רשומות

יום שני, 21 במרץ 2016

אביב באליס- Alice – My Underworld


איך זה להיות אליס באביב? אליס בארץ הפלאות, אליס הפוגשת את הכובען המטורף ופוגשת את מלכת הלבבות. אינה מלשקו יזמית ואשת קריירה, הלכה עם סיפור הפלאות של אליס צעד קדימה והשיקה את ALICE – רשת חדשה להלבשה תחתונה שיש בה סוג של טיול בארץ הפלאות של ההלבשה התחתונה. המטרה אומרת אינה מלשקו היא להגשים לנשים את חלומותיהן. להביא להן הלבשה תחתונה איכותית ומלאת קסם במחירים אטרקטיביים. אליס, של מלשקו היא אישה האוהבת את האביב. לנשום לריאות את ניחוח הפריחה, לשייט בין צבעי פסטל וגלידה ולחשוף כתפייה או יותר...
בצילום- אשת העסקים אינה מלשקו

באביב, יותר מתמיד, אליס אוהבת ללבוש חולצות שקופות עם חזיות תחרה רקומות מתחת, להתאוורר עם חצאיות מתנפנפות, מתחתן תחתונים עדינים בכל הצבעים ופשוט לרקוד.

שאליס רוצה שיבחינו בה, היא בוחרת הלבשה תחתונה בגווני פסטל רכים - ורוד, אפרסק, תכלת, לימון וצבע גוף והמראה מסחרר, נוח וחושני.

 

בערב היא בוחרת בדים רכים, נושמים, העוטפים את הגוף בליטוף ומחמיאים לו בטירוף. ההפתעה שלה היא מה שמתחתם – סט טורקיז מהמם עם תחרה שחורה ואיתו בירית, עליונית תחרה תואמת ומשם נשאר רק לשחק...

אליס אוהבת להפתיע את החברה הכי טובה עם סט תואם של חזייה ותחתונים שתמיד חלמה עליו. לפעמים מוסיפה לה גופיה, בירית או סט ספורטיבי במיוחד.

 

איזה כייף שיש באליס מגוון רחב של מידות, היקפים וסגנונות (65-103, I-AA) בצבעים רעננים, גזרות מחמיאות ועיצובים ייחודיים. מתאימים אפילו לסדר פסח!

אינה מלשקו היא היבואנית הבלעדית של מותג ההלבשה התחתונה מאירופה- VERALLY. מותג איכות המעוצב ומיוצר באירופה וכולל- חזיות, תחתונים, סטים, מחטבים, הלבשה תחתונה סקסית. כל זאת במבחר גדול מאד של מידות. בגן העיר היא חנות הדגל.

Alice, My Underworld

מבצע אביבי מפתה (באפריל, אין כפל מבצעים):

20% הנחה ברכישת פריט אחד

30% הנחה ברכישת שני פריטים

ו- 40% ברכישת שלושה פריטים ויותר

חנות הדגל של אליס: קניון גם העיר, אבן גבירול 71 תל-אביב 

לפייסבוק של אליס - כאן

צילומים- אמיר יעל

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה