רשומות

יום ראשון, 3 באפריל 2016

רשת iDigital מתחדשת ומשיקה מחדש בגרנד קניון חנות Apple Premium Reseller



בשבוע שעבר נפתחה בגרנד קניון בחיפה חנות Apple Premium Reseller אותה השיקה רשת iDigital לאחר שיפוץ נרחב בלמעלה ממיליון ש"ח. זו הייתה השקה שמחה ועמוסה במיוחד. עשרות קונים חיכו בתורים ארוכים לפתיחת החנות והמראה הזכיר לי מראות דומים של קונים נלהבים בחו"ל.כנראה שגם אצלנו אוהבים ומצפים למוצרי APPLE באותה התרגשות, כפי שקורה בחו"ל. במהלך אירוע הפתיחה החגיגי חולקו חולצות ל-100 הלקוחות הראשונים והשמחה הייתה רבה.



רשת iDigital, היא המשווקת הרשמית של מוצרי Apple בישראל. החנות המשופצת עוצבה על ידי Apple העולמית וכמו חנויותiDigital  האחרות תאפשר לקהל הלקוחות לחוות את חווית הקנייה ואת המגוון הרחב של מוצרי  Apple השונים.
בחנות יוצעו מגוון מכשירי Apple החדשים הכוללים את הiPhone 6S , iPad Pro  ומכשיר ה- Apple T.V החדש.
כמו כן יוצגו בחנות באופן בלעדי שעוני הApple Watch - , ומחשבי הMac , המופצים בלעדית בישראל על ידי החברה. בנוסף בחנות המשודרגת יהיה ניתן ליהנות מעולמות הגאדג'טים, הסאונד והאביזרים המגוונים  של הרשת.





לדברי איילת צרפתי-רוזן, מנכ"לית רשת iDigital : רשת iDigital גאה לפתוח מחדש את חנות הדגל המצליחה בקניון גרנד חיפה ולהעניק את חווית הקנייה, המגוון והשירות הטובים ביותר לקהל הלקוחות."


אודות iDigital:
iDigital הינה A Apple Premium Reseller, המשווקת הרשמית של מוצרי אפל בישראל, שעל מגוון מותגיה נמנים ה-Mac, ה-iPod, הiPhone וה-iPad. החברה פועלת תחת חברת האם iCon Group, היבואנית הרשמית של מוצרי אפל בישראל. בנוסף למוצרי Apple, מציעה iDigital מגוון מוצרים ומותגים של חברות מובילות בעולם בתחום סגנון החיים הדיגיטלי ביניהם: iHome, Speck, Griffin, Bose, incase, Lacie, KNOMO,Sena, Twelvesouth.






צילומים- עמית שמש ויפה גביש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה