רשומות

יום חמישי, 11 בפברואר 2016

Zipy- האתר שמאגד את כל פלטפורמות הקנייה מחו"ל ובעברית


כולנו מכירים את ענקיות הקניות הבינלאומיות כמו איביי ועליאקספרס. חלקנו גם ערכנו שם קניות במחירים האטרקטיביים שהם מציעים. אך יש גם קשיים בדרך- התמיכה שהיא רק באנגלית, הקושי להבין מה בדיוק רוצים, הצורך בחשבון פיי פאל ועוד. בדיוק לשם כך קם אתר zipy-זיפי. התוודעתי אליו רק לאחרונה והוזמנתי להתרשם מהאתר ולהזמין מוצר כדי להבין איך המערכת עובדת.

אז מה קורה בזיפי? מדובר באתר ישראלי המאפשר לגולשים לרכוש בצורה נוחה ובטוחה מוצרים ישירות מאתרי הקניות בחו"ל והכל בשפה העברית. האתרים שכרגע ניתן לרכוש מהם הם- איביי, עלי אקספרס, דיל אקסטרים, אמזון ו-הכל ב-5 ש"ח. מכיוון שכל האתרים מרוכזים במקום אחד, קל למצוא את המוצרים שמחפשים, קל להשוות מחירים ונוח מאד להבין ולהזמין את המוצר אותו רצינו. ההתנסות שלי באתר הייתה קלה ונוחה. בחרתי שרשרת חמודה, בדקתי מחירים והזמנתי. איך מזמינים? נרשמים לאתר בתהליך שלוקח פחות מדקה ואז ניתן להתחיל את השופינג. הקטגוריות הן רבות ולמעשה ממצות כל תחום בו אתם מעוניינים- אופנה, טיפוח, כלי בית, מחשבים, סלולאר, רכב, תכשיטים, מוצרי ילדים, צילום ועוד קטגוריות רבות שמתוכן נגזרות תתי קטגוריות רבות עוד יותר. נראה לי שניתן למצוא באתר כל מוצר שעולה על הדעת. ההתמצאות גם היא קלה ונוחה כיוון שכל התמיכה היא בעברית וכך גם שירות הלקוחות. ניתן לשלם בזיפי בכרטיס אשראי ישראלי. איו צורך בחשבון פיי פאל או בכרטיס אשראי בינלאומי. לאחר אישור הקנייה מקבלים מייל שמאשר ולאחר מכן מייל נוסף שמודיע על משלוח המוצר. למרות הבעיות עם דואר ישראל התכשיט הגיע אלי לאחר שבועיים והמוכר הנחמד צרף לקנייה זוג עגילים מתוק שהתאים לתכשיט שבחרתי.



גלשתי באתר והשוויתי מחירים בקטגוריות השונות והגעתי למסקנה שהקנייה באתר מאד משתלמת. אמזון הוא האתר היקר יותר אך יש בו מוצרים איכותיים שאין באתרים האחרים. חובבי השופינג בינינו המודעים ליתרונות הקנייה מאתרי חו"ל ימצאו בזיפי מקום מושלם למימוש הרצונות. בתקופה הזו אני ממליצה במיוחד להיכנס ולחפש תחפושות לפורים, המחירים ממש זולים. אנחנו גם מתקרבים לעונת הרחצה וניתן למצוא באתר מוצרי דיאטה במחירים שאין בארץ.

מייסדי האתר הינם שלושה חברים שהיו צריכים להזמין מוצרים מחו"ל כי הורים/חברים/מכרים בעבודה לא ידעו איך לעשות זאת - עם איזה חברת משלוח שולחים את המוצר, מה עושים אם אין חשבון PayPal פעיל וכמובן איך להתמודד עם בעיה שחנויות לא שולחות מוצרים לישראל. בסוף השיחה, הוחלט לשים קץ לבעיות הללו וכך נולד הממשק Zipy. כך, שני סטודנטים להנדסת תוכנה מבן-גוריון וסטודנט לכלכלה ומנהל עסקים באוניברסיטה העברית החלו את הפרויקט הנועז ואמביציוזי. הצוות כבר עבד במספר מיזמים לפני כן, והמשימה הייתה ברורה. המערכת נבנתה בצורה פשוטה וידידותית ככל האפשר. הקניה מתבצעת אחרי כמה קליקים עם העכבר, וקל מאוד להבין כיצד האתר פועל.

לאתר

בפייסבוק


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה