רשומות

יום שישי, 4 במרץ 2016

סקירת מוצרי סבוקלם מסדרת אינוביישן- מסכת פילינג וקרם לילה רטינול



את מוצרי סבוקלם כולנו מכירות. מוצרי טיפוח היפואלרגניים, המיועדים במיוחד לעור רגיש. אדמומיות? סבוריאה? גירויים בעור? לסבוקלם יש תכשירים המיועדים בדיוק לכך. מוצרים המבוססים על חומרים טבעיים וצמחי מרפא המונעים גירוי, מטפחים ומרגיעים את העור.

הפעם, התנסיתי בשני מוצרים חדשים מסדרת אינוביישן- מסכת פילינג אנזימטית וקרם לילה רטינול. שני התכשירים הינם היפואלרגניים, נבדקו דרמטולוגית לעור רגיש והם ללא פארבנים. באתר של סבוקלם כאן תוכלו למצוא מוצרים נוספים של סדרת אינוביישן כמו סרום וקרם יום.

השתמשתי במוצרים יום יום במשך שבוע. כדי לבחון תוצאות לטווח ארוך יש, כמובן, להשתמש בהם למשך זמן ארוך יותר. אך, אני יכולה לומר, שמדובר במוצרים מצוינים שהתאימו היטב לעורי ועזרו לו להראות במיטבו- נעים, חלק וזוהר. המוצר שאהבתי במיוחד הוא קרם לילה רטינול וזאת משום האפקט המצטבר שיש לעורי לאחר השימוש בו. הקרם המיועד להפחתת הקמטים ולשיפור מרקם העור, עושה את עבודתו ובבוקר כשקמתי מצאתי שהעור נראה חלק, מוזן היטב ונעים למגע. (ראו צילום) הקרם מכיל רטינול (ויטמיןA ) שמטרתו בנוסף למה שרשמתי, הוא גם להאט את קצב הזדקנות העור. הוא עשיר בשמנים צמחיים כמו סקוואלן, המופק משמן זית ושמן קוקוס, להזנה ולליחוח העור ולשמירה על מרקמו וגמישותו. בנוסף, מכיל מולקולה ייחודית לצמצום מראה הקמטים, המכילה שילוב של חומצת האמינו פרולין עם נגזרת שמן דקלים, למיצוק העור ולסיוע במניעת הופעת קמטוטים חדשים. מיקרו- קפסולת הרטינול בקרם, תורמת ליעילותו על ידי תזמון שחרור הויטמין A לזמו המריחה ובכך מסייעת להתחדשות תאי העור ולשמירה על עור צעיר, חלק וזוהר. הקרם מתאים לעור רגיל עד יבש ויש למרוח מדי ערב ולעסות בתנועות סיבוביות על עור הפנים, הצוואר והמחשוף.

 

מסיכת הפילינג האנזימטית מעולה אף היא. השתמשתי בה פעמיים במשך השבוע.  זו ההמלצה- להשתמש בה  1-2 פעמים בשבוע. מסכת הפילינג פועלת להתחדשות תאי העור ולשיפור מרקמו. היא מועשרת בקוקטייל פירות אקזוטיים כמו פאפייה ואננס, העשירים באנזימים מן הצומח. גרגרי הפילינג במסכה קטנים ועדינים במיוחד ובשילוב עם החומצה הלקטית, הם שומרים על גמישות העור ומעניקים עור חלק. מרחתי שכבה אחידה של החומר על הפנים ונראיתי כמו צפרדע עקב צבעה הירוק של המסכה. עיסיתי כדקה לפי ההוראות והסרתי לאחר דקה נוספת. קלה למרוח וקל להסיר. העור נראה מצוין לאחר מכן. בוהק ונקי. מרחתי מיד קרם לחות עם מקדם הגנה, כדי לשמור על התוצאות וכמובן להיזהר מהשמש.
 

כפי שכתבתי בתחילה, קרמים מעולים שעושים את העבודה. בנוסף, עוד דבר נחמד שיש לחברה. בכל אריזה תמצאו דוגמית של מוצר נוסף. מצאתי דוגמיות של ה- BB CREAM שאני משתמשת בו במילא ואוהבת.

רוצות להתנסות בקרמים? בנות ה-40 פלוס מבין הקוראות מוזמנות להכנס ללינק שלהלן, למלא את פרטיהן וסבוקלם תשלח להן דוגמיות הביתה להתנסות במתנה.


ולסיום- לינק לאתר סבוקלם - http://www.sebocalm.co.il/

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה