רשומות

יום חמישי, 9 ביוני 2016

יריד שבועות – גבינות ויין- GRAND PROVENCE בעופר גרנד קניון חיפה



אתמול ביקרתי ביריד שבועות עמוס כל טוב- שפע של גבינות מכל העולם, יינות, דליקטסים, פסטות, ריבות, זיתים ועוד, בעופר גרנד קניון חיפה. את היריד יזמו ניר וערן קרמון, הזכיינים של רשת 'באשר פרומז'רי' אשר פתחו סניף של הרשת בגרנד.
                           בצילום- ניר קרמון



                     המעדנים שנמכרים ביריד. טעים!

משתתפי היריד יקבלו הטבה מיוחדת בקניית כוס יין ב-15 ₪ טעימות ללא הגבלה. מהיינות וגם מהגבינות הנהדרות שבמקום. היריד יתקיים היום ומחר. הכניסה חופשית והחנייה חינם.

לרגל הפתיחה והיריד הגיע לסניף אלי באשר, בעלי הסניף משוק מחנה יהודה בירושלים. את הסניף, כאמור, ינהל ניר קרמון עם ערן אחיו ושותפו. ביקרתי בחנות יחד עם עדי מאיר- צח מנהלת השיווק של עופר גרנד קניון וסגניתה קרן עשור. עדי סיפרה לי שבקומה השנייה של החנות ניתן לשבת, לטעום מהמעדנים ובעתיד יתקיימו במקום גם סדנאות יין וגבינה.
                             בצילום- אלי באשר
 
                                 בצילום- עדי מאיר- צח מנהלת השיווק של עופר גרנד קניון יחד עם טניה זינגר שעל היח"צ
'באשר פרומז'רי' - הינה רשת מעדניות בסגנון אירופאי, המציעה גבינות מיובאות ומייצור מקומי, במבחר הגדול ביותר בארץ (מעל 1000 סוגים), יינות משובחים ומעדני איכות אחרים וממוקמת בקומה ג' של הקניון ליד ביגה.
 





 

ניר סיפר לנו שלכבוד היריד הביאו גבינות מיוחדות מאירופה- שוויץ, צרפת והולנד. בארץ- ממשק שוורץ. לקוחות הקניון יוכלו ליהנות ממגוון טעימות של עשרות סוגי יין, מגוון פסטות מיוחדות ושלל מוצרים ייחודיים מהחנויות המובחרות, דוכנים של עשרות יקבים מהמובילים בארץ ביניהם: יפו, אמפורה, נטופה, ספרה, חברת הגפן, כרמל, דדה, מורלי ועוד.

-         במהלך ימי הפסטיבל בתאריכים ה - 8-10.6.16 (רביעי עד שישי) ייערכו סדנאות יין ופורמז'ר עם אנשי מקצוע מובילים בתחום.

לו"ז הסדנאות במהלך ימי הפסטיבל:

·        סדנת פורמז'ר עם משק שוורץ

      יום חמישי 9.6 בשעה 16:00 ובשעה 18:00

      יום שישי 10.6 בשעה 12:00 ובשעה 13:00

·        סדנת הכרות עם עולם היין והגבינות בהדרכת מורן עשור – מומחית בתחום היין.

יום חמישי 9.6 בשעה 17:00

  יום שישי 10.6 בשעה 11:00

היריד יתקיים בקומה ג' מול אופיס דיפו בקניון  - הכניסה חופשית!

 

לפרטים נוספים: עופר גרנד קניון שמחה גולן 54, חיפה


 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה