רשומות

יום שישי, 11 במרץ 2016

חברת 'אל-גל' נכנסת לשוק המטבחים המודולריים



השבוע נסעתי עד לאזור התעשייה של מודיעין כדי להכיר את הקונספט החדש למטבחים שמובילה חברת אל- גל. פגשתי את הבעלים עשור נבון ואת ממשיך דרכו, הבן אלדר נבון, שסיפרו לנו מדוע החליטו לייבא את מטבחי 'אלגנס ויסטו' מאיטליה ואיך הם מתכננים לשנות את חוקי המשחק בתחום המטבחים.

מטבחים זה עסק יקר. לפני כשנתיים שיפצתי את המטבח בביתי וזה עלה הון. מטבחי אל- גל, מתכננים לשנות זאת. אלדר נבון, מנהל מחלקת המטבחים של אל-גל, הבטיח שהחברה תצליח לספק ללקוחות מטבחים איכותיים, בעיצוב איטלקי ובפרזול גרמני, תוך התאמה אישית ובמחירים ללא תחרות. אלדר הציג לנו את המטבחים המודולאריים אותם מייבאת החברה וסיפר על התכניות לעתיד שכוללות פתיחת חנויות באזורים נוספים בארץ. רובנו מכירים את חברת אל- גל מכיוון שהיא מייבאת כבר מזה 26 שנה מוצרים לחדרי האמבטיה כמו ארונות, מערכות עיסוי, מקלחונים ומוצרים סניטריים. כעת, החלו לייבא גם מטבחים.
 

בצילומים עשור ואלדר נבון, הילה כלפון שעל היח"צ וענת מהשיווק

התרשמתי מהיופי ומהקווים הנקיים של המטבחים. המראה הוא צעיר, עכשווי ובצבעים בהירים, כפי שאני אוהבת. כפי שכתבתי, מדובר על מטבח איטלקי ' אלגנס ויסטו' כשהפרזול הוא של חברה גרמנית HETTICH, איתה עובדות חברות מטבחים בכל העולם. המטבח מודולרי, מותאם לצרכי הרוכשים וניתן להתקינו תוך 48 שעות בלבד ממועד ההזמנה והמדידה. זמן שיא לכל הדעות והקלה לגדולה למי שנכנס לדירה חדשה וזקוק מיידית למטבח.







 

מעבר לזמינות ההתקנה הכל כך מהירה, יתרון נוסף וחשוב הוא מחיר המטבח. החברה מבטיחה שמחירו של כל מטבח יהיה נמוך בכ- 10 אחוזים לפחות ממחיר המתחרים. דגם מטבח מודולרי העולה אצל המתחרים כ- 13,000 ₪, יעלה במטבחי אל-גל 11,5000 ₪ בלבד ויותקן, כאמור, באופן מיידי ותוך 48 שעות. גם תיאום פגישה נעשה בקלות ותוך קבלת מענה אנושי, גם זאת בניגוד למתחרים, דרכם ההזמנה כרוכה בהמתנה של יומיים להזמנת מעצבת ועוד מספר ימים לליקוט המוצר. חשוב לי לציין שהחברה נותנת שבע שנות אחריות על המטבחים שזה באמת מרשים.

את מטבחי 'אלגנס ויסטו' מייצרת חברת IMAB. גוף המטבח עשוי מלוחות green mfc, שבבית אירופאית דחוסה המצופה בחומר בעל גוון ירוק המהווה שכבת הגנה פנימית. שכבה זו אינה קיימת אצל חברות מתחרות ומשפרת מאד את עמידות הגוף בתנאי לחות מפני נפיחות ועובש לאורך זמן. מי שהתנסה בארונות מטבח שנפגעו מלחות או מעובש, מבין כמה זה חשוב. חזיתות המטבח מצופות מלמין אשר הפך תהליך של ציפוי בצביעה, פולימר או פורמייקה. רמת הפרזול של המגירות, המסילות, הצירים ואביזרי המטבח השונים, היא מהגבוהות בתחום. הפרזול איכותי באופן משמעותי מרמת הפרזול אצל המתחרים, מסופק על ידי חברה גרמנית מובילה- HETTICH. הפרזול המקצועי מאפשר טריקה שקטה של ארונות, תנועה חלקה של צירים, יציבות רבה של המגירות , יכולת נשיאת משקל וקיבולת גבוהה וכמובן תוחלת חיים ארוכה. העיצוב של המטבח נעשה באופן שלא יצבור אבק ושיהיה גם קל לניקוי.


 בצילומים- מקצת מדוגמאות ארונות המטבח שבאולם התצוגה במודיעין.

לאחר שראיתי, בחנתי ולמדתי, נראה לי שלו הייתי זוג צעיר בראשית דרכו או שהייתי שוכרת בית שמטבחו זקוק לשיפוץ, הייתי בוחרת ללא היסוס במטבח המודולרי שמציעה אל- גל. אלגנטי בעיצובו, איכותי, בעל קווים נקיים המאפשרים תחזוקה קלה, מותקן תוך יומיים וזול במחירו. מה צריך יותר מכך? עשור נבון אמר לנו שהחברה עשתה כל מאמץ לשווק את המטבחים במחירים הנמוכים ביותר האפשריים מבלי שהאיכות תיפגע, נראה לי שהצליחו בכך.

אל גל- צלע ההר 1, מודיעין טל: 08-9255366

לאתר החברה- http://www.el-gal.co.il/

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה