רשומות

יום שישי, 25 במרץ 2016

הצגת הילדים "מגילת אסתר" – הצגה קצבית, מצחיקה ושמחה



לבחור הצגה לילדים זה לא כל כך פשוט כפי שזה נשמע. אנחנו הרי רוצים שייהנו בהצגה, ירכשו ערכים, ילמדו ויצאו מההצגה עם ערך מוסף. חשוב לנו שלא ישתעממו, שיצליחו להבין את כל מה שקורה על הבמה, שיתרגשו, יצחקו ויעברו חוויה חיובית. לא פשוט? אמרתי?

ההצגה "מגילת אסתר" אליה הוזמנתי יחד עם נכדתי בת ה-3, היא בדיוק כזו. לא מזלזלת בילדים, קצבית, מצחיקה ובעלת ערכים. המשתתפים- רינת גבאי, רוסלינה רודינה, אודי גוטשלק, אביעד בנטוב, גיא פרידמן ועוד, מעלים את סיפור המגילה הרלוונטי כל כך גם בימינו, ועושים זאת בכישרון, בהבנה לנפש הילדים ובהצלחה רבה. הם מצליחים להצחיק, לשעשע ולגרום לילדים לקחת חלק פעיל במה שקורה על הבמה. הסיפור הקלאסי של המלך אחשוורוש, ושתי, אסתר המלכה והמן הרשע הופך לסוג של מחזמר משמח ומפתיע.

זו הצגה מושקעת ומתאימה לגילאים השונים. היה מהנה לשבת באולם היפה של היכל התיאטרון בקרית מוצקין ולראות כיצד הילדים מתלהבים, משתתפים ומוחאים כפיים לשחקנים. אולם מלא לגמרי ואין הפרעות. נראה היה לי שההורים נהנים לפחות כמו ילדיהם ומתמכרים לקסם של השחקנים הכישרוניים שעל הבמה.

אני מאמינה שיש לחשוף את הילדים כבר בגיל צעיר להצגות תיאטרון ולהכיר להם את החוויה והקסם שיש בהופעה חיה של שחקנים. כאשר יש בקרבת מקום המגורים היכל תיאטרון שבורר ומביא הצגות מתאימות ואיכותית לילדים זה הופך קל יותר ונוח. היכל התיאטרון בקרית מוצקין מספק לקהל הבאים לובי מפואר שניתן לאכול ולשתות בו, אולם ראוי ונוח וחשוב לא פחות- חנייה.

אז צאו מהבית ולכו לתיאטרון!

היכל התיאטרון קרית מוצקין- 04-8806000- שלוחה 1.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה