רשומות

יום שישי, 25 במרץ 2016

במכון של הלגה רקנטי מציעים טיפולי פנים ולא בוטוקס




לפני שבועות מספר קראתי על שיטת שלושת השלבים לטיפוח שפיתחה הלגה רקנטי ובין היתר הציעה הלגה טיפולים המצעירים את מראה העיניים והמייתרים, למעשה, את הצורך בבוטוקס. חשבתי ששווה לבדוק זאת והשבוע הגעתי למכון הנמצא במרכז בן גוריון בראשון לציון, נפגשתי עם הלגה ושמעתי על השיטה וגם התנסיתי בטיפול עיניים. ברור שטיפול אחד לא מביא לתוצאות ארוכות טווח ויש צורך בסדרה של טיפולים על מנת להשיג שינוי. אך, גם לאחר טיפול אחד ראיתי שינוי בנפיחות סביב העיניים. העיניים נראו פקוחות יותר והעפעף פחות נפול.
 בצילום- כך אני נראית במהלך הטיפול

הלגה עובדת בתחום הקוסמטיקה כבר 25 שנה. במשך שנים הסמיכה קוסמטיקאיות רבות והקדישה זמן רב למחקר ופיתוח. במכון שלה מתמחים בטיפולים אסתטיים תוך גישה הוליסטית. הלגה מאמינה ששינוי הוא לא רק חיצוני אלא גם פנימי וכדי לשמר את הישגי הטיפול יש לאכול נכון ובריא, להתעמל ולפעול במספר מישורים על מנת לשמור על מראה צעיר ומטופח. היא סיפרה לי על הצלחות יפות בתחום ובמיוחד בתחום הורדת כתמיןם והצערת העור בידיים שם השינוי ניכר מאד. הלגה סיפרה לי שחשוב מאד שכל מכון העוסק בטיפולים קוסמטיים יהיה מעודכן כל הזמן במה שקורה בעולם, מה החומרים החדשים המוצעים בתחום ומהם הטיפולים החדשניים. חשוב שלקוחות ידעו ויבחרו מרכז המתמחה בכך ולא ייגרר להוצאות שאין בהם תועלת.
 בצילום- הלגה רקנטי

לדעתה, אין צורך בהזרקות בוטוקס לאיזור העיניים. כאשר מטופלת פונה לרופא להצערת העיניים, הוא לרוב יציע לה הזרקות בוטוקס, ללא ידע ומודעות לגבי חשיבותו של טיפול מקיף הכולל קרמים המכילים חומצה היאלורונית, התעמלות לשרירי העיניים, תזונה נכונה, טיפול במחטים והזרקות המבוססות על חומרים טבעיים. הלגה מציעה טיפול בעזרת שלושה שלבים, אשר יחד יוצרים השפעה משמעותית וארוכת טווח על מצב העור, וכך ניתן להשיג עיניים צעירות וללא קמטים, גם ללא בוטוקס.


בצילום- חדר הטיפולים השלו והנעים

מהם השלבים?
השלב הראשון – טיפול במחטים

הטיפול במחטים כולל שילוב של חומצות עדינות, להבהרה ולמתיחת העור סביב העיניים, כבר אחרי מפגש אחד. זוהי טכניקת טיפול המשנה את העור מבפנים, באמצעות החדרת זהב, תמציות קוויאר, תאי גזע וחומר טבעי המדמה את פעילות ההורמונים בגוף, ומבוסס על פולי סויה. התוצאה היא מיצוק העור והעשרתו בלחות, עידוד התחדשות התאים וטשטוש הקמטים.


השלב השני – טיפול בהזרקה 100 אחוז טבעית למילוי נפחים

עד היום, הפתרון הנפוץ להרמת גבות וטשטוש השקיות מתחת לעיניים, היה הזרקת בוטוקס. לעומתו, הטיפול החדש משיב לגוף את החומצה ההיאלורונית שאבדה לו וגרמה למראה עור שקוע ועייף. הזרקת החומצה ההיאלורונית מחזיקה את הגבות, יוצרת הרמה של העפעף, משלימה את שכבת העור התחתונה אשר נעלמה עם השנים, מטשטשת את הכתמים וה“שקיות“ החומות וממלאת את השקעים. תוצאות הטיפול נשמרות למשך מספר שנים. בעזרת הטיפול, הגוף יוצר רקמה בריאה המתפקדת באזור העיניים כחלק אינטגרלי מפניה של האישה.


השלב השלישי - קרם עיניים על בסיס חמצן וחומצה היאלורונית  

קרם עיניים המבוסס על הרכב חומרים פעילים ייחודי על בסיס חמצן וחומצה היאלורונית (גלוסוסל), המשקמת את התאים בעומק העור הגורמים לרפיון, מעודדת יצירת לחות טבעית בעומק העור, ומסייעת בבניית תאים אלסטיים בגוף.  בנוסף, יש להשתמש במסכת עיניים ביתית המבהירה ודואגת לגמישות העור, ולצרוך תוסף תזונה גלוסוסל, המהווה את אבן הבסיס לבניית חומצה היאלורונית בגוף.


ולא לשכוח לאמן את שרירי העיניים – גם כאשר הטיפולים והקרמים משיגים תוצאות אופטימליות, עדיין שרירי העיניים ממשיכים להיות עייפים, תהליך ההזדקנות נמשך, והמרקם השחור תחת העיניים עלול להטריד. לכן, העיניים זקוקות ל"חדר כושר" אישי משלהן... הטיפול החדשני מבוסס על אלקטרודה ייחודית, הממריצה את פעילות מחזור הדם, מחזקת את שרירי העיניים ומנקזת את הרעלים הגורמים להיווצרות העיגולים השחורים סביב העיניים.


שיטת שלושת השלבים של Helga (טיפול, שינוי, שימור) מבוססת על מטרות ותוצאות מדויקות, ועל טיפול כולל בשורש הבעיה מעבר לטיפול בתופעות הלוואי והסימפטומים. השיטה שפיתחה משלבת בין עבודה פנימית (תפריטים לתזונה נכונה, תוספי מזון ושינוי באורח החיים) לבין עבודה חיצונית (תכשירים ייעודיים, קרמים ומכשור מתקדם), היוצרים מעטפת טיפול כוללת והוליסטית, בעלת השפעה משמעותית וארוכת טווח על מצב העור.

המכון של הלגה- מרכז בן גוריון, ראשון לציון טל-03-9645111

לינק לאתר
http://helga.co.il/


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה