רשומות

יום שבת, 5 במרץ 2016

Food appeal משיקה מוצרים חדשים- מולטי רוסטר ומולטיקייק פלוס החדש



בתערוכת כלי הבית והאביזרים למטבח שערכה חברת FOOD APPEAL הושקו 2 מוצרים חדשים ומעניינים. המולטי רוסטר והמולטיקייק  פלוס החדש שמיד אספר לכם מה הם יודעים לעשות. החברה שהביאה את המוצרים חברת BFL אשר הוקמה על ידי האחים שרון  מתמחה למעלה מעשור בייבוא ושיווק כלי בישול ואביזרי מטבח של מותגים מובילים מכל העולם. המסר שהחברה מובילה הוא לרכוש כלי מטבח העוזרים באימוץ אורח חיים בריא. מנהל השיווק, רון יוחננוב, הוא שף ידוע ומי כמוהו מבין במוצרי מטבח איכותיים. מותג הבית של החברה FOOD APPEAL  זכה בפרס החדשנות בקטגוריית סירים ומחבתות.
 

בתערוכה ראיתי מגוון גדול של מוצרים חדשניים בעלי עיצובים מיוחדים המתאימים מאד למטבח שלי. הצבעוניות והמקוריות כבשו אותי. חשבתי על כך שהמוצרים יתאימו מאד גם כמתנות חג למשפחה ולחברים קרובים. אלו מתנות פרקטיות שישמשו אותם לאורך שנים והם ייהנו מהם זמן רב. מצאתי מתנות בטווח רחב של מחירים וכפי שתראו בצילומים, אפשר למצוא רעיונות נהדרים למתנות. החל ממסחטה צבעונית ועד סיר איכותי.




 

אם תחליטו שהמולטי רוסטר זה מה שאתם רוצים, הנה המידע על תבנית הפלא. תבנית עם תעלת מלח ומכסה ארומטי לצלייה מושלמת ללא מגע מלח. המולטי רוסטר מביא לנו שיטה חדשה ומהפכנית לצלייה במלח. הפטנט הייחודי שלה מאפשר הכנת מנות עסיסיות של עוף, דגים וירקות בקלות, במהירות ובתוצאה מצוינת וטעימה. לתבנית יש מכסה ארומטי להכנסת נוזלים ותיבול דרך המיקרו חור במהלך הבישול. יתרונות הצלייה רבים- המלח תורם לפיזור חום אחיד, מגביר חום ומאפשר צלייה אידיאלית, סוגר את הבשר ומונע התייבשות, שומר על טעמו הטבעי של המזון, ללא שמן.


 

אם תשאלו אותי אני חושקת במולטיקייק פלוס+ החדש שמאפשר הכנת אלפי מתכונים ללא שמן ב-5 דקות עבודה. הוא היחידי בעולם עם טיימר כיבוי, כפתור הפעלה ועד עשר פלטות מתחלפות. אחרי שבשנת 2015 הושק המולטיקייק מבית I CAKE ונחטף כלחמניות טריות, כעת מושק המולטיקייק המשודרג שיש לו 10 תבניות מתחלפות- קייק פופס, וופל בלגי, מאפינס, דונאטס, בראוניס, טארטלים וקישים, משולשים, פלנצ'ה גריל פסים, פיצה, פיתות.


 

המותגים שהחברה מייבאת הם:

Food appeal : כלי בישול, אפייה ואביזרים המיוצרים ברמת גימור גבוהה ומתהדרים בעיצוב ופונקציונליות

 Trudeau : חברה קנדית המתמחה בכלי מטבח ואביזרים משלימים ברמת גימור ועיצוב ללא פשרות.

 EKo: מותג הפחים המתקדם בעולם, יצרנית פחי אשפה יוקרתיים ואיכותיים במגוון דגמים

 Buffalo: מותג מסחטות איכותיות העשויות פלדה, לסחיטת רימונים והדרים במגוון צבעים מרהיבים.

 I cake מותג מוצרי האפייה הבולט והנחשק בישראל, יצרנית המולטי קייק המקורי.
 
ולסיום, עוד קצת צילומים שיתנו רעיונות למתנות-



 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה