רשומות

יום שלישי, 5 באפריל 2016

קולקציית שילב לאביב קיץ 2016- יוניסקס,ג'ינס, וינטאג' ו-mix&match בטוטאל קונספט




השבוע הוזמנתי לתצוגת בגדי הילדים והטקסטיל של שילב. לו היה באפשרותי לקחת תיק גדול ולמלא אותו בקולקציות היפות שהוצגו לפנינו, זה מה שהייתי עושה. בגדים נוחים, רכים, באיכות מעולה ובמראות משתנים המתאימים לצורכי הילדים והוריהם.

יעל מנהלת תחום אופנה וטקסטיל הובילה אותנו לעולמו של התינוק והציגה לפנינו את תפיסת הטוטאל קונספט- אופנה המתאימה גם לצבעי הטקסטיל בחדר הילדיםחיתולים, מצעים, משטחי החתלה, מגבות, ספונות ועוד.

צבעי הלבן או הג'ינס משתלבים כל כך יפה גם בבגדי הילדים, גם בצבעי המצעים, בסל הכביסה, בארגוניות. מראה שנותן תחושה של שלמות ויופי. אני אהבתי במיוחד את קולקציית הג'ינס המתאימה לבנות ובנים ומשתלבת גם בחדר הילדים. צבעי הכחול -לבן משרים אווירה של נועם ושלווה. באמת מקסים.המעצבות בשילב מבינות היטב את צרכי הילדים והאמהות. את הייחודיות שיש בישראל. כמו למשל- ביגוד המתאים לאמא של שבת. ביגוד המתאים לאירועים מיוחדים, לחגים ושמחות. ויש לכך ביטוי בעיצוב הבגדים.
                         יעל מציגה את קולקציות שילב
                  מראה הג'ינס בטקסטיל

שילב מציעה לנו מספר קולקציות-

קולקצייה לבנה בבדים רכים ונעימים במיוחד המיועדת לחודשים הראשונים של התינוק. הקולקצייה מאופיינת במראה עדין, תינוקי וחמוד במיוחד. הושקעה מחשבה בנוחות הביגוד ובהתאמה לצורכי התינוקות
צבעוניות: לבנה עם נגיעות של אפור וצבעים מטאליים.
בקולקציה בגדי גוף , רגליות ואוברולים, חליפות טוניקה מקסימות לבנות, לצד מכנסיי אריג עם פטנט גמישות מיוחד ואפודות לבנים.
בקולקציה זו ניתן למצוא פריטים עם פטנט "ה צ'יק טק"  בלעדי לביגוד הראשוני בשילב: לחצניות שמסודרות "זכר ונקבה" לסירוגין ועוזרות להורה לא לטעות ברכיסת האוברול.
MUST HAVE: אוברול כתפיות קצר מסריג כותנה לבן, העתק של דגם מקורי של שילב משנות השישים, אשר אי אפשר להישאר אדישים מולו.
הקולקציה מציעה מגוון רחב של מוצרים : סט למיטה, ארגונית, משטח החתלה עם נחשוש נשלף, שמיכות, טטרות מגבות ועוד



קולקציית ה- JEANSY. הקולקצייה שזכתה להצלחה גם בעונות קודמות הורחבה ולקולקציית ה super soft denim הצטרפה קולקציית סריגים מגוונת המיועדת לתינוק מיום היוולדו ועד גיל 5. פריט יפה במיוחד- שמלת בנדנות שברור לי שתיחטף מהחנויות.
הקולקציה מציעה מגוון רחב של מוצרים : סט למיטה, ארגונית, משטח החתלה עם נחשוש נשלף, שמיכות, טטרות מגבות ועוד










UNISEX FOR KIDS- לבן או בתלמי איכפתהקולקצייה הבועטת של שילב לגילאי 0-5 , אנטי מגדרית מפעוט שנולד עד לזאטוט הטרנדי בן ה-5.צבעי שחורלבןאפור במגוון הדפסים על כל הבגד ובגזרות נקיות.
צבעוניות מובילהגווני הבסיס של שחוראפור ולבן ימשיכו להוביל את הקולקציה עם תוספת של צבעי העונה  ירוק בקבוקצהוב חרדל וורוד פיצ'י בשילובים היוצרים פריטים  ייחודים .
הדפסים:
הקולקציה מאופיינת בפריטים עם ריבוי הדפסיםשרבוטיםפרצופיםמגבעות זברות וחתולים.
עוד משתמשים בבדים "מכובסים" , צבועים ומעובדים המעניקים לוקים עדכניים לפריטים.
גזרות חופשיות ורחבות לילדיםעם מגוון רב של אוברוליםמכנסיים ושמלת קיציות.
גם לתינוקות יש את האפשרות להתלבש לפי צו באופנהוניתן למצוא בקוקלציה רגליותכובעיםאוברולים ובגדי גוף עם הדפסים בועטים במידות 0-24.
לצד פריטים במידות 2-5, השואבים השראתם מעולם הטרנדים של הבוגריםגלבייה שחורה עם רקמה לבנה וחולצות אריג חגיגיות.
 
הקולקציה מציעה מגוון רחב של מוצרים סט למיטהארגוניתמשטח החתלה עם נחשוש נשלףשמיכות,טטרות מגבות ועוד






קולקציית הוינטאג' הנוסטלגית והמיוחדת- לתינוקות ועד גיל שנתיים. לבנות-צבעי פסטל מפודרים. הדפסי בדים באלמנטים צמחיים בניחוח וינטאג'. קולקציה מתוקה אך לא בנאלית בצבעים ובגזרות בדים נושמים ורכים. ביגוד לאירועים, חגים ושמחות. לבנים- קולקציית רטרו מגניבה שלוקחת אותנו לקיבוץ של שנות הששים. משבצות, הדפסי רטרו, בדי סריג, מיני וואפל, מכנסי אריג של פעם במובן המגניב. בגדי גוף גופיה וצבעוניות רכה ורעננה.








Mix &match – קולקצייה שמהותה הצטיידות מאסיבית לגן. פותחת את העונה במבצעי 4 במאה. בנויה בצורה כזו שכל הפריטים משלימים זה את זה במראה, במגוון ובצבע.


קולקציית חיות אהובה שמככבת על מגוון רחב של מוצרים ברשת ולא רק על פריטי אופנה. הקיץ הזה מקבל טוויסט נוסף והוא התלת מימדיות. החולצות, הכובעים, האוברולים הצבעוניים והנוחים מקבלים כולם אלמנטים תלת מימדיים שהופכים את המוצר לאלמנט מישוש לתינוק וכייפי לכל האחרים. יש גם מכנסי זחילה עם מגיני ברכיים בצורת חיה שמחה ואזניים תלת מימדיות.






וגם לקראת האולימפיאדה המתקיימת השנה התכוננו בשילב וניתן למצוא ביגוד ספורטיבי וחליפות מתאימות בהשראת האולימפיאדה.

בלינק לאתר של שילב - אופנה- תוכלו למצוא פרטים נוספים, צילומים, מבצעים ומחירים













































אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה