רשומות

יום שני, 27 ביוני 2016

"קשת טעמים"- סופרמרקט שיזכיר לכם קניות בחו"ל



התוודעתי ל"קשת טעמים" רק לאחרונה. עד כה לא היה לרשת סניף בקריות, כך שלא יצא לי להכיר את הרשת. לאחרונה , נפתח סניף בקריית חיים וכמובן ששמחנו לבקר בו. מה יש להתפעל מסופרמרקט- תשאלו ובצדק. הרי כל הסופרמרקטים דומים, פחות או יותר, זה לזה. ובכן, לא ממש. "קשת טעמים" באמת שונה. זו רשת שמייבאת מגוון רחב של מוצרים מכל העולם. בנוסף, אין בה הגבלת כשרות כך שניתן למצוא בה את כל סוגי הבשר, פירות הים, הנקניקים, הגבינות והממתקים שלא ניתן למצוא ברשתות אחרות. והמחיר? נוח מאד ומתחרה בהצלחה במחירי הרשתות המתחרות.

הסניף בקרית חיים הוא עצום וכך גם המבחר שבו. הלכתי לאיבוד בין השימורים המיוחדים, החמוצים, הבשרים, הנקניקים, הפסטרמות, הגבינות והמתוקים. שמעתם על ממרח דלעת? על שפרוטים מיוחדים מריגה? כדי לבדוק את המבחר יש להקדיש לזה מספר שעות. במקום ללכת לים בשבת. אפשר לבקר בסניף הקרוב של "קשת טעמים" תחושו שאתם בחו"ל. חשוב לי לציין שלא מדובר על "חנות רוסית". זו רשת שעובדת עם ספקים מכל העולם ולקוחותיה מגיעים מכל העדות והזרמים. לרשת מועדון לקוחות גדול שאליו ניתן להצטרף בחינם ולהנות ממגוון המבצעים, ההנחות וההפתעות.




 

גלשתי גם באתר הרשת (לינק בסיום הכתבה) ומצאתי שהרשת חגגה יום הולדת 13. בהחלט וותיקה. קראתי באתר שאנשי הרשת בודקים באופן רציף את מחירי המוצרים ברשתות המתחרות והמחיר שהם קובעים למוצר נקבע בהתאם למחיר הנמוך ביותר ואף נמוך ממנו. לא בדקתי זאת בפועל. אין לי כוח להשוות בין המחירים ברשתות השונות, אך מתוך מה שאני זוכרת נראה לי כי המחירים אכן נוחים מאד.

אני התמקדתי בעיקר במעדנייה ובפירות הים והתלבטתי קשות בין חבילות השרימפס השונות.  אפשר למצוא כאן גם מחלקה לאוכל מוכן " מאמוצ'קה"- שמספקת אוכל ביתי חם וטרי הנשען על טעמי הבית.



 

ל"קשת טעמים" 14 סניפים בנהריה, נשר, קרית חיים, כרמיאל, נצרת, חדרה, ראשון לציון, נתניה, חיפה, אשדוד ויקנעם. כך שתוכלו למצוא סניף הקרוב לביתכם כדי לערוך בו קניות.

סניף קרית חיים נמצא ברחוב האצטדיון 5 (צמוד להום סנטר)

לאתר-


קניות נעימות לכם.



 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה