רשומות

יום שלישי, 28 ביוני 2016

שפתוני LABIOS להגנה על השפתיים- בבית המרקחת המקוון טלפארמה



הקיץ כבר כאן ואנו מבלות הרבה יותר זמן בחוץ. על שפת הים או הבריכה. שעות ארוכות של שמש הגורמות לשפתיים להתייבש ולהיסדק. מה עושים כדי להגן על השפתיים? לטפח ולטפל בהן כך שהיובש, הסדקים ושאר פגעי הסביבה לא יפגעו בהן?

התשובה היא LABIOS- שפתונים לטיפוח השפתיים בטעמי הקיץ העליזים. בטעמי אבטיח, תותים, פירות יער, קלמנטינה ועוד. אני קיבלתי להתנסות את השפתון בטעם תות. הגיעה אלי ביצה ורודה וחמודה שקל לפתוח, קל למרוח על השפתיים וההקלה מיידית. חשתי שהשפתיים עטופות בלחות ומוגנות. טעם התות היה עדין ונעים והתחושה נותרה לאורך זמן רב. גם לאחר שהריח התפוגג, עדיין חשתי שאין צורך במריחה נוספת כי השפתיים נותרו לחות.



 

את השפתונים ניתן למצוא בטלפארמה- בית המרקחת המקוון המוביל בארץ. במחיר של – 16.90 ₪ לשפתון. מכירים את טלפארמה? זהו בית מרקחת מקוון לשיווק תרופות וציוד רפואי עד הבית. טלפארמה מספקת מגוון מוצרים הדרושים לכל המשפחה וגם לגיל השלישי, הכולל תרופות במרשם, עזרי בטיחות, מוצרי ספיגה, ויטמינים, תוספי מזון, ציוד רפואי ביתי ועוד. בעיניי, זה פתרון מצוין לאנשים המתקשים לצאת מהבית ולהגיע לבית מרקחת או לנו, המתקשים להיפרד מהמזגן. ובאופן כללי, הרבה יותר קל ונעים לערוך קניות מקוונות מאשר להזיע בחנויות.

לטלפארמה מערך הפצה של 25 רכבים המפיצים את המוצרים בתוך 36 שעות ברוב חלקי הארץ.

למוקד הטלפוני- 1-800-61-62-63

לאתר טלפארמה- www.telepharma.co.il

לפייסבוק- https://www.facebook.com/telepharma?fref=ts

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה