רשומות

יום שלישי, 21 ביוני 2016

"תומר " השיקה מוצרים חדשים מהמטבח האיטלקי וגם מתכון לניוקי בפטריות ושמנת



מה עושים כשבאים אורחים בהפתעה ואין לנו הרבה זמן כדי להכין ארוחה מושקעת? אני מצאתי פתרון מהיר וקל. מוציאה מהפריזר את אחד ממוצרי המטבח האיטלקי שהשיקה חברת "תומר" ותוך רבע שעה יש לי ארוחה נהדרת.

הפעם הכנתי למשפחה ניוקי תפוחי אדמה עם עגבנייה ברוטב פטריות ושמנת. קל, מהיר וטעים מאד.

 

מתכון לניוקי בפטריות ושמנת

 

מצרכים

1 חבילה ניוקי תפוחי אדמה עם עגבנייה של חברת "תומר"

1 בצל קצוץ

2 כוסות פטריות טריות וחתוכות לפרוסות

2 שיני שום כתוש

1 שמנת לבישול

1/2 כפית מלח

1/4 כפית פלפל

אופן ההכנה
 
 

מכינים את הניוקי לפי ההוראות של היצרן. בינתיים, במחבת גדולה מזהיבים את הבצל, מוסיפים את השום והפטריות ומטגנים יחד. לאחר מספר דקות מוסיפים את השמנת ואת התבלינים. מערבבים תוך כדי עד שהרוטב מסמיך. מוסיפים את הניוקי המוכנים. נכון קל ומהיר?

 

וקצת על חברת "תומר" ועל המוצרים החדשים- חברת "תומר" המתמחה בייבוא ושיווק מוצרי מזון, הרחיבה את סדרת LA PASTA  – מותג פרימיום שפיתחה בשוק המטבח האיטלקי, והשיקה טעמים חדשים בסדרת הניוקי – ניוקי תפוחי אדמה עם דלעת וניוקי תפוחי אדמה עם עגבנייה.

 

המוצרים החדשים מצטרפים למגוון עשיר ואיכותי של מוצרים מהמטבח האיטלקי תחת המותג LA PASTA, בהם: קנלוני, לזניה, ניוקי, סדרת רוטבי עגבניות, מוצרי עגבניות – שלמות ומרוסקות ועוד.

אבישי אייזן, סמנכ"ל הסחר בחברת "תומר", מציין כי הייחוד של  המותג LA PASTA בהיותו מציע מוצרי פרימיום איכותיים במחירים אטרקטיביים ונוחים לצרכן. הודות

ל-LA PASTA יכולים חובבי האוכל האיטלקי להכין בבית מטעמים מעולים ללא צורך בהוצאות כבדות.

 

במגוון המוצרים בסדרת LA PASTA

 

ניוקי – "תומר" משיקה 2 טעמים חדשים – ניוקי תפוחי אדמה עם דלעת וניוקי תפוחי אדמה עם עגבנייה. הטעמים החדשים מצטרפים לסדרת מוצרי הניוקי: ניוקי תפוחי אדמה, תפוחי אדמה עם תרד, ניוקי המשלב 3 צבעים – תפוחי אדמה, תפוחי אדמה עם תרד, ותפוחי אדמה עם עגבניות, וכן מיני-ניוקי תפוחי אדמה. מחיר: 10 ₪ לאריזה של 500 גרם. כשרות – באישור הרבנות.

 

קנלוני גלילי פסטה איכותיים למילוי, עשויים מקמח סמולינה מחיטת דורום. מחיר: 8 ₪ לאריזה של 250 גרם. כשרות – בד"צ בית יוסף.

 

לזניה – דפי פסטה להכנת לזניה, עשויים מקמח סמולינה מחיטת דורום. מחיר: 10 ₪ לאריזה של 500 גרם. כשרות – בד"צ בית יוסף.

 

רוטבי עגבניות לפסטות ב-3 טעמים מעולים: רוטב עגבניות עשיר קלאסי, רוטב עגבניות  עם שום קלוי על האש, ורוטב עגבניות עם בזיליקום. מחיר: 15 ₪ לצנצנת של 680 גרם. כשר פרווה בהשגחת ה-O.K. ובאישור הרבנות הראשית.

 

מוצרי עגבניות איכותיים הכוללים 2 סוגים: עגבניות שלמות מקולפות במיץ עגבניות ועגבניות חתוכות במיץ עגבניות. מחיר: 5.50 ש"ח לקופסה של 400 גרם. המוצרים מוצעים גם במארזי שלישייה במחיר של 15 ₪ למארז. כשרות: בד"צ אגודת ישראל.

 

להשיג ברשתות השיווק.

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה