מותג האופנה האמריקאי המוביל Tory Burch  ומשיקה את קולקציית משקפי השמש של המותג לאביב קיץ 2016.  הקולקציה תכלול משקפי שמש לנשים ברוח המותג- בניחוח בוהמי, קליל, המשדר יוקרה ברת השגה.


האישה של משקפי טורי ברץ היא אישה המחפשת אסתטיקה מתוחכמת, קלאסית וטרנדית בו זמנית. זוהי אישה פעילה שמנהלת משפחה ובית לצד קריירה ועבודה. היא נשית, בעלת אמירה אופנתית עכשווית ומודעות עצמית גבוהה.


קולקציית המשקפיים החדשה של טורי ברץ בסגנון אורבני בוהמייני, עם השראות אתניות וטאצ' רטרואי הלקוח משנות ה- 60-70. הקולקציה מאופיינת בהדפסים עשירים, שילובי צבעים מעניינים, צורות חדשניות ושימוש בחומרים יוקרתיים כמו אצטט מובחר.


הקולקציה מעוצבת בהלימה לקולקציית הביגוד, ההנעלה ואביזרי האופנה לאביב/קיץ 2016, ואותם אלמנטים מופיעים הן על תיקי המותג והן על המשקפיים, כדוגמת האות T שמלווה את הקולקציה בווריאציות שונות.


משקפי השמש של המותג מלאי נוכחות וצבע המשלבים איורים גרפיים, הדפסים רפטטיביים, מתכות רקועות ושימוש בלוגו המותג. הצבעוניות קייצית ומגוונת הכוללת שימוש בצבעים נועזים כגון אדום, טורקיז, כחול לצד צבעוניות קלאסית של שחור, לבן, שילובי שחור לבן, מנומר, ניוד מטאלי- זהב וכסף ועוד.



המותג טורי ברץ נוסד בניו יורק בשנת 2014 ע"י טורי ברץ ומיד זכה להכרה בינלאומית בזכות אושיית הלייף סטייל אופרה ווינפרי, אשר הגדירה את המותג כדבר הגדול הבא בעולם האופנה. כיום יש למותג 150 חנויות בוטיק ב- 30 מדינות בעולם.


רשת אירוקה - הרשת המובילה את אופנת משקפי השמש והראייה בישראל, מונה כיום כ-60 סניפים, המציגים את הקולקציות הרחבות והעדכניות ביותר של משקפי שמש, מבתי האופנה הגדולים והמובילים בעולם: DOLCE &GABBANA , GUCCI,  PRADA, RAY-BAN, FENDI, MARC JACOBS, DIOR, CELINE ועוד, לצד משקפי שמש של המותג הפרטי. כמו כן מציעה הרשת מגוון משקפי ראיה איכותיים במבחר עיצובים וצבעים אופנתיים ובמחירים אטרקטיביים.



טווח מחירי קולקציית משקפי השמש של טורי ברץ:


החל מ-899 ₪  ועד 1299 ₪


לרגל ההשקה כל הקולקציה במבצע - ב 15% הנחה – עד ה 29.2.16



להשיג בלעדית ברשת אירוקה

צילומי המשקפיים- ערן תורג'מן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה