רשומות

יום שלישי, 15 במרץ 2016

מוצרי הניקיון של חברת HG – לניקוי, שמירה וטיפוח הבית



האביב כבר כאן וחג פסח מתקרב. אצל רובנו זה הסימן להתחיל בניקיונות. להבריק את הרצפות, לצחצח את החלונות, להתנפל על המקרר ולנקותו מבחוץ ומפנים ולא לשכוח את התנור, המיקרו ושאר דברי חשמל. כן, כן, זה הזמן לניקיון יסודי. כדי שגם אני אפצח בחדוות הניקוי קיבלתי לסקירה מספר מוצרים של חברת HG  שיעזרו לי במלאכה. לאחר שימוש אני יכולה להמליץ לכם בלב שלם על המוצרים המיובאים לארץ מהולנד ע"י חברת מעוז. את ניסים מעוז מבעלי החברה פגשתי באירוע של מטבחי אל גל והוא הציג לנו את המוצרים הייעודיים הן לניקוי המטבח והן לניקוי הבית. מדובר על מוצרי פרמיום לניקיון, בטווח רחב של תחומים המתאימים לצרכים השונים בניקיון הבית.
            בצילום- ניסים מעוז מסביר אודות מוצרי הניקיון

ניסים מעוז הסביר לנו שמנקה רב שימושי כבר לא מספיק, כי מה שינקה את משטחי השיש במטבח לא ינקה את הארונות, ולא כל מסיר שומנים ינקה לכם את המדיח, המיקרו או המקרר. יכולת המסת השומנים שונה בשומן המצטבר על הכיריים לעומת השומן המצטבר במיקרוגל, המכיל חלקי פלסטיק רגישים רבים.
גם כיריים חשמליות מסוג אינדוקציה שונות מכיריים מסוג אמאייל, כאשר באינדוקציה יש לשלב יחד מבריק זכוכית ומסיר שומנים. מנקה רב שימושי לא יסיר אבנית וגם לא יבריק נירוסטה, והפיח בתחתית הסירים יוסר בקלות עם המוצר המתאים, אך לא עם מנקה רב שימושי, וקיימות אינספור דוגמאות נוספות. 

 

אז אלו המוצרים שיכולים להקל עליכם את החיים:

 

תרסיס לניקוי מקררים – רובנו שוכחים לנקות את פנים המקרר, למרות שהוא מכיל את רוב המזון בבית ובעל פוטנציאל זיהומי גבוה ביותר. מהיום אין צורך בשטיפה בסבון ומים - תרסיס חדש של מעוז –HG לניקוי מקררים, מנקה ומחטא את המקרר בצורה מהירה, היגיינית וללא פסים ומותיר ניחוח נעים שנשאר לאורך זמן. 

עלות: מחיר-24.90 ₪

 


 

מנקה נירוסטה – מעניק לנירוסטה ברק ושכבת הגנה, ומתאים לכל המשטחים. מנקה מקצועי בעל עוצמת ניקוי מוגברת להסרה מהירה של כתמי שומן, לכלוך וטביעות אצבע ממשטחי נירוסטה, כרום ואלומיניום, המותיר שכבת הגנה בלתי נראית.

עלות:34.90 ₪ 

 


מנקה תנורים, גריל ומנגל - מהיום אפשר להפסיק לקרצף ולגרד בכוח שאריות לכלוך יבש ושומן שרוף. צריך רק להשפריץ על המשטח המלוכלך, להמתין מס’ דקות ולנגב בעזרת מטלית נקייה. תכשיר מעולה לניקוי מהיר ויסודי של תנורי בישול, כיריים, משטחי בישול, אריחים מוכתמים וכל מתקן ביתי אחר המוכתם בשומן או לכלוך קשה אחר. פועל במהירות ובקלות, ממיס שומנים ומאפשר הרחקתם ביעילות ובבטיחות. 

עלות: 39.90 ₪ 

 

 

מנקה שיש – מנקה יומיומי למשטחי המטבח העשויים מגרניט, שיש, אבן קשה וסוגי אבן טבעית אחרת, במהירות ומבלי להותיר פסים. מסיר ביעילות שומן ולכלוך ומשמר את התכונות הטבעיות של המשטח.

עלות: 39.90 ₪ 

 
 
 


פותח סתימות אנזימטי לצנרת המטבח – תנו לחיידקים לעשות את העבודה במקומכם. סתימה בכיור נובעת לרוב משאריות מזון שנדבקו לדפנות הצנרת וחוסמות את המעבר למים. להזמין איש מקצוע לפתיחת הסתימה יעלה בין 250 ₪ ל-350 ₪, אך מוצר חדש, פותח את הסתימות בכיור ללא מאמץ כלל. שופכים לתוך הכיור את החומר (לפני שהולכים לישון בכדי שהחומר יעבוד בלילה) ובבוקר? אין סתימה. מה שמיוחד במוצר הוא היותו מוצר ירוק וידידותי לסביבה, המבוסס על אנזימים ה"אוכלים" את שאריות המזון וכך נפתחת הסתימה. המוצר החדש הוא בעל אפקט מניעתי ומבוסס על החדרת חיידקים (אנזימים) לעומק הצנרת (חומרים המזרזים תהליכים כימיים ביצורים חיים). החיידקים פועלים לפתיחת סתימות הנובעות מהצטברות שאריות אוכל ושומן, דרך צריכת שאריות השומן החוסם את צנרת המטבח, ובנוסף, מצליחים לנטרל את הריחות הרעים הנודפים ממנו בעקבות הסתימה. הפעולה פשוטה ומהירה, כך שאין צורך לשפשף או לנקות.

עלות:44.90 ₪ 

 


מנקה מיקרוגל – מסיר כתמי שומן ושאריות מזון דביק מהמיקרוגל במהירות שיא. רק מרססים את המשטח, נותנים לחומר לעבוד במשך שתי דקות ומנגבים עם מגבת לחה ונקייה.

עלות:29.90 ₪ 

 


מנקה כיריים חשמליים – פותר בקלות מקרים של כתמי שמן, מים, אבנית קלה, שומנים ומשקעי מזון דביקים, ומותיר אחריו שכבת הגנה מפני הידבקות ולכלוך.

עלות:39.90 ₪ 

 

 

מנטרל ריחות – בניגוד למוצרים שהיו קיימים עד היום, שהסוו את הריח הרע על ידי ריח טוב אחר, התרסיס החדש מנטרל את הריח הרע לחלוטין ומשאיר ניחוח נעים ונקי. תרסיס ייחודי מתמציות צמחים על בסיס מים, המעלים בקלות ובמהירות ריחות לא נעימים כמו ריחות טיגון, דגים, שומן שרוף ועוד. זהו מוצר מהפכני המנטרל ריחות רעים (eliminator of all unpleasant smells at source) אינו מפריש ריח כלל ואינו מסווה את מקור הריח הרע, אלא מחזיר את החדר בדיוק למצב ריחו המקורי. המוצר החדש מנטרל את הריחות הרעים מהיסוד על ידי פירוק הרכבו הכימי של מקור הריח, וכך, הוא אינו מסווה את הריח אלא מסלק אותו לגמרי. ניתן להעלים לחלוטין ותוך מספר שניות גם ריחות חריפים במיוחד כמו שתן בעלי חיים, ריח עשן סיגריות, בישולים או כל ריח מטריד אחר. המוצר מכיל אנזימים המתפזרים באוויר, מפרקים את מקור הריח וכך מעלימים אותו לחלוטין. המוצר מבוסס על תמציות צמחים טבעיות ולא רעילות שניתן לרסס ישירות על מקור הריח ואף על בעלי החיים ללא חשש. 

עלות:54.90 ₪ 

 


מגוון מוצרים לניקוי רצפות – מה לעשות, המנקה הרב שימושי לא ישטוף עבורכם את כל סוגי הרצפות, ולכן קיימים היום עשרות מוצרים שונים המספקים פתרונות לכל סוגי הריצוף בסגמנטים שונים - שיש ,קרמיקה ,גרניט פורצלן וגם פרקט למינציה או עץ מלא.



 

מגבי סיליקון ומטליות מיקרו פייבר – המגבים העשויים מסיליקון מנגבים בצורה יעילה יותר ומחזיקים שנים רבות. המטליות מסוג מיקרו פייבר סופגות היטב, לא משאירות סימנים וניתנות לשימוש חוזר אחרי הכביסה. 

מגבי סיליקון 39.90 עד 49.90 ₪ תלוי באורך 45 או 60 סמ

מטאטא סיליקון 99 ₪ 

 

ולסיום, עצה חשובה - אל תתפשרו או תזלזלו בהוראות היצרן שעל גבי האריזה, משום שחומר הניקיון בו אתם משתמשים עלול לגרום נזק לתנור בו אתם אופים או למקרר בו אתם מאחסנים אוכל, ולהוות סכנה בריאותית של ממש. זכרו שלא מספיק מטבח נקי אלא גם מטבח בריא...

 

לאתר החברה-

 


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה