רשומות

יום שלישי, 1 במרץ 2016

ספא וילה כרמל- קפסולת זמן של חוויה מהנה



חווית נופש נתפסת אצלנו כחוויה שיש להקדיש לה מספר ימים. צריך למצוא ימים פנויים, לקבל אישור להעדר מהעבודה, למצוא בייבי סיטר לילדים או לסנג'ר את אחת הסבתות. יש לתכנן מראש גם אם החלטנו לנפוש בסופ"ש. בקיצור, הרבה בלבולי שכל שמקשים על היציאה לנופש ולעיתים גורמים לנו לוותר עליו. אני רוצה להציע כיוון מחשבה אחר. מספר שעות של חווית נופש בשעות היום. הרבה יותר קל ונוח למצוא לעצמנו מספר שעות באחד מימי השבוע ולחוות חוויה של שחרור, רוגע והנאה מושלמת.  למה אני מתכוונת? לחווית הספא בוילה כרמל. לעיתים, מספר שעות שכוללות עיסוי, רביצה בג'אקוזי, התבשלות בסאונה ושתיית יין טוב, מעניקות חוויה שמותירה אותנו שמחים, מחויכים ומאושרים בחלקנו. כך חשתי אני בסיום האירוח בוילה כרמל.

אורנית שטרית הבעלים ומנהלת המלון סיפרה לי שלפני כשבע שנים רכשו היא ובעלה את המלון שהוקם בשנות ה-40 וארח את מכובדי היישוב. הם שיפצו את המלון, התאימו אותי לשנות האלפיים, אך דאגו לשמר את אופיו ההיסטורי ואת הסגנון המאופק והמכובד. התוצאה- מלון בוטיק בן 15 חדרים מעוצבים ושונים זה מזה שכוללים טלוויזיה בעלת מסך שטוח, חדר רחצה מפנק, מיני בר, כספת ועוד. בחדרים יש אינטרנט אלחוטי חינם ואפשרות חיבור למחשבים ניידים. לא רק החדרים עברו שיפוץ, גם ספא המלון עבר שיפוץ נרחב ובמיוחד הקדישו מחשבה לספא רוף הכולל ג'אקוזי וסאונה מפנקים וכשיושבים על שפת הג'אקוזי משקיפים סביב ונהנים מהעצים הרבים ומהירוק המקיף את המלון. הספא מציע מגוון רחב של חבילות ספא החל מעיסוי יחיד במחיר של כ- 260 ₪ ועד חבילות מפנקות של עיסוי זוגי כולל שימוש במתקני הספא רוף וארוחת בוקר או צהריים או ערב. אנחנו זכינו לעיסויים מידיהן המקצועיות של היידי וטניה. התלונה היחידה שהייתה לי היא שהזמן חלף מהר מדי. התנחמתי בחלוק העוטף וברביצה בג'אקוזי שעל גג המלון, עם כוס יין אדום ובהייה בירוק שמסביב. תאמינו לי לא צריך יותר מכך כדי לחוש על גג העולם.

  חדר הספא היה הרבה יותר מסודר כשהגענו. כך זה נראה בסיום העיסוי.

          
           גג המלון- איזו שלווה!
             תראו כמה ירוק סביב
                          מצטלמת לפני הטבילה. אין סיכוי שאצטלם בבגד ים. מה? להבהיל את הקוראים?

וילה כרמל כשמה כן היא. יותר וילה מאשר מלון. האווירה הרבה יותר שקטה ונעימה והעיצוב הוא בסגנון בורגני אירופאי של פעם. כך גם השירות האדיב והנעים. אפילו הריח במלון נעים ושונה מריחות מלון אופייניים. ליד המלון יש גינה מקסימה עם בריכת שושני מים ובצד השני של המלון ציר מוריה השוקק מסעדות, חנויות מעצבים ובתי קפה. קל להגיע לכל מקום ומי שאוהב ללכת יגיע בקלות לטיילת לואי ממנה נשקף נוף חיפה, למוזיאון טיקוטין ואפילו לגנים הבאהיים היפהפיים הנמצאים ליד טיילת לואי.







אורנית שטרית סיפרה לי שלא רק אנשי עסקים ותיירים מגיעים למלון. כלות מעדיפות להתארגן לקראת החתונה במלון. הן מביאות את המאפרת והספר ונהנות מהשקט ומהנוף תוך כדי ההכנות לטקס. לאחר מכן, חוזרים לחדר וחוגגים את ליל הכלולות. אבל, אני אומרת שלא צריך להיות חתן וכלה כדי ליהנות ממה שיש לוילה כרמל להציע. חוגגים יום הולדת לבת/בן הזוג? רוצים להפתיע חברות טובות? רוצים כמה שעות חווייתיות ומהנות? תגיעו לספא, תעברו עיסוי, תבלו בג'אקוזי ולסיום לכו לאכול באחת המסעדות שבציר מוריה. תזכרו שאני הצעתי!

כתובת וטלפון- היינריך היינה 1, חיפה, 04-8375777/8 .

לאתר וילה כרמל


לדף הפייסבוק


חבילות ספא בוילה כרמל



גילוי נאות- הייתי אורחת הספא
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה