רשומות

יום ראשון, 20 במרץ 2016

מתחם חוצות המפרץ- OUTLET משיק שדרת מותגים חדשה

 
 
 
שדרת מותגים חדשה תיפתח
במתחם חוצות המפרץ OUTLET  
בהשקעה של 5,000,000 ₪


השדרה החדשה שתוקם במרכז המתחם
כוללת  10 חנויות של מותגים מובילים


מתחם הקניות  חוצות המפרץ OUTLET הנמצא בבעלות קבוצת קניוני עופר ואשטרום נכסים, מתרחב ומתחדש בתחילת חודש אפריל ומשקיע סכום של כ - 5,000,000 ₪ בשדרת מותגי אאוטלט חדשה.
השדרה מתפרסת על שטח של כ- 1,000 מ"ר במרכז המתחם וכוללת 10 חנויות אאוטלט חדשות של מותגים מובילים.


לדברי חיים חורש מנכ"ל חוצות המפרץ: "הקמת השדרה החדשה הינו מהלך אסטרטגי רחב שנועד להכניס למתחם  חנויות אאוטלט חדשות ובכך להגדיל את היצע והתמהיל. לדבריו: "בשל התחרות ההולכת וגוברת באזור הצפון החלטנו להמשיך ולחזק את חוצות המפרץ כמתחם האאוטלט המוביל בישראל".
בצילום - מנכ"ל חוצות המפרץ חיים חורש על רקע מתחם החנויות
המותגים שיכנסו כבר בתחילת אפריל לשדרת המעצבים החדשה: קסטרו ילדים מתפרסת על שטח של כ – 100 מ"ר, Weshoes - רשת נעליים בינלאומית מבית "קרוקס", המתפרסת על שטח של כ – 160 מ"ר, Top Ten -   חנות האאוטלט המתפרסת על שטח של כ – 80 מ"ר, סבון של פעם –  זוהי חנות האאוטלט הראשונה של הרשת שתתפרס  על שטח של כ – 80 מ"ר, Hagara -  תיפתח  חנות האאוטלט המתפרסת על שטח של כ – 45 מ"ר.


שדרת המותגים החדשה מתווספת לכ - 60 מותגי אופנה והנעלה אאוטלט הקיימים במתחם.
צילומים- אסף לוי


מתחם חוצות המפרץ OUTLET - בבעלות קבוצת קניוני עופר ואשטרום נכסים, מהווה את מרכז הקניות הגדול והמרכזי של תושבי הצפון. מרכז הקניות ממוקם בצומת המרכזית המקשרת את חיפה רבתי מדרום, קריות, נהריה ועכו מצפון והיישובים במזרח. המתחם הינו מתחם האאוטלט  הגדול בארץ, בו נמצאים  מותגי האופנה וההנעלה המובילים. בנוסף לחנויות האופנה במתחם, בולטת קטגוריית עיצוב הבית – הכוללת מגוון חנויות ובנוסף אפשרויות  בילוי הכוללות  מגוון מסעדות, מרכז באולינג, מסלול קארטינג ענק ועוד.


לפרטים: חוצות המפרץ OUTLET, רח' החרושת 10 חיפה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה