רשומות

יום חמישי, 10 במרץ 2016

התנסות בסדרת צבעי השיער החדשים JUNGLE FEVER

 


לצבוע או לא לצבוע? להישאר עם צבע השיער הטבעי או לצבוע לצבע זוהר יותר? לעשות גוונים? לעבור לבלונד? אלו הן ההחלטות שנשים מתלבטות איתן ורובנו, אכן, משחקות עם הנושא ומחליפות גוונים בשיער, מוסיפות פסים, מתעדכנות בחדשות של עולם הצבע וצובעות את השיער. מי שצובעת (כולן!) רוצה לעשות זאת עם צבעים שלא יפגעו בשיער, לא יזיקו לו וישאירו את השיער בריא, זוהר ויפה.

השבוע ניתנה לי הזדמנות להתנסות בסדרת צבעי שיער חדשים שיצאו לשוק. אשר גלאי וצורי לוזון מייסדי ובעלי חברת נובל- וי פרופשיונל השיקו סדרת צבעים חדשה JUNGLE FEVER  שפותחה תוך שימוש בטכנולוגיה חדשנית ומשוכללת ומבטיחה שהשימוש בה ישאיר את שערנו בוהק ובריא. הגעתי למספרתו של אבי מלכה ושם התנסיתי בצבע שחור מהסדרה. באופן כללי, החלק הזה של צביעת שיער אינו הדבר האהוב עלי. אבל, אין ברירה, כדי שהשיער יהיה לשביעות רצוני והלבן לא יבצבץ, חייבים לצבוע. החוויה, הפעם, הייתה הרבה יותר נעימה וחשתי בהבדל מצבעי שיער אחרים בהם השתמשתי בעבר. ראשית, הריח. מכירים את הריח החריף והלא נעים של צבעי שיער? ובכן, בצבעי השיער של JUNGLE FEVER  הצליחו להעלים אותו וריח הצבע נעים ולא חריף שזו כבר תחושה הרבה יותר בטוחה ומרגיעה. לאחר הצביעה וכשראיתי את התוצאות ואת השיער הבוהק והרך הבנתי שמדובר בסדרה מעולה. הצבע הדהוי הפך לשחור נוצץ, זוהר, רך למגע ויפה. נכון, אין הנחתום מעיד על עיסתו, אבל, המחמאות שקיבלתי מהסביבה חיזקו אצלי את הרושם שמדובר בצבע שיער מוצלח במיוחד.

                       במספרה- עם הספר אבי אסרף וצבעי השיער jungle fever

ברק עדני- מנהל חטיבת המספרות של החברה אשר נכח במספרה, הוא מעצב שיער בעל וותק של שנים רבות והוא זה שהיה מעורב בתהליך וידע לייעץ לספרים ולהתאים את צבע השיער המושלם לכל אחת.

וקצת מידע על המוצר- סדרת צבעי השיער ™Jungle Fever מבוססת על פריצת דרך טכנולוגית, הנתמכת מחקרית, כאשר קרם הצבע, עם הפורמולה החדשנית, מגיע באריזת וואקום, בהתאם לפרמטרים פרמקלוגיים, דבר המבטיח את יעילות ובטיחות המוצר.

צבעי השיער ™Jungle Fever מיוצרים בטכנולוגיית מיקרוכרומטרון כימולומיניסצנטי (C-M-Ct)™ המועשרת בשמן דקלים לקבלת צבעים בוהקים וזוהרים במיוחד. הודות לתהליך צביעה עדין בסביבה אלקלית קלה ויכולתם של פיגמנטים מסוג "מיקרוכרומטרון" לחדור אל סיב השיערה, לשנות את הרכבם, להתחבר ולהתמזג היטב עם הסיבים הקפילריים, הצבעים מחזיקים זמן רב ומתאפיינים באינטנסיביות, ברק עשיר וזוהר, תוך הגנה וטיפוח מבנה סיב השערה. הצבעים הם ללא פרבנים. אינם מכילים SLS ואינם מכילים עופרת.

 

לסיכום החוויה וההתנסות בצבע אומר כי קדחת ג'ונגל- jungle fever- לא קיבלתי, (בחירה מוצלחת של שם לצבעים) אבל, כן קיבלתי שיער מבהיק, יפה שצבעו נראה רענן, לא דהוי וחיוני. ממליצה להתנסות בו.

ניתן להשיג במספרות מורשות ™Jungle Fever ברחבי הארץ

נובל- וי פרופשיונל בפייסבוק


ג'ויה קולקשיין בפייסבוק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה