רשומות

יום שבת, 2 באפריל 2016

לקראת פסח משיקה חברת 'אחים עיני' את חומר הניקוי 'קוויק &ברייט



כן, כן, ככל שננסה לא לחשוב על זה, מבצע הניקיון הגדול של הבית, כבר מעבר לפינה. תכף נתחיל למרק, לשפשף, לשטוף ולהבריק והכל לקראת חג הפסח. אני מניחה שהרוב כמוני. לכל איזור בבית נוזל ניקוי שלו. לשטיחים- נוזל לניקוי שטיחים. לריפודים- נוזל אחר. לקרמיקות- משהו שמתאים לקרמיקות. לתנורים- ברור, חומר לניקוי תנורים. לריהוט הגן- עוד חומר נוסף. ויש עוד- לריצפה, לפלסטיק, לסקאי. מגירה מלאה של חומרי ניקוי.

באה חברת האחים עיני ואמרה לא עוד! יש חומר ניקוי אורגני, 100% טבעי, רב תכליתי וידידותי לסביבה ואיתו אפשר לנקות ה- כל. אבל, ממש ה-כל. עשתה מעשה והשיקה את 'קוויק &ברייט ' חומר ניקוי בצורת ג'ל מרוכז. קיבלתי לסקירה את הג'ל וקראתי שהוא מנקה טכסטיל, שטיחים, ריפודים, פלסטיק, פיברגלס, PVS, גומי, שיש, קרמיקה, אמבטיות, רצפות, נירוסטה, אלומיניום, סקאי, עץ טבעי, רהיטים, ריהוט גן, תנורים, סירות, בריכות. יש משהו שהוא לא מנקה? אין.
 

החלטתי לנסות. ראשית, לנקות את השטיח בסלון, לעבור אל השיש במטבח ולקנח בניקוי התנור. פעלתי לפי ההוראות- כתוב לערבב שתי כפות ג'ל עם ליטר מים חמים. זה לתערובת קלה. לתמיסה חזקה יותר מערבבים 4 כפות ג'ל עם ליטר מים חמים. טבלתי סמרטוט נקי בתמיסה ועברתי על השטיח משמאל לימין מספר פעמים. בסיום, עברתי על השטיח עם מגבת יבשה. הפלא ופלא- הצבע הפך להיות רענן יותר והשטיח נראה ממש יפה. במקרה של כתמים כתוב שיש לנהוג באותה צורה. לי לא היו כתמים אבל צבעי השטיח אהבו את מה שעשיתי. עברתי לשיש- מרחתי מהתמיסה על השיש, חיכיתי מספר דקות וניגבתי. מבריק נהדר. עברתי לתנור- מרחתי מעט מהתמיסה, חיכיתי מספר דקות וניגבתי. היו כתמים שלא ירדו. חזרתי על הפעולה שוב והללויה- נקי. נראה לי שניתן לאפסן את כל חומרי הניקוי ולעבור לג'ל של קוויק & ברייט. גם מנקה הכל וגם חסכוני. נמכר במחיר של 109 ₪ במקום 130 ₪.

חברת האחים עיני מוכרת לי מכיוון שהזמנתי את נציגיה לעזור לי לתקן את קצה השטיח אותו כרסמה כלבתנו. התיקון לא היה זול, אך השטיח תוקן באופן יפה. החברה מתמחה בשחזור אמנותי וניקוי כל סוגי השטיחים, בדים, חלונות וריפודים. לכן, אני סומכת עליהם כשמדובר בחומרי ניקוי. מאז הוקמה החברה על ידי מנשה עיני שוחזרו אצלם מאות שטיחים עתיקים מהארץ ומהעולם. מנשה עיני ז"ל, עלה מעירק בשנת 1936, אך גורש לסוריה על ידי האנגלים ששלטו בארץ. מנשה סייע בסוריה בהברחת יהודים לארץ ובמקביל החל לעסוק בתיקון וניקוי שטיחים. כשחזר לארץ פתח חנות בתל אביב לתיקון וניקוי שטיחים והתמקצע ברזי המקצוע. את הידע והסודות העביר ל-4 בניו שגדלו לתוך העסק וממשיכים אותו גם כיום.

את 'קוויק & ברייט ניתן להשיג בלעדי בחברת האחים עיני 1-800-69-69-69

ניקוי נעים וחג שמח לכולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה