רשומות

יום ראשון, 12 ביוני 2016

חברת "תומר" משיקה 2 טעמים חדשים בסדרת מעדני העגבניות המיובשות וגם מתכון לפסטה פיקנטית וטעימה מאד.



תחשבו על מעדן של עגבניות מיובשות קצוצות עם זיתים ירוקים ועשבי תיבול? נכון, נשמע נהדר? זה בדיוק מה שחברת "תומר", המתמחה בשיווק מוצרי מזון, עשתה עבורנו. היא הרחיבה את סדרת מעדני העגבניות המיובשות, והשיקה 2 מוצרים חדשים: עגבניות מיובשות קצוצות עם זיתים ירוקים ועשבי תיבול בשמן חמניות, ורצועות עגבניות לחות מתובלות בעשבי תיבול ושמן חמניות.


 
אני קיבלתי להתנסות את מעדן העגבניות המיובשות עם הזיתים הירוקים ועשבי התיבול וידעתי מיד שזו ההזדמנות לשדרג את מתכון הפסטה ולהכין רוטב פיקנטי ומהיר הכנה. כך אכן עשיתי ויצאה פסטה פיקנטית וטעימה להפליא.

2 המוצרים החדשים מצטרפים לסדרה רחבה של מעדני עגבניות מיובשות שמשווקת "תומר", המוצעות בצנצנות ובמגשיות פלסטיק, בהן – עגבניות מיובשות חצאים או קצוצות - בשמן חמניות ועשבי תיבול, ממרח עגבניות מיובשות, ממרח עגבניות מיובשות פיקנטי, עגבניות מיובשות קצוצות בשמן חמניות ועשבי תיבול ועוד.

המוצרים נהדרים לאכילה כמו שהם – למריחה על חלה טרייה או פוקצ'ה, להגשה לצד גבינות, בשרים וסלטים, וכן ניתן לשלבם במגוון מנות ומתכונים, כגון: רטבים לפסטה, בכריכי גבינה, פסטרמה ועוד, בסלטים קרים או חמים, בהכנת מאפים ולחמים, כתוספת לפיצה ועוד.

כשר פרווה בהשגחת הרבנות הראשית לישראל.

מחיר : 9.90 ש"ח  למגשית במשקל 250 גרם.

להשיג ברשתות השיווק.

ולמתכון  - פסטה ברוטב עגבניות וזיתים

1 חבילת פסטה פנה

1 קופסת עגבניות מרוסקות

1 מעדן עגבניות מיובשות עם זיתים ירוקים ועשבי תיבול של "תומר"

1 בצל גדול קצוץ לחתיכות קטנות

3 שיני שום קצוצות

1 כפית פפריקה

מלח

פלפל

אופן ההכנה
 
 

לבשל את הפסטה לפי ההוראות של היצרן. לטגן את הבצל בשמן זית עד שיזהיב, להוסיף את העגבניות המרוסקות ולאדות מעט יחד. להוסיף את השום ואת מעדן העגבניות והזיתים ולבשל יחד מספר דקות. להוסיף את התבלינים ואת הפסטה המבושלת.

קל, מהיר וטעים! בתיאבון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה