רשומות

יום שישי, 1 באפריל 2016

'סמגל קונספט' - מרכז התצוגה החדשני של מטבחי חברת 'סמגל' בהרצליה פיתוח



קבוצת 'סמגל' פתחה מחדש את מרכז התצוגה של מטבחי החברה בהרצליה פיתוח. המרכז המושקע והמיוחד משתרע על פני שטח של 500 מ"ר, בהשקעה של 2.4 מליון שקלים ובעיצובו של המעצב דניאל חסון.

הוזמנתי לפתיחה המחודשת שהתקיימה ביום חמישי שעבר והתרשמתי מאד מעיצובי המטבח השונים, המעוצבים מחומרי גלם מיוחדים שלא הכרתי קודם כמו: PAPER STONE, גרניט ובטון. המעצב דניאל חסון שליווה אותנו בסיור בין המטבחים הסביר על חשיבות אולם תצוגה הנותן כבוד למטבח. לכן גם האולם מעוצב באופן נקי ומינימליסטי כדי לתת את המקום למטבח. הצבעים שנבחרו לעיצוב אולם התצוגה הם צבעי הבסיס וזאת על מנת לשלב מוטיב של אמנות קוביסטית בשחור ולבן שממנפים את החלל ומאפשרים לו להציג את "המוצר החשוב ביותר בתצוגה- המטבח". עוד אמר שרצה לעצב אולם תצוגה שבו הלקוח ומעצב המטבח יוכלו לשבת יחד באינטימיות וללא הפרעות ולכן החלל עוצב באופן שיאפשר זאת תוך שילוב מחיצות בגובה, מעץ בגוון מדברי שפותח במפעל הייצור של סמגל.

בצילומים- נעמה רוזמן הרטל-מנהלת השיווק , דניאל חסון- המעצב ו ערן סייג הבעלים והמנכ"ל

סמגל קונספט הוקמה על ידי גבריאל סייג ב-1969כחברה לייבוא ושיווק מוצרי חשמל למטבחים. השלב הבא שלה היה - תכנון ועיצוב מטבחים. ב-1994 השיק ערן סייג, בנו של גבריאל את תצוגת המטבחים הראשונה ומאז התפתחה החברה וצמחה לחברה מובילה ומוכרת בענף המטבחים. המפעל בן 3,000 מ"ר משתמש בטכנולוגיה מתקדמת ביותר ולחברה 2 אולמות תצוגה בהרצליה פיתוח ובחיפה. בחברה מייצרים 10 מטבחים מדי יום בנוסף יש להם חטיבה לייצור חדרי ארונות - "סמגל ספארק. וחטיבה למוצרי חשמל איכותיים ומובילים- "סמגל אליט". החברה מתגאה באיכות מטבחיה, בעיצוב הייחודי לה ובאמינותה.

ערן ואלעד סייג הבעלים ומנכ"לים משותפים, סיפרו על החברה המשפחתית העובדת כצוות מלוכד ומתוך רצון להתאים את המטבחים המיוצרים לצרכי הלקוח וזאת תוך ביצוע דייקני והקפדה על איכות גבוהה. בעניין המשפחתיות, הוסיף דניאל וסיפר כיצד מגיעה אם המשפחה מדי יום ומביאה ארוחת צהריים לבניה. אכן, משפחה מלוכדת וחמה.
                    בצילום- אלעד סייג הבעלים ומנכ"ל
                                 בצילום- ערן סייג

                     בצילומים- דניאל חסון מסביר לנו אודות המטבחים השונים

שמונה עיצובי מטבח שזורים בחלל אולם התצוגה. הקהל שיגיע יוכל לסייר בין המטבחים, לגעת ולבחון את העיצובים הרבים ולהתרשם מחומרי הגלם החדשניים. כל מטבח עשוי חומר גלם אחר ובצבעים אחרים. בכל מטבח משולבים גם מוצרי חשמל וגדג'טים שונים שתפקידם לייעל את עבודת המטבח. אני התפעלתי מהפרקטיות והנוחות ומהמחשבה הרבה שהושקעה כדי ליצור מטבחים שיתאימו לצרכי המשפחה.

בין המטבחים המוצגים במרכז התצוגה תוכלו למצוא- מטבח מדגם SHANGRILA- לבן, בעל משטח סיילסטון ועם דלתות כיס החושפות את חום עץ האלון הניו יורקי העשיר. מטבח מדגם GRANITאפרפר, בעל מראה תעשייתי המתחבר לעולם הבטון. מטבח המעוצב בקו נקי וחזק עם מדפים דקיקים המוחזקים ע"י פרזול שחור נקי. עוד תמצאו מטבח מדגם ה-PAPERSTONE- עטוף כקוביה מלבנית נקייה במשטח דקטון המחפה גם את הקירות. חומר ה- PAPERSTONE עשוי משכבות של נייר זכוכית דחוס ומרכז החומר הוא עץ במבוק. חומר זה יכול להופיע גם בחזיתות המטבח או כמשטחי עבודה, לבחירת הלקוח והייחודיות של החומר היא בחשיפת הליבה. מטבח נוסף בתצוגה הוא מטבח מדגם MILANO- המציג מטבח בצבע מוקה עדין בניחוח כפרי/אקלקטי. ויש גם מטבח זכוכית בשילוב הרייזרווד. אשר נראה כמו סכיני גילוח בין שבבי העץ. גם כאן הדרמטיות בין הלב של הזכוכית לעץ יוצרת שילוב מיוחד. דגמים נוספים הם מטבח נירוסטה בשילוב פורניר, מטבח כפרי מדגם ונציה ועוד. בעיניי, כל המטבחים הם מסדרת ה- WOW כי אין מי שלא יסייר באולם ויאמר וואו איזה יופי.
 



בצילומים- טעימה קטנה מעיצוב המטבחים ולסיום טעימה גם מהקינוח שהוגש

נעמה רוזמן- הרטל, מנהלת השיווק בחברה, הסבירה שכיום המודעות לתכנון ועיצוב מטבח גדלה ומתעצמת. המטבח הוא חלק אינטגרלי בתהליך עיצוב הבית ולכן מרכזי התצוגה של חברת 'סמגל' עוצבו באופן שיאפשר להתרשם ממספר רב של מטבחים, לחוש את חומרי הגלם הייחודיים ואף לשבת באינטימיות עם מעצב ולתכנן מטבח המותאם לצרכי המשפחה.

סמגל קונספט- הרצליה פיתוח, רחוב הסדנאות 10

טלפון- *6158 או- 09-9549694

אתר החברה


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה