רשומות

יום שבת, 2 באפריל 2016

חברת "אונה ישראל" בסדרת תכשירים המנטרלת ריחות רעים ומעלימה אותם


השבוע קיבלתי להתנסות מוצר חדש ומפתיע – ONA CARD- מדובר על תרסיס המנטרל ריחות. הוא קומפקטי ונראה כמו כרטיס אשראי, רק עבה יותר. 12 מ"ל של תרסיס המסוגל להעלים ריחות לא נעימים בכל מקום בו נהיה- ברכב, במשרד או בחוץ. מכיוון שהמיכל קטן ונוח ניתן לשאת אותו בכל תיק או אפילו בכיס ולדעת שלא נסבול מריחות לא נעימים סביבנו.התרסיס מתאים לנטרול מפגעי ריח בחללים קטנים. ריסוס של 3-4 לחיצות לאוויר ינטרלו ריחות של עישון, אשפה, בעלי חיים או כל ריח אחר.

הפתרון המצוין הזה משווק על ידי 'אונה ישראל' המייצגת בישראל את המותג הקנדיOdorchem Manufacturing Corp ' . כמו כל מוצריONA , תרסיס ONA Card מכיל נוסחה ייחודית המורכבת  מ-32 שמנים אתריים הפועלים לנטרול ריח. מולקולות השמנים האתריים נקשרות למולקולות הריח הרע, מנטרלות אותו ומעלימות אותו. זאת להבדיל מפעולתם של מבשמי האוויר ומפיצי הריח הפופולריים בשוק, "המתגברים" על הריח הרע ומסווים אותו אבל לא מעלימים אותו.
 

חשוב לציין שהחומרים בתכשירים אורגניים, לא רעילים, ובטוחים לשימוש בסביבת בני אדם, בעלי חיים וצמחים.

תרסיס ONA Card מוצע בניחוח עדין של תפוח. מוצרים נוספים בסדרת ONA: ספריי בבקבוק של 250 מ"ל, מנטרל ריח מוצק בקופסה של 170 גרם, וג'ל בקופסה של 1 ליטר. את התכשיר בג'ל אפשר לצקת לכלים דקורטיביים (צלחת או כוס) ולפזר בחללים שונים שיש בהם ריחות שרוצים להעלים (שירותים, מטבח, חדר ארונות ועוד). את הספריי- מרססים לאוויר 3-4 לחיצות לפי הצורך. מוצק- פותחים את הקופסה כשרוצים להעלים ריח רע, או משאירים פתוח לאורך זמן. מחזיק ל- 2-3 חודשים. חשוב לציין שעל מנת להשיג נטרול מלא של הריח יש לוודא שפיזרתם מספיק מהחומר באוויר. ריח חזק מצריך שימוש בכמות גדולה יותר של מנטרל ריח. המוצרים מוצעים בכמה ניחוחות נעימים ועדינים.  

ONA-  פותח במקור לשימוש תעשייתי במקומות כמו מפעלי טיהור שפכים, מפעלי טיפול בפסולת מבתי מטבחיים ומפעלים לייצור שמן. לכן, יש בכוחו לנטרל כל ריח נפיץ שנפגוש.

מחירים: ספריי CARD ONA – 30-25 ₪ (12 מ"ל), ONA ספריי – 75 ₪ (250 מ"ל), קופסת ONA בלוק (מוצק) – 80 ₪ (170 גרם), קופסת ONA ג'ל – 180₪ (1 ליטר).

להשיג בחנויות מובחרות ברחבי הארץ. (כגון חנויות לחיות– פט מן, אינטר-פט, חנויות הידרופוניקה ועוד. רשימת החנויות נמצאת באתר).  אפשר גם לרכוש את המוצרים באתר החברה www.onaisrael.co.il.

 לפרטים נוספים- בטל':03-7506666 , ona.sales@gmail.com

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה