רשומות

יום שלישי, 8 במרץ 2016

חטיפי חלבון חדשים "one” להשלמה תזונתית של חלבון ואחרי אימונים גופניים

 חשיבות החלבון לגופנו, בוודאי, ברורה לכולם. החלבון מהווה את אבן הבניין העיקרי של הגוף. אנו זקוקים ל-0.8 חלבון לכל קילוגרם משקל, מדי יום וזאת לאדם בוגר שאינו עוסק בפעילות גופנית. מתאמנים וספורטאים נדרשים לצריכה גבוהה יותר וזאת כדי למנוע הרס השרירי, לשמר מסת שריר ובמקרה הצורך גם להגדיל אותה.

איך מקבלים את מנת החלבון הדרושה לנו? ע"י אכילת מאכלים העשירים בחלבון כמו ביצים ובשר.אפשרות נוספת היא בעזרת חטיפי חלבון איכותיים. חברת "סיטי תוספי מזון" המתמחה בשיווק תוספי מזון לספורטאים, החלה לשווק חטיף חלבון חדש בשם "one” של חברת ohyeah nutrotion מארה"ב. אני , אמנם, לא ספורטאית דגולה, אך קורה שבמהלך היום העמוס איני מוצאת זמן לאכול ואז הפתרון של חטיף המכיל חלבונים מצוין עבורי. חטיף החלבון one מכיל תערובת של חלבוני מי גבינה וחלבוני חלב המכילים את כל חומצות האמינו שהגוף זקוק להם. כל חטיף במשקל 60 גרם מכיל 22 גרם חלבון, 1 גרם סוכר בלבד ו-10 גרם סיבים תזונתיים. טעמתי את טעמי עוגת הלימון וקרם עוגיות – טעים ומשביע. הם היו מאד לטעמי ואיפשרו לי להמשיך את היום ללא תחושת רעב. טעמים נוספים הם שוקולד צ'יפס ופאי חמאת בוטנים.



גיא שלמון, דיאטן קליני, איש חינוך ופיסיולוג, מסביר את היתרונות של חטיף one. החטיף מהווה השלמת חלבון איכותי בתפריט לכל אדם בעת הצורך . כמו כן, הוא מהווה פתרון לחלבון זמין בעל ערך ביולוגי גבוה לספורטאים לאחר מאמץ. הוא מכיל רק גרם אחד של סוכר בעוד שחטיפים אחרים מכילים כמות גבוהה יותר. הוא עשיר בסיבים תזונתיים, בעל ערך גליקמי נמוך ואינו מכיל גלון, כך שהוא מתאים לחולי צליאק ולמעונינים להפחית בצריכת הגלוטן. החטיף מהווה פתרון זמין ואיכותי להשלמה תזונתית של חלבון בתפריט דיאטה וכארוחת ביניים במשך היום.

מחיר- כ-16 ש"ח לחטיף.

ניתן להשיג- ברשתות הפארם, בתי טבע, בתי מרקחת וחדרי כושר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה