רשומות

יום ראשון, 5 ביוני 2016

פתיחת סניף פרנג'ליקו בבית העמק- בשורה קולינרית לאנשי המקום



בשבוע שעבר נערכה חגיגה שמחה בסניף החדש של פרנג'ליקו שהושק בבית העמק. אין מי שלא מכיר את הרשת האסיאתית המצליחה, בה ניתן למצוא מבחר מגוון של מאכלים, החל מסושי, פאד תאי, יקיטורי ועוד מוקפצים אהובים. אלא, שפתיחת הסניף בבית העמק היא בעלת משמעות רחבה יותר. כעת יהיה לתושבי האזור אפשרות לטעום מאכלים אסיתיים קרוב לביתם. במקום שעד כה היה שממה קולינרית, קמה מסעדה המציאה את מיטב המנות שיש למטבח האסייתי להציע.

 

שרון פיין, קצין כיבוי פתח את המסעדה כמתנה לאשתו אורלי. אחרי תקופה בריאותית קשה החליט שזו תהיה המתנה שתשיב אותה לאיתנה. אורלי שעבדה במתנ"ס בשלומי במשך כעשרים שנה, התפטרה מעבודתה והיא זו שתנהל את המסעדה.
 

הזוג הנחוש מאמין בהצלחת הסניף. שרון פיין טוען שהסושי שלהם הוא הטוב בצפון ולאחר שטעמתי ממנו, אני יכולה להעיד שהוא אכן טעים מאד. שרון סיפר לנו שהתושבים באזור ציפו למקום כזה שיאפשר להם ליהנות מאוכל אסיאתי. גם אורחי הצימרים הרבים שבסביבה יגיעו לסניף וגם תושבי ירכא היודעים להעריך אוכל בסגנון זה.

אכלתי מספר פעמים בסניפי הרשת ותמיד המנות נדיבות והמחירים סבירים. הפעם טעמתי את מנות הדגל "המנצחת"- המורכבת מאטריות, עוף, טופו, פטריות, בצל ירוק ולבן ברוטב קארי, חלב קוקוס, בוטנים וצ'ילי- לא לחינם היא נקראת המנצחת. טעימה מאד ועשירה בטעמים.
 

עוד טעמתי את "החריפה"  שיש בה אטריות, בקר, טופו, פלפלים בצבעים, כרוב לבן, נבטים ובצל לבן ברוטב סצ'ואן פיקנטי. אני בין אוהבי החריף כך שבעיניי זו הייתה המנה המנצחת. חריפה במידה, פיקנטית וטעימה.

 
כמובן שלא וויתרנו על הסושי שלפי שרון הוא הטוב בצפון.

 

היקיטורי שהיה מצוין. טעים כנשנוש ועשוי היטב.

 

מנת הסלמון הייתה מעולה. הדג היה רך, נימוח והרוטב השתלב היטב עם טעם הדג.
 

ולקינוחים-

בעיניי, הקינוח המושלם הוא טפיוקה ופירות. אבל, תוכלו לבחור גם בעוגות גבינה וגם בקינוח נוסטלגי של קרם בוואריה.


 

 

אז אם אתם באזור תקפצו, שווה לכם.

לאתר המסעדה בפייסבוק-  כאן

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה